Όπως φαίνεται η Volkswagen έχει πάρει φόρα στην κατασκευή των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Μετά τα ID.3 και ID.4 σειρά πήρε το νέο ID.6. Το νέο μοντέλο έχει μήκος 4,87 μέτρα, πλάτος 1,84 μέτρα και ύψος 1,68 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο του φτάνει τα 2,96 μέτρα. Το συγκεκριμένο μοντέλο θα έχει δύο εκδόσεις που είναι το ID.6 Crozz και το ID.6 X.

Οι διαφορές των δύο μοντέλων εντοπίζονται στους διαφορετικούς LED προβολείς, στα πίσω LED φωτιστικά σώματα, αλλά και στους προφυλακτήρες. Όπως βλέπουμε και από τις φωτογραφίες το νέο μοντέλο φέρει τη γνωστή μάσκα της Volkswagen με τις δύο παράλληλες γραμμές αλουμινίου και το σήμα της γερμανικής φίρμας να βρίσκεται στη μέση. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα LED φωτιστικά σώματα, τα οποία ενώνονται από τη μία άκρη στην άλλη, καθώς και η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής. Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους 19”, 20” και 21”.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό δεσπόζουν οι δύο ψηφιακές οθόνες μεγέθους 12”, μια για τον πίνακα οργάνων και μια αφής με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Τα δερμάτινα καθίσματα, το τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια και τα πεντάλ αλουμινίου θέλουν να ανεβάσουν τον πήχη της πολυτέλειας. Επιπλέον, υπάρχει και η head-up display οθόνη για να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού από το δρόμο.

Μηχανικά το νέο ID.6 τροφοδοτείται από τον ηλεκτροκινητήρα με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου 58 kWh και 77 kWh, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 180, 204 και 305 ίππους, και τη μέγιστη ροπή να είναι 22,4, 22,4 και 31,6 κιλά αντίστοιχα. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 9,3” και 9,1”, ενώ στην πιο ισχυρή τετρακίνηση έκδοση επιτυγχάνεται σε 6,6”. Η μέγιστη αυτονομία φτάνει τα 436 χιλιόμετρα, ενώ με την πιο ισχυρή μπαταρία ανεβαίνει στα 588 χιλιόμετρα.

Η Volkswagen όπως φαίνεται έχει ήδη καταλάβει πως η ηλεκτροκίνηση θα κερδίζει συνεχώς έδαφος όσο περνάει ο καιρός και για αυτό το λόγο δημιουργεί τα νέα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα το ένα πίσω από το άλλο. Είναι ξεκάθαρο πως οι Γερμανοί θέλουν να ικανοποιήσουν κάθε επιθυμία του αγοραστικού κοινού και για αυτό δημιουργούν νέα διαφορετικά αυτοκίνητα. Το θέμα είναι αν και κατά πόσο μπορούν να ανταπεξέλθουν οι αγοραστές στο κόστος αγοράς.