• Home »
  • Ford »
  • Το πολυαναμενόμενο facelift της Ford Mustang
Το πολυαναμενόμενο facelift της Ford Mustang

Το πολυαναμενόμενο facelift της Ford Mustang

Μετά από μια επιτυχημένη πορεία σχεδόν 2,5 ετών στην αγορά, η 6ης γενιάς Ford Mustang λαμβάνει το πολυαναμενόμενο facelift, με την ονομασία 2018MY. Η ανανέωση έρχεται αρχικά στο πειραγμένο πρόσωπο της Ford Mustang, με την προσθήκη νέων προβολέων, επανασχεδιασμένο εμπρόσθιο προφυλακτήρα, μια πιο φαρδιά μπροστινή γρίλια και το ανασχεδιασμένο καπό, το οποίο είναι 20 χιλιοστά χαμηλότερο από το προηγούμενο. Στο πίσω μέρος, παρατηρείται το νέο C – σχήμα στα πίσω φώτα, ο διαχύτης που πλέον έχει μαύρο τελείωμα, ενώ στο GT διατίθεται μια μικρή πίσω πτέρυγα.

Η μεγάλη είδηση είναι ότι η Ford σταματάει την επιλογή του V6 κινητήρα χωρητικότητας 3,7 λίτρων της σειράς, αφού αποτέλεσε αφορμή για πιο περιορισμένες πωλήσεις, με την εταιρεία να εστιάζει αντί αυτού στον EcoBoost χωρητικότητας 2,3 λίτρων, ενώ οι εκδόσεις του δυνατού V8 χωρητικότητας 5 λίτρων αποκτούν πλέον ένα νέο 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Το χειροκίνητο κιβώτιο που έχει συνδεθεί με τον V8 των 5 λίτρων έχει επίσης αναβαθμιστεί με το twin – disc clutch και το dual – mass flywheel, ενώ το νέο 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο λέγεται ότι προσφέρει ταχύτερη μετατόπιση και απόκριση σε σχέση από το απερχόμενο  αυτόματο κιβώτιο των 6 σχέσεων.

Επίσης, ο V8 κινητήρας έχει αναβαθμιστεί και αυτός, κερδίζοντας άμεσο ψεκασμό και θύρα έγχυσης καυσίμου που καθιστά το μοντέλο πιο οικονομικό και ταυτόχρονα πιο ισχυρό. Ωστόσο η Ford δεν έχει δώσει ακόμα περισσότερα χαρακτηριστικά. Η EcoBoost έκδοση χωρητικότητας 2,3 λίτρων πρόκειται να προσφέρει περισσότερη ροπή σε σχέση με τον προηγούμενο κινητήρα.

Άλλες αλλαγές περιλαμβάνουν την προσθήκη ενός προαιρετικού ψηφιακού ταμπλό με μια οθόνη μεγέθους 12”, αντί των παραδοσιακών αναλογικών δεικτών, προσφέροντας τρεις διαφορετικές όψεις, normal, sport και track mode. Ένα νέο ενεργό σύστημα εξάτμισης βαλβίδας επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίζει τον ήχο των εξοπλισμένων V8 εκδόσεων, ενώ η εταιρεία έχει εμπλουτίσει τη Mustang με μια σειρά από συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, όπως το Pre – Collision Assist με ανίχνευση πεζών, το Distance Alert, το Lane – Departure Warning, το Lane – Keeping Assist και το Driver Alert System.

Η νέα Mustang επωφελείται επίσης από νέα αμορτισέρ, ένα νέο χιαστό άξονα άρθρωσης στην πίσω ανάρτηση, η οποία φέρεται να αυξάνει την πλευρική ακαμψία, καθώς και νέες μπάρες σταθεροποιητή που ελέγχουν περισσότερο τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου και το χειρισμό του. Επίσης, για πρώτη φορά, MagneRide προσαρμοζόμενοι αποσβεστήρες είναι διαθέσιμοι ως επιλογή.

Τέλος, το εσωτερικό διαθέτει βελτιωμένα υλικά, δηλαδή πιο μαλακά πλαστικά στα σημεία που ο οδηγός έχει πιο άμεση επαφή, ενώ οι οπτικές ενδείξεις δίνουν μια πιο premium εμφάνιση. Οι χειροποίητες ραφές στα καλύμματα, με έντονες αντιθέσεις, καθώς και οι ενισχύσεις στην κεντρική κονσόλα, με τις λαβές των θυρών, τα δαχτυλίδια και τις προσόψεις να έχουν τελείωμα από αλουμίνιο, δείχνουν το πόσο περισσότερο την έχουν προσέξει οι άνθρωποι της Ford.

Η αμερικάνικη εταιρεία θα λανσάρει τη νέα Mustang αρχικά στη Βόρεια Αμερική αυτό το φθινόπωρο, οπότε όλοι οι υπόλοιποι σε Ευρώπη και Ασία μένουμε συντονισμένοι για περαιτέρω λεπτομέρειες σχετικά τόσο με την άφιξή της, όσο και για τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά.