Η Mitsubishi παρουσίασε τη νέα γενιά του ASX. Το ιαπωνικό SUV μπαίνοντας στη δεύτερη γενιά του θα λέγαμε πως δεν είναι κάτι παραπάνω από το αδελφάκι του Renault Captur. Τα δύο μοντέλα μοιάζουν πάρα πολύ μεταξύ τους, αφού οι κοινοπραξία Renault-Nissan-Mitsubishi δείχνει πώς κάποια πράγματα είναι απολύτως τα ίδια. Οι διαφορές εστιάζονται στην εμπρόσθια όψη και σε κάποια άλλα διακοσμητικά.
Το νέο μοντέλο βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B και έχει μήκος 4,22 μέτρα, πλάτος 1,79 μέτρα και ύψος 1,57 μέτρα. Η μάσκα αποτελείται από 6 κομμάτια αλουμινίου, τα οποία χωρίζονται σε δύο τριάδες με το σήμα της Mitsubishi να βρίσκεται στο κέντρο. Τα LED φωτιστικά σώματα, μαζί με τα LED φώτα ημέρας δένουν αρμονικά, ενώ οι νευρώσεις στο καπό θέλουν να δώσουν μια περισσότερη αγριάδα. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα LED φωτιστικά σώματα και η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής. Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 6 χρώματα, με την οροφή και τα καπάκια των καθρεπτών να είναι μαύρα για να δημιουργείται αντίθεση, αλλά και στις νέες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 17” ή 18”.
Στο εσωτερικό υπάρχουν διαφορετικοί πίνακες οργάνων. Πρόκειται για τον αναλογικό πίνακα με την μικρή οθόνη μεγέθους 4,2”, καθώς και δύο ψηφιακές οθόνες μια μεγέθους 7” και μια 10,25”. Επιπλέον, υπάρχει και η κάθετη οθόνη αφής μεγέθους 7” ή 9,3”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Τα δερμάτινα καθίσματα, το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια και ο δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων ανεβάζουν τον πήχη της πολυτέλειας. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 332 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων ανεβαίνει ακόμη περισσότερο.
Μηχανικά το νέο ASX θα έχει σύνολα για όλα τα γούστα, αφού θα υπάρχουν τέσσερις κινητήρες με συνολικά 5 επιλογές, χωρίς όμως την επιλογή πετρελαίου. Η βασική έκδοση αποτελείται από τον υπερτροφοδοτούμενο 3κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 1 λίτρου, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 91 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 16,3 κιλά. Η αμέσως επόμενη έκδοση περιλαμβάνει τον κινητήρα χωρητικότητας 1,3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να είναι 140 και 158 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει τα 26,5 και 27,5 κιλά αντίστοιχα.
Η επόμενη επιλογή είναι ο κινητήρας βενζίνης 1,6 λίτρων, με το ήπιο υβριδικό σύστημα, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 145 ίππους. Τέλος, υπάρχει και η Plug-in υβριδική έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,6 λίτρων και δύο ηλεκτροκινητήρες, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 160 ίππους. Η μέγιστη αυτονομία με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα είναι 49 χιλιόμετρα, αφού συνδυάζεται με τη μπαταρία ιόντων λιθίου μεγέθους 10,5 kWh.
Όπως ήταν αναμενόμενο το νέο ASX εξοπλίζεται με όλα τα νέα συστήματα ασφαλείας. Μερικά από αυτά είναι η υποβοήθηση πέδησης έκτακτης ανάγκης, η προειδοποίηση αλλαγής και διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, η αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, η υποβοήθηση στάθμευσης, το σύστημα ειδοποίησης τυφλού σημείου και το ενεργό Cruise Control.
Για όσους ενδιαφέρονται θα χρειαστεί να κάνουν λίγη υπομονή, αφού το νέο ASX αναμένεται στις αρχές του 2023. Τέλος, η παραγωγή του θα γίνεται στο εργοστάσιο της Renault που βρίσκεται στην πόλη Valladolid της Ισπανίας.