Το νέο υβριδικό σύστημα για τα νέα 3008 και 5008 Hybrid

Η ηλεκτροκίνηση έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και οι εταιρείες πλέον είναι αδύνατο να μη συμπεριλαμβάνουν ηλεκτροκινητήρα στα αυτοκίνητα τους. Έτσι και η Peugeot αποκάλυψε το νέο ήπιο υβριδικό σύστημα που συνοδεύει τα νέα 3008 και 5008, συνδυάζοντας κινητήρα εσωτερικής καύσης μαζί με ηλεκτροκινητήρα. Αυτό σημαίνει πως θα είναι πιο οικονομικά, αφού το νέο υβριδικό σύστημα είναι αυτοφορτιζόμενο μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου κατά 15%, προσφέροντας όμως υψηλότερες αποδόσεις.

Ο οδηγός τόσο του 3008, όσο και του 5008 θα μπορεί να ενημερωθεί για την κατάσταση του υβριδικού συστήματος, μέσω του i-Cockpit, ενώ κάποιες λειτουργίες αν το επιλέξει θα μπορούν να ενεργοποιηθούν αυτόματα. Όταν το αυτοκίνητο επιταχύνει, ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει πρόσθετη ροπή στον βενζινοκινητήρα στις χαμηλές στροφές, ενώ κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος ο ηλεκτροκινητήρας αντιστρέφει τη λειτουργία του σε γεννήτρια για την επαναφόρτιση της μπαταρίας των 48 Volt.

Σύμφωνα με την Peugeot τα νέα 3008 και 5008 όπως αναφέραμε θα έχουν 15% μικρότερη κατανάλωση, ενώ οι εκπομπές ρύπων ξεκινούν από τα 126 γρ/χλμ για το 3008 και από 128 γρ/χλμ για το 5008. Με απλά λόγια το 15% ανέρχεται σε περίπου λιγότερη βενζίνη κατά 1 λίτρο/100χλμ, κατά μέσο όρο, ενώ στην πόλη μπορεί να φτάσει έως και 2,5 λίτρα/100χλμ λιγότερα από τα 3008 και 5008 που κυκλοφορούν ήδη.

Για όσους δε γνωρίζουν μηχανικά και τα δύο μοντέλα θα τροφοδοτούνται από τον 3κύλινδρο PureTech κινητήρα χωρητικότητας 1,2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 136 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 23,4 κιλά, αλλά και έναν ηλεκτροκινητήρα, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 28 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 5,6 κιλά. Το νέο ήπιο υβριδικό σύστημα συνδυάζεται με το νέο 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με την ονομασία e-DSC6.

Η Peugeot ανακοίνωσε πως πολύ σύντομα θα αντικαταστήσει τον PureTech κινητήρα με τους  130 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο EAT8, με το νέο κινητήρα και το νέο κιβώτιο στα νέα 208, 2008, 308, 308 SW και 408. Τέλος, για όποιον ενδιαφέρεται θα χρειαστεί να κάνει λίγο υπομονή, αφού τα νέα Peugeot 3008 και 5008 Hybrid θα μπουν στη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της εταιρείας στην πόλη Sochaux της Γαλλίας και θα ξεκινήσουν τις πωλήσεις τους στο δεύτερο τρίμηνο του 2023.