Οι χθεσινές κατατακτήριες δοκιμές έφεραν τα πάνω κάτω λόγω της βροχής, με το Lewis Hamilton να ξεκινάει πρώτος, το Sebastian Vettel να είναι δίπλα του και το Nico Rosberg πίσω τους. Σήμερα, από το γύρο σχηματισμού όλα έδειχναν ότι δεν είχαν καμία σχέση με τα χθεσινά. Ο ήλιος έκανε την εμφάνισή του και τα στοιχεία έδειχναν πως εάν υπάρξει βροχή, θα ήταν προς το τέλος του αγώνα. Οι περισσότεροι μπορεί να περίμεναν τη βροχή, έτσι ώστε να αλλάξουν οι θέσεις, να μεγαλώσει η αγωνία και να γίνει ο γνωστός πανικός, αλλά όλα αυτά δεν προέκυψαν, αφού οι πιλότοι επέλεξαν να τα προσφέρουν απλόχερα από μόνοι τους.
Ο Will Stevens δεν κατάφερε να λύσει το πρόβλημα στο σύστημα καυσίμου και έτσι δεν απέκτησε το δικαίωμα συμμετοχής. Αντίθετα, ο Roberto Merhi πήρε την άδεια των αγωνοδικών, παρ’ ότι δεν κατάφερε να συμπληρώσει το χρόνο που απαιτούταν μέσα στο 107%. Τα κόκκινα φώτα έσβησαν, ο Hamilton ξεκίνησε δυνατά με το Vettel να είναι αγχωμένος και να προσπαθεί να κρατηθεί μπροστά από το Rosberg, στριμώχνοντάς τον στην έξοδο των Pit. Στις πίσω θέσεις γινόταν η μεγάλη μάχη, με τους Ricciardo, Massa και Kvyat. Ο Maldonado για ακόμη μια φορά δυσκολεύτηκε, αφού σε επαφή που είχε με το Bottas κλάταρε το πίσω ελαστικό, με αποτέλεσμα να κάνει όλο το γύρο χωρίς αυτό, μέχρις ότου μπει στα Pit. Ένα γύρο μετά ήταν η σειρά του Kimi Raikkonen να χάσει το πίσω αριστερό του ελαστικό, μετά από επαφή που είχε.
Στον τέταρτο γύρο ήρθαν τα πάνω κάτω μετά από το τετακέ που είχε ο Marcus Ericsson, καταλήγοντας στην αμμοπαγίδα, με αποτέλεσμα την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας. Η AMG GT έδωσε το δικαίωμα σε όλους τους πιλότους να εισέλθουν στα pit για αλλαγή ελαστικών. Εκεί ο Sebastian Vettel πήρε την πρωτιά, αφού η ομάδα του επέλεξε να τον αφήσει στην πίστα, με σκοπό τη στρατηγική των δυο pit stop. Το ίδιο ακολούθησαν οι Hulkenberg, Grosjean και Sainz. Ο Lewis Hamilton χρειάστηκε μόλις ένα γύρο για να καλύψει τις 6 θέσεις που τον χώριζαν από το Sebastian Vettel και να βρεθεί πίσω του. Η διαφορά καλύφτηκε γρήγορα λόγω του φρέσκου σετ ελαστικών, με αποτέλεσμα το Γερμανό να μπαίνει στον 18ο γύρο στα Pit.
Ενώ λοιπόν ο Hamilton οδηγούσε πάλι την κούρσα, ακολουθούμενος από τον ομόσταβλό του, οι άνθρωποι της Mercedes ενημέρωναν τους πιλότους τους ότι ο Vettel θα ακολουθήσει τη στρατηγική ενός Pit stop λιγότερου. Κάπου εκεί το άγχος και ο εκνευρισμός άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους, περισσότερο στο Βρετανό, με τον ίδιο να παραπονιέται ότι δε νιώθει καλά τα ελαστικά του. Ταυτόχρονα, σε εκείνο το σημείο τελείωνε ο πρώτος επίσημος αγώνας του Alonso στη McLaren, λόγω μηχανικού προβλήματος. Ο Vettel Κάλυψε γρήγορα τα διαφορά που τον χώριζε από τις δυο Mercedes και δευτερόλεπτα πριν ο Hamilton ξαναμπεί στα Pit, τον προσπέρασε. Ο Rosberg εν τω μεταξύ ανέκτησε τη θέση του από το Raikkonen, χωρίς όμως να μπορεί να διεκδικήσει κάτι περισσότερο.
Στον 37ο γύρο, ο Vettel μπήκε για το δεύτερο Pit stop, ενώ δυο γύρους αργότερα ακολούθησε ο Hamilton. Αμέσως μετά την έξοδο του Βρετανού από τα Pit, παραπονέθηκε. και πάλι, πως η επιλογή της σκληρής γόμας ήταν λάθος. Αυτό έδειχνε ξεκάθαρα πως τα σύννεφα της ήττας, μετά από πολύ καιρό, τον έκαναν ακόμα πιο νευρικό. Η άσχημη εμφάνιση της McLaren ολοκληρώθηκε όταν οι μηχανικοί του Jenson Button τον καλούσαν από το team radio να πάει στα pit για να εγκαταλείψει. Η μάχη επικεντρώθηκε στη διαφορά του Hamilton με τον Vettel για το εάν ο Βρετανός θα μπορούσε να την καλύψει μέχρι τους τελευταίους δυο γύρους και να διεκδικήσει τη νίκη. Στις πιο πίσω θέσεις υπήρξε μεγάλη μάχη στα ενδοοικογενειακά των δυο Williams, με τους Massa – Bottas να παλεύουν για την 5η και 6η θέση και στις δυο Toro Rosso με τους Verstappen και Sainz για την 7η και 8η θέση αντίστοιχα.
Όσο και εάν προσπάθησε ο Hamilton δε μπόρεσε ποτέ να καλύψει τη διαφορά των 10” – 12” που δημιούργησε σιγά σιγά ο Sebastian Vettel. Τα παράπονα στο team radio συνεχίστηκαν, φανερώνοντας πως δε μπορούσε να αποδεχτεί την ήττα του. Η καρό σημαία έπεφτε με το Γερμανό να πανηγυρίζει έξαλα και τους ανθρώπους της Ferrari να είναι έτοιμοι να πηδήξουν τα προστατευτικά, ώστε να βρεθούν στην πίστα για να πανηγυρίσουν έξαλα μαζί με τους tifosi. Ο Lewis Hamilton τελικά, αποδεχόμενος την ήττα, όταν ήρθε πλάι με τον Vettel άφησε τα χέρια από το τιμόνι, χειροκροτώντας τον, σκηνή που είχαμε να δούμε πολύ καιρό.
Το Grand Prix της Μαλαισίας έφερε τη Ferrari στην κορυφή, μετά το Μάιο του 2013. Ο Sebastian Vettel έζησε το απόλυτα οξύμωρο, να ρίχνει γύρο στην ομάδα με την οποία κατέκτησε 4 Παγκόσμια Πρωταθλήματα, ενώ στον αντίποδα, ο Max Verstappen έκανε περήφανο τον πατέρα του, αφού έγινε ο νεότερος οδηγός που κατακτά βαθμούς σε Πρωτάθλημα της Formula 1. Μπορεί η βροχή να μην έκανε την εμφάνισή της, αλλά οι συνθήκες του αγώνα ήταν το χειρότερο που μπορούσαν να ζήσουν οι πιλότοι. Η θερμοκρασία στην ατμόσφαιρα των 35ο σε συνδυασμό με τους 55ο της πίστας εξουθένωσε τους πιλότους, σε σημείο να μη μπορούν να σταθούν μετά το τέλος του αγώνα. Το ερχόμενο GP στην Κίνα είναι την Κυριακή του Πάσχα. Εκεί σίγουρα θα θέλαμε να δούμε ό,τι έγινε στη Μαλαισία, έτσι ώστε το Πρωτάθλημα να φουντώσει από νωρίς και όχι να γίνει ανιαρό, με τις δυο Mercedes να κερδίζουν συνέχεια.
Αναλυτικά οι πρώτοι 10 του GP Μαλαισίας:
Θέση | Οδηγός | Αυτοκίνητο |
1. | Sebastian Vettel | Ferrari |
2. | Lewis Hamilton | Mercedes |
3. | Nico Rosberg | Mercedes |
4. | Kimi Raikkonen | Ferrari |
5. | Valtteri Bottas | Williams – Mercedes |
6. | Felipe Massa | Williams – Mercedes |
7. | Max Verstappen | Toro Rosso – Renault |
8. | Carlos Sainz Junior | Toro Rosso – Renault |
9. | Daniil Kvyat | Red Bull Racing – Renault |
10. | Daniel Ricciardo | Red Bull Racing – Renault |