Τον περασμένο Φεβρουάριο η Renault αποκάλυπτε την έκδοση υγραερίου για το Clio (Renault Clio LPG). Τώρα οι Γάλλοι κάνουν το ίδιο και στο Captur, με σκοπό να μεγαλώσουν τη γκάμα των επιλογών. Φυσικά, εξωτερικά δεν υπάρχουν αλλαγές από το μοντέλο που γνωρίζουμε ήδη και εσωτερικά το μόνο που αλλάζει είναι ότι προστέθηκε ο δείκτης καύσιμου για το υγραέριο.

Μηχανικά όπως και το Clio έτσι και το Captur τροφοδοτείται από τον TCe κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1 λίτρου, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 100 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 17,3 κιλά. Η χωρητικότητας του ντεπόζιτου της βενζίνης είναι 48 λίτρα, ενώ αυτή του υγραερίου φτάνει τα 40 λίτρα. Αυτό σημαίνει πως με ένα μόνο γέμισμα και στις δύο δεξαμενές η αυτονομία μπορεί να φτάσει έως και τα 1.500 χιλιόμετρα. Η μέση κατανάλωση με βάση τον κατασκευαστή είναι 6,8 λίτρα/100χλμ, ενώ οι εκπομπές ρύπων είναι μειωμένες σε σχέση με αυτές της αμιγώς βενζινοκίνητης έκδοσης φτάνοντας τα 110 γρ/χλμ.

Ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί εξαρχής με υγραέριο. Η δεξαμενή έχει κατασκευαστεί από ατσάλι υψηλής αντοχής και βρίσκεται στη θέση της ρεζέρβας. Η εναλλαγή του καυσίμου γίνεται αυτόματα, αλλά υπάρχει και το γνωστό κουμπί για όποιον θέλει να κάνει μόνος του την εναλλαγή των καυσίμων. Για όσους ενδιαφέρονται υπάρχει εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών, ενώ επιπλέον προσφέρεται και 3ετή δωρεάν οδική βοήθεια.