Η Audi Sport Performance αποφάσισε να ασχοληθεί περισσότερο με δύο άκρως επιτυχημένα μοντέλα. Πρόκειται για το νέο R8 και το TT, τα οποία μετά τις παρεμβάσεις γίνονται ακόμα πιο σπορ και περισσότερο γρήγορα. ο Stephan Winkelmann, Διευθύνων Σύμβουλος της Audi Sport GmbH δήλωσε “Με τα Audi Sport Performance Parts κάνουμε ένα νέο επιχειρηματικό άνοιγμα. Ο πλούτος της εμπειρίας μας που έχει συγκεντρωθεί εδώ και πολλά χρόνια από την κατασκευή αθλητικών αυτοκινήτων ενσωματώνεται σε καθημερινά αυτοκίνητα”.
Οι αναβαθμίσεις δεν έγιναν μόνο στα μηχανικά μέρη, όπως η εξάτμιση και οι αναρτήσεις, αλλά στο εσωτερικό και το εξωτερικό. Η παρέμβαση στις αναρτήσεις έφερε και πιο ισχυρά φρένα από χάλυβα η προαιρετικά κεραμικά φρένα. Για το Audi TT RS διατίθενται δίσκοι μπροστινού φρένου από χάλυβα με πολλαπλές βάσεις βιδών. Οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 20” τόσο για το R8, όσο και για το TT δίνουν μια άλλη ομορφιά στα δύο μοντέλα. Οι ζάντες συνδυάζονται με σπορ ελαστικά 245/30 εμπρός, 305/30 πίσω για το R8 και 255/30 για το TT.
Για το TT Coupe με τετρακίνηση, η σειρά retrofit περιλαμβάνει μια ενισχυτική ράβδο διασταυρώσεων στον πίσω άξονα, η οποία βελτιώνει την ακαμψία και κάνει τον χειρισμό ακόμα πιο ακριβή. Η Akrapovic έχει βάλει το χέρι της για τις εξατμίσεις κάνοντας ακόμα πιο δυνατό τον ήχο. Με αυτά τα εξαρτήματα το Audi TT RS μπορεί να φτάσει σε ταχύτητες 280 χλμ/ώρα.
Σύμφωνα με την Audi Sport Performance η παρέμβαση είναι εμφανής στις επιδόσεις, αφού η κατανάλωση καυσίμου για το R8 είναι περίπου 12 λίτρα/100χλμ, ενώ για το TT 7 λίτρα/100χλμ. Επιπλέον μειώθηκαν και οι εκπομπές ρύπων με το R8 να φτάνει τα 280 γρ/χλμ, ενώ το TT τα 165 γρ/χλμ αντίστοιχα.
Μπορεί μηχανικά να περιμέναμε περισσότερες παρεμβάσεις από την Audi Sport, όμως και με αυτές τις αλλαγές σίγουρα οι ιδιοκτήτες που θα αγοράσουν τα επερχόμενα μοντέλα από την Audi Sport θα μείνουν απόλυτα ικανοποιημένοι.