Το WRX είναι το προτελευταίο σκαλοπάτι πριν φτάσει κάποιος στη ναυαρχίδα της Subaru το WRX STI. Όπως φαίνεται οι Ιάπωνες έχουν βάλει στόχο να ξεφύγουν τα πιο ισχυρά μοντέλα τους από το Impreza, αλλά όσο και να προσπαθούν αυτά θα είναι πάντα μαζί. Το νέο WRX μπαίνει στην 5η γενιά του και αλλάζει σε όλα. Αν και η εξωτερική εμφάνιση δε διαφέρει πολύ από όσα γνωρίζουμε μέχρι τώρα οι αλλαγές είναι αισθητές, ενώ υπάρχει αναβάθμιση και στο μηχανικό κομμάτι.

Το ιαπωνικό μοντέλο διατηρεί τη μεγάλη μάσκα με το σήμα να βρίσκεται στη μέση και τα νέα LED φωτιστικά σώματα μαζί με τα φώτα ημέρας να δημιουργούν ένα όμορφο αποτέλεσμα. Ο αεραγωγός στο καπό προσφέρει καλύτερη ροή αέρα και ψύξη του κινητήρα, κάτι βέβαια που κάνει εδώ και πολλά χρόνια η Subaru στο συγκεκριμένο μοντέλο. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα LED φωτιστικά σώματα και η πολύ λεπτή αεροτομή που βρίσκεται στο πορτμπαγκάζ, καθώς και η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης. Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με τις σκούρες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18”.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό η μεγαλύτερη αλλαγή είναι στην οθόνη αφής με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, η οποία είναι μεγέθους 11,6” και είναι κάθετη. Ο πίνακας οργάνων παραμένει όπως ήταν με το ταχύμετρο και το στροφόμετρο να είναι αναλογικά και μια μικρή ψηφιακή οθόνη αναμεσά τους να δείχνει όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες που χρειάζεται ο οδηγός. Τα bucket καθίσματα με τις κόκκινες ραφές, το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια, ο δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων και τα πεντάλ αλουμινίου ανεβάζουν τον πήχη της πολυτέλειας. Επιπλέον, υπάρχει και το ηχοσύστημα της Harman Kardon με τα 11 ηχεία.

Μηχανικά το Subaru WRX τροφοδοτείται από το νέο Boxer Turbo κινητήρα χωρητικότητας 2,4 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 275 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 35,5 κιλά. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με το αυτόματο CVT των 8 σχέσεων, με την κίνηση να μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μια από τις τρεις ρυθμίσεις οδήγησης που είναι οι Comfort, Normal και Sport, ενώ ειδική ρύθμιση έχει γίνει και στην ανάρτηση.

Το Subaru WRX όσο και να προσπαθεί να ξεφύγει από τους προκατόχους του είναι πολύ δύσκολο, αφού το DNA του συγκεκριμένου μοντέλου δεν αλλάζει. Το μόνο που απομένει πλέον είναι να αποκαλύψει η ιαπωνική εταιρεία την πιο ισχυρή έκδοση του WRX STI, που φυσικά θα έχει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.