Πριν λίγες ημέρες η βρετανική Aston Martin είχε δώσει στη δημοσιότητα μια πολύ μικρή γεύση από το νέο της δημιούργημα με την ονομασία Vulcan (www.onlydriving.gr/video-aston-martin-vulcan). Δεν πρόκειται για μια απλή συνηθισμένη Aston Martin, αλλά για ένα μοντέλο που περισσότερο φέρνει σε αγωνιστικό παρά στα αυτοκίνητα του James Bond που έχουμε συνηθίσει. Η ονομασία στο καινούργιο μοντέλο πάρθηκε από το αεροσκάφος που χρησιμοποιούταν από τη RAF και είχε έδρα στο Aston Gaydon που βρισκόταν πολεμική βάση.
Η Vulcan είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένη από ανθρακονήματα κάνοντας την εξαιρετικά ελαφριά, αφού το συνολικό βάρος της δε ξεπερνά τα 1.350 κιλά. Ο επικεφαλής σχεδιασμού Marek Reichman αποκάλυψε ότι η Vulcan ετοιμάζεται να δώσει μεγαλύτερη οπτική διαφοροποίηση στα sport αυτοκίνητα της εταιρείας, ενώ αναμένεται να βοηθήσει και τη νέα GTS που αναμένεται το 2016. Το σασί είναι από τη γνωστή μας One – 77, ενώ το 50% της κατασκευής είναι πιο άκαμπτο και ελαφρύτερο προσαρμόζοντας ένα πλήρες roll – cage της FIA.
Η νέα Aston Martin Vulcan είναι άκρως εντυπωσιακή, αφού ξεχωρίζει αμέσως από το αεροδυναμικό πακέτο που διαθέτει, καθώς και από τα πλευρικά ελάσματα τιτανίου και τα πίσω φώτα, τα οποία κατασκευάστηκαν από 27 μεμονωμένες ράβδους φωτός σε κάθε πλευρά. Το διθέσιο εσωτερικό επικεντρώνεται γύρω από την οδιγική εμπειρία που προσφέρεται στον οδηγό. Τα δερμάτινα καθίσματα με Alcantara, το τιμόνι, το οποίο είναι κομμένο στην κεφαλή για να διακρίνεται ο πίνακας οργάνων, καθώς και οι λεπτομέρειες από ανθρακονήματα, αλουμίνιο και τιτάνιο, είναι αυτά που ολοκληρώνουν το πάζλ του εσωτερικού.
Μηχανικά ο κινητήρας βρίσκεται στο μέσο και προς τα εμπρός, με το 50% περίπου να κρύβεται μέσα στο καμπίνα του αυτοκινήτου. Φυσικά δε θα μπορούσε να ήταν άλλος από τον ατμοσφαιρικό V12 χωρητικότητας 7 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους εξωπραγματικούς 800 ίππους. Η μετάδοση γίνεται μέσω του 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων, με την κίνηση να μεταφέρετε στους πίσω τροχούς. Η εξάτμιση τιτανίου έχει δύο πλευρικές εξόδους, ενώ υπόσχεται μέχρι και φλόγες από τις εξαγωγές της, ενώ είναι φύση αδύνατο να μη γυρίσει να την κοιτάξει κάποιος όταν ακούσει τον ήχο της.
Οι ρυθμίσεις που έχουν γίνει είναι καθαρά αγωνιστικές, ενώ για να δαμαστούν οι 800 ίπποι υπάρχει το σύστημα πέδησης της brembo με τα κεραμικά φρένα διαμέτρου 380 χιλιοστών εμπρός και 360 πίσω. Επιπλέον υπάρχει και το σύστημα αντιεμπλοκής κατά την πέδηση που προέρχονται από την Bosch. Επιπλέον προσφέρεται και το μεταβλητό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, μαζί με το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ το αμάξωμα ολοκληρώνεται με τις ζάντες από κράμα μαγνησίου μεγέθους 19”, με διαστάσεις ελαστικών 345/30 και ελαστικά της Michelin.
Το νέο μοντέλο θα κυκλοφορήσει σε μόλις 24 κομμάτια, του οποίου για κάθε ένα η αξία ορίστηκε στα 2.500.000€, ενώ η κατασκευή του θα ξεκινήσει στο τελευταίο τρίμηνο του έτους. Η Aston Martin Vulcan θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου, ενώ οι πρώτοι κάτοχοι θα την παραλάβουν μέσα στο 2016. Βέβαια για όσους την αποκτήσουν η Aston Martin ετοιμάζει να κάνει σεμινάριο σε πίστα, έτσι ώστε όσοι την αποκτήσουν έχουν και την κατάλληλη εμπειρία για τον τρόπο οδήγησης της.