Το Subaru Forester αφήνει πάντα μια περίεργη αίσθηση στους περισσότερους. Η εικόνα του είναι τέτοια που έχει τη δυνατότητα να συνδυάσει δυο εντελώς διαφορετικού τύπου καταστάσεις. Από τη μια η αίσθηση ότι θα μπορούσε να διανύσει αποστάσεις μέσα σε ομιχλώδη και λασπωμένα μέρη, και από την άλλη άφηνε το περιθώριο στους οδηγούς να βγάλουν από μέσα τους τον καταπιεσμένο καθωσπρεπισμό τους και να φερθούν ανάλογα στο τιμόνι.
Στη Βρετανία το πιο συναρπαστικό προς πώληση Forester, αυτή τη στιγμή, είναι το 2.0XT. Στην Ιαπωνία κυκλοφορεί μια περιορισμένη STI tS ενισχυμένη έκδοση, αντί για ένα πλήρες μοντέλο STI, με 280 ίππους. Όσοι ωστόσο μένουν στην Αυστραλία, έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν ένα γρηγορότερο Forester, το οποίο διαθέτει κόκκινες πινελιές εσωτερικά και εξωτερικά του αμαξώματος, αλλά και πολλά ακόμα extra που λίγοι τυχεροί θα μπορούν να απολαύσουν.
Δυστυχώς οι Αυστραλοί δεν παίρνουν το απόλυτο από πλευράς του Ιαπωνικού κινητήρα και πρέπει να παραμείνουν στο δίλιτρο 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, με το CVT κιβώτιο ταχυτήτων και τους 237 ίππους. Επίσης, το εν λόγω Subaru Forester διαθέτει φρένα της Brembo, STI tuned αποσβεστήρες, μειωμένα κατά περίπου 15 χιλιοστά σπειροειδή ελατήρια, ζάντες αλουμινίου της Enkei μεγέθους 19”, καθώς και ένα εσωτερικό που παραπέμπει σε γρηγορότερη εμφάνιση, αφού υπάρχει παντού η σφραγίδα του STI.
Έχοντας τιμολογηθεί ήδη 4.600€ πάνω από το κορυφαίο Forester, το STI tS μπορεί να αποκτηθεί με 37.000€, ενώ θα είναι διαθέσιμο στις αρχές του Ιουνίου. Για όσους ωστόσο, η σκέψη το έχει φανταστεί και η τσέπη το αντέχει, μπορούν να επισπεύσουν λίγο την παραγγελία εάν θέλουν να αποκτήσουν ένα εκ των 300 κομματιών που θα βγουν με την ένδειξη Oz, καθώς πάνω από τα μισά έχουν ήδη πωληθεί.
Το Forester είχε παρουσιαστεί ως Concept Car το 1995, βασισμένο στο σασί του Impreza. Όμως, η ιαπωνική εταιρεία ύστερα από αρκετά χρόνια είχε μια διαφορετική προσέγγιση, ενισχύοντας τον υπερτροφοδοτούμενο Boxer κινητήρα χωρητικότητας 2,5 λίτρων, από το Impreza STI, δημιουργώντας έτσι το Forester STI.
Καθώς όμως το Forester εξελισσόταν και το target group γινόταν όλο και πιο μεγάλο, από πλευράς προσέγγισης του μάρκετινγκ, θεωρήθηκε, τουλάχιστον στη Βρετανία, ότι το μοντέλο έχασε στην ουσία την προσωπικότητα και τη γοητεία που τόσα χρόνια διέθετε. Οι περισσότεροι θεωρούν ότι το μοντέλο που πρόκειται να κυκλοφορήσει σε Αυστραλία και Ιαπωνία έχει ακόμα τα χαρακτηριστικά που γοήτευαν τους κλασσικούς του είδους και έτσι απλά ευελπιστούν στην επαναπροσέγγιση από την ομάδα σχεδιασμού.