Το νέο Peugeot 2008

Το νέο Peugeot 2008

Η γαλλική Peugeot αποκάλυψε τη νέα πρόταση στα μικρά SUV και δεν είναι άλλη από το 2008. Το νέο μοντέλο όπως αναμενόταν έχει δημιουργηθεί πάνω στην πλατφόρμα CMP του Groupe PSA, όπου κατασκευάζεται το DS3 Crossback, αλλά και το νέο Opel Corsa που περιμένουμε το Σεπτέμβριο. Αυτό όμως που ενθουσιάζει είναι πως εκτός από τους βενζινοκινητήρες και τους πετρελαιοκινητήρες θα υπάρξει και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση.

Με την πρώτη ματιά φαίνονται τα σημάδια του 208 στο νέο μοντέλο. Το συνολικό μήκος φτάνει τα 4,30 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο είναι 2,60 μέτρα. Στην μπροστινή όψη ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα με το λιοντάρι και τα LED φωτιστικά σώματα με την τριπλή δέσμη φωτός. Στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα και εδώ κρατάνε την ίδια μορφή με την τριπλή δέσμη φωτός, ενώ η αεροτομή προσπαθεί να του δώσει έναν άλλο αέρα.

Στο εσωτερικό το γαλλικό μοντέλο πλέον θέλει να προσφέρει το κάτι παραπάνω στον οδηγό και τους επιβάτες. Το i-Cockpit είναι η πλήρης ψηφιακή οθόνη που απεικονίζει τον πίνακα οργάνων. Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας είναι το ίδιο με το 508, ενώ αν προσέξει κάποιος καλύτερα το εσωτερικό θα νομίζει πως βρίσκεται σε αεροπλάνο. Επιπλέον, η πολυτέλεια έχει ανέβει αρκετά με τα δερμάτινα καθίσματα από Alcantara να βρίσκονται στο βασικό εξοπλισμό των πιο ακριβών εκδόσεων. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 434 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων ανεβαίνει σημαντικά.

Μηχανικά για το νέο Peugeot 2008 θα υπάρχουν οι γνωστοί κινητήρες του ομίλου. Η βασική έκδοση βενζίνης είναι με το γνωστό 3κύλινδρο PureTech κινητήρα χωρητικότητας 1,2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 100 ίππους. Ο ίδιος κινητήρας προσφέρεται με 130 και 155 ίππους για τους πιο απαιτητικούς. Από πλευράς πετρελαίου υπάρχει ο BlueHDi κινητήρας χωρητικότητας 1,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 100 και τους 130 ίππους. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με το μηχανικό 6τάχυτο κιβώτιο ή με το αυτόματο των 8 σχέσεων.

Το πιο ενδιαφέρον όμως είναι η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με την ονομασία e-2008. Αυτή η έκδοση τροφοδοτείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 50 KWh, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 136 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 26,5 κιλά. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 150 χλμ/ώρα, ενώ η αυτονομία μπορεί να φτάσει μέχρι τα 310 χιλιόμετρα. Με τον ταχυφορτιστή των 100 kW η φόρτιση του 80% της μπαταρίας μπορεί να γίνει μόλις σε 30’. Αντίθετα στα Wallbox των 11 kW και 7,4 kW μπορεί να γίνει σε 5:15” και σε 8 ώρες αντίστοιχα.

Οι Γάλλοι προσφέρουν 8ετή εγγύηση στην μπαταρία του e-2008 και υπόσχονται πως ακόμη και τότε θα υπάρχει το 70% της δύναμης της. Το νέο μοντέλο είναι σίγουρα πως θα σταθεί άξια στην αγορά αυτοκινήτου, αφού η Peugeot έχει δείξει τα τελευταία χρόνια πως ανεβαίνει συνεχώς. Εμείς είμαστε σίγουροι πως θα πετύχει.