Το καλοκαίρι του 2024 η Nissan είχε ανακοινώσει πως θα σταματήσει την παραγωγή του GT-R R35. Παρόλα αυτά το ιαπωνικό μοντέλο κατάφερε και πήρε μια μικρή παράταση ζωής, αφού η ζήτηση ήταν τόσο μεγάλη που ανάγκασε τους ιθύνοντες να συνεχίσουν για λίγο καιρό ακόμα την παραγωγή του. Όμως όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν και έτσι η Nissan ανακοίνωσε στις 28 Φεβρουαρίου πως σταμάτησε να δέχεται παραγγελίες για το GT-R R35 ολοκληρώνοντας έτσι την πορεία του.
Για όσους δε θυμούνται στην ευρωπαϊκή αγορά σταμάτησε το 2022, στην Αυστραλία και στη Νέα Ζηλανδία είχε σταματήσει τον Οκτώβριο του 2021, ενώ στις Η.Π.Α., το 2024. Το εν λόγω μοντέλο όταν κυκλοφόρησε το 2007 κανείς δεν περίμενε πως θα έχει αυτή την επιτυχία μένοντας στην αγορά αυτοκινήτου για 18 χρόνια. Φυσικά, οι Ιάπωνες πάντα ακολουθούσαν το “ρεύμα” αναβαθμίζοντας το συνεχώς έως και το τελευταίο μοντέλο.
Το GT-R ήταν γνωστό και ως “Godzilla”, αφού είναι ένα από τα μοντέλα που μπορεί να “σκοτώνει” τα υπερ-αυτοκίνητα, με την απόδοση του κινητήρα και του επιδόσεις του να είναι ζηλευτές ακόμα και από τα Supercar. Από την αρχή της κυκλοφορίας του κάτω από το καπό βρισκόταν ο V6 Twin-Turbo κινητήρας των 3,8 λίτρων, ο οποίος αναβαθμιζόταν συνεχώς στα 18 χρόνια της πορείας του. Η αρχική ισχύς έφτανε τους 473 ίππους, ενώ στο facelift του 2023 έφτασε τους 565 ίππους, με την έκδοση NISMO να αγγίζει τους 600 ίππους.
Το μέλλον του GT-R είναι άγνωστο, αν και φημολογείται πως αναμένεται να εμφανιστεί μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του GT-R το 2028. Αυτό βέβαια δεν είναι απίθανο, αφού οι Ιάπωνες έχουν δεσμευτεί πως θα δημιουργήσουν ένα αμιγώς ηλεκτρικό Supercar. Το τι πραγματικά θα γίνει θα το δείξει το μέλλον, αλλά το σίγουρο είναι πως το GT-R R35 θα μας λείψει.