Το να προστίθεται μια Convertible έκδοση της Mercedes – AMG GT είναι κάτι που δε φαίνεται σαν κάτι αναμενόμενο. Ο προκάτοχός της, η SLS, είχε υπάρξει ως Roadster, ενώ η Mercedes – Benz έχει μακρά παράδοση στα ανοικτά Sports Car. Πράγματι, ένα Roadster AMG GT ήταν έτοιμο να βγει στην παραγωγή πριν από λίγο καιρό. Μια ανησυχία της γερμανικής εταιρείας ήταν μήπως είχε αρνητικό αντίκτυπο στις πωλήσεις της Mercedes – Benz SL και για αυτό το λόγο δεν είχε κυκλοφορήσει νωρίτερα.

mercedes-amg-gt-c-roadster-3

Κάτι τέτοιο ενδεχομένως και να συνέβαινε, όμως πλέον η AMG GT Roadster είναι εδώ, καθώς επίσης και το πιο άγριο παράγωγό της, η AMG GT C Roadster. Η αφαίρεση της οροφής φαίνεται πως έχει λειτουργήσει καλά, καθώς η AMG GT σχεδιάστηκε εξαρχής να αποτελέσει ένα Roadster μοντέλο. Το συμπαγές, μυώδες πίσω τμήμα λειτουργεί άψογα με το μακρύ καπό και το χαμηλό προφίλ, ενώ σε σύνολο αποτελεί ένα σπορ αυτοκίνητο που θυμίζει τα κλασικά Roadster των δεκαετιών του ‘50 και ‘60.

Η AMG GT Roadster έρχεται σε δύο εκδόσεις, ένα πρότυπο GT, το οποίο διαθέτει 469 ίππους και 64,2 κιλά ροπής, κάνοντας το 0 – 100 σε 3.9” και φτάνοντας τα 302 χλμ/ώρα τελική ταχύτητα. Επιπλέον, η AMG εγκαινιάζει νέα δυνατή ακόμα και σε επίπεδο εξοπλισμού, τη GT C, η οποία βρίσκεται πάνω από τη GT S, αλλά κάτω από τις εκδόσεις της Coupe GT R. Η GT C Roadster διαθέτει 550 ίππους και 69,3 κιλά ροπής, ενώ εικάζεται ότι το 0 – 100 θα επιτυγχάνεται σε μόλις 3.7”, ενώ η τελική ταχύτητα θα αγγίζει τα 315 χλμ/ώρα.

mercedes-amg-gt-c-roadster-4

Κάποιοι υποθέτουν ότι η AMG θέλει να φτάσει την τελική ταχύτητα στα 322 χλμ/ώρα σε μια έκδοση της Black Series, η οποία πιθανώς να παρουσιαστεί τελικά σε κάποια έκθεση. Όλα τα μοντέλα AMG GT τροφοδοτούνται από τον ίδιο V8 Twin – Turbo κινητήρα χωρητικότητας 4 λίτρων, με την κωδική ονομασία M178. Το νέο μοντέλο έχει κατασκευαστεί πάνω στο ίδιο σασί που αποτελεί τη βάση της εξαιρετικά ικανής AMG GT Coupe. Η GT C ωστόσο αναβαθμίζει περαιτέρω τις δυνατότητές της με την τοποθέτηση μιας σειράς βελτιώσεων που ξεπερνούν ακόμη και τη GT S Coupe, αφού τα πάντα λαμβάνονται από την GT R.

Πλέον η διεύθυνση βρίσκεται στους πίσω τροχούς, που μετατρέπει την κίνηση προς την αντίθετη κατεύθυνση από το μπροστινούς τροχούς στις χαμηλότερες ταχύτητες, και από τα 100 χλμ/ώρα και πάνω προκειμένου να ενισχύσει την ευελιξία και τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Η GT C Roadster έρχεται με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ η Regular GT Roadster δεν έχει αυτό το χαρακτηριστικό. Οι ταχύτητες 7 σχέσεων του GT C με το αυτόματο Dual – Clutch έχουν αναθεωρηθεί και ο επιλογέας του τρόπου λειτουργίας μονάδας προσφέρει μια επιπλέον λειτουργία Race Mode, με τη μπαταρία ιόντων λιθίου να προσφέρει μεγάλη οικονομία.

mercedes-amg-gt-c-roadster-2

Το πιο προφανές είναι ότι η AMG GT C Roadster είναι ευρύτερη κατά 5 εκατοστά, με το διευρυμένο πίσω μετατρόχιο να επιτρέπει στο αυτοκίνητο να μπαίνει καλύτερα στις στροφές με τα φαρδύτερα ελαστικά, δίνοντας μια εντελώς διαφορετική εμπειρία, ακόμα και στους πιο ακραίους λάτρεις των AMG Roadster. Στο μπροστινό μέρος και τα δυο μοντέλα διαθέτουν τη νέα μάσκα Panamericana που είδαμε για πρώτη φορά στη GT R, δίνοντας νέα ενεργά στοιχεία αεροδυναμικής, ενώ η GT και η GT S Hardtop φαίνεται ότι θα λάβει το ίδιο μπροστινό τμήμα.

Οι τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα, αλλά σύμφωνα με τις πληροφορίες φαίνεται ότι θα υπερβαίνει την τιμή της Coupe έκδοσης, δηλαδή των 102.500€. Το GT S Hardtop αναμένεται στα 120.500€, ενώ η GT C Convertible θα μπορούσε να είναι κάπου περίπου στα 137.000€. Το μόνο που μένει είναι η αναμονή για να δούμε το νέο μοντέλο στα καταστήματα των διανομέων από το φθινόπωρο του 2017.