Η Kia επέλεξε τη βάση της και πιο συγκεκριμένα τη Seoul για να αποκαλύψει το νέο Niro, το οποίο όπως φαίνεται αλλάζει σε όλα. Όπως βλέπουμε και από τις φωτογραφίες οι Κορεάτες προτίμησαν μια πιο κλειστή μάσκα από αυτές που έχουμε συνηθίσει. Αυτό το ονόμασαν “Opposites United”, το οποίο βέβαια προδίδει πως και η Kia θα ασχολείται πλέον συνεχώς με την ηλεκτροκίνηση, αφού το μέλλον τείνει εκεί.

Τα LED φωτιστικά σώματα με τα LED φώτα ημέρας έχουν αλλάξει σχεδιασμό, ενώ πλέον οι προβολείς ομίχλης βρίσκονται πιο μέσα από τη συνηθισμένη θέση που βρισκόντουσαν. Στο πίσω μέρος υπάρχει η μεγάλη αεροτομή στο τελείωμα της οροφής, ενώ τα LED φωτιστικά σώματα έχουν αλλάξει θέση σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Οι μεγάλες ζάντες αλουμινίου ολοκληρώνουν την εξωτερική εμφάνιση κάνοντας το ακόμη πιο εντυπωσιακό.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα δερμάτινα καθίσματα, τα οποία είναι είτε ανοιχτόχρωμα, είτε σκουρόχρωμα. Το δερμάτινο τιμόνι των δύο ακτίνων με τα χειριστήρια και ο επιλογέας ταχυτήτων που είναι στρογγυλός δίνουν μια άλλη αίσθηση. Αυτό βέβαια που τραβάει τα βλέμματα είναι οι δύο ψηφιακές οθόνες μια για τον πίνακα οργάνων και μια αφής, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Ένα καινούργιο στοιχείο στο νέο Niro είναι ο διακόπτης του Greenzone Drive Mode, ο οποίος αλλάζει αυτόματα την PHEV λειτουργία σε EV ηλεκτρική για κίνηση σε περιοχές ή ζώνες όπου πλέον θα απαγορεύονται οι θερμικοί κινητήρες. Αυτό βέβαια είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία του νέου μοντέλου, αφού μπορεί να ανεβάσει τις πωλήσεις δεδομένου ότι όλο και περισσότερες χώρες θα απαγορεύσουν τους θερμικούς κινητήρες.

Μηχανικά η Kia ακόμη δεν αποκάλυψε τίποτα, όμως όπως όλα δείχνουν θα υπάρχει σίγουρα η ήπια υβριδική έκδοση, η Plug-in υβριδική έκδοση και φυσικά η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Για τις δύο πρώτες εκδόσεις το πιο πιθανό είναι να συνδυαστεί ο ηλεκτροκινητήρας με τον κινητήρα βενζίνης των 1.600 κ.εκ., αλλά αυτό θα φανεί εν καιρώ.

Το νέο Kia Niro αναμένεται να βρεθεί στις αγορές ανά τον κόσμο μέσα στο 2022, δείχνοντας πως πλέον η Kia οδεύει ολοταχώς στην ηλεκτροκίνηση, κάτι που φαίνεται πως θα κατακλίσει τουλάχιστον την ευρωπαϊκή αγορά, αφού στις άλλες Ηπείρους ενδέχεται να μείνουν για αρκετά χρόνια ακόμα οι θερμικοί κινητήρες. Πάντως όπως φαίνεται το Niro άλλαξε και έγινε πιο ελκυστικό.