Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Renault Megane E-TECH

Το νέο Renault Megane E-TECH Electric παρουσιάστηκε από τη γαλλική εταιρεία δίνοντας στο μοντέλο μια διαφορετική οπτική, από το σχεδιασμό έως και το μηχανικό κομμάτι. Το νέο ηλεκτρικό Megane βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-EV της συμμαχίας των Γάλλων, με την Nissan και τη Mitsubishi και έχει μήκος 4,21 μέτρα, πλάτος 1,77 μέτρα, ύψος 1,50 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 2,70 μέτρα.

Όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες μπροστά διακρίνεται η κλειστή μάσκα με το σήμα της γαλλικής εταιρείας να βρίσκεται στη μέση. Τα LED φωτιστικά σώματα μαζί με τα LED φώτα ημέρας και τις νευρώσεις στο καπό προσπαθούν να το κάνουν πιο όμορφο, ενώ απουσιάζουν οι προβολείς ομίχλης. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα LED φωτιστικά σώματα, τα οποία ενώνονται από τη μια άκρη στην άλλη με μια λεπτή κόκκινη γραμμή και η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής. Το αμάξωμα ολοκληρώνεται με τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18” ή  20”.

Επιπλέον, υπάρχουν και οι κρυφές χειρολαβές στις πόρτες, οι οποίες βγαίνουν προς τα έξω μόλις πλησιάσει ο οδηγός ή οι επιβάτες ή ξεκλειδωθεί το αυτοκίνητο. Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 6 χρώματα, τα οποία είναι τα Rafale Grey, Schist Grey, Midnight Blue, Flame Red, Diamond Black και Glacier White. Στο Schist Grey, το Diamond Black και το Glacier White, υπάρχει η δυνατότητα για αλλαγή των καπακιών στους καθρέπτες μέσα από 30 συνδυασμούς.

Στο εσωτερικό δεσπόζουν τα μαύρα δερμάτινα καθίσματα από Alcantara με τις κίτρινες ραφές και το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια. Η ψηφιακή οθόνη μεγέθους 12,3” για τον πίνακα οργάνων και η μεγάλη κάθετη οθόνη αφής μεγέθους 12”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας κάνει τη ζωή του οδηγού παιχνίδι. Στη βασική έκδοση η οθόνη αφής είναι μεγέθους 9”. Επιπλέον, προσφέρεται και το ηχοσύστημα των 410 Watt με τα 9 ηχεία.

Μηχανικά το νέο Renault Megane E-TECH Electric προσφέρεται σε δύο εκδόσεις. Η βασική έκδοση αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 130 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 25,4 κιλά. Η πιο ισχυρή έκδοση είναι με έναν ηλεκτροκινητήρα και αυτή, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 218 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 30,5 κιλά. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 7,4”, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 160 χλμ/ώρα.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι πιο λεπτή από ποτέ, αφού είναι μόλις 110 χιλιοστά, ενώ υπάρχει η χωρητικότητας των 40 kWh, με την αυτονομία να φτάνει τα 300 χιλιόμετρα και η μπαταρία των 60 kWh, με την αυτονομία να ανεβαίνει στα 470 χιλιόμετρα με μια πλήρη φόρτιση. Και στις δύο περιπτώσεις η εγγύηση της μπαταρίας φτάνει τα 8 χρόνια. Το νέο ηλεκτρικό Megane μπορεί να φορτίσει με όλους τους τρόπους, όπως σε μια απλή οικιακή πρίζα, σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης και φυσικά με τον ταχυφορτιστή που μπορεί να δώσει αυτονομία 300 χιλιομέτρων μέσα σε 30’.

Όπως ήταν φυσικό το νέο Megane E-TECH Electric περιλαμβάνει όλα τα νέα συστήματα ασφαλείας όπως τα Active Driver Assist, Cruise Control, Stop & Go, Lane Keeping Assist, Lane Departure Warning, Blind Sport Warning, Rear Automatic Emergency Braking, Occupant Safe Exit, Simply Parking και Manoeuvring, Camera 360ο και Full Auto Park

Όπως φαίνεται το νέο Megane αναμένεται να αλλάξει εντελώς το μοντέλο που γνωρίζαμε. Φυσικά, οι Γάλλοι θα το εξελίξουν κι άλλο, αφού όπως όλα δείχνουν το μέλλον είναι η ηλεκτροκίνηση. Η αλήθεια είναι πως δεν είναι τόσο εντυπωσιακό σχεδιαστικά, αλλά είναι ένα από τα μελλοντικά μοντέλα της γαλλικής φίρμας που θέλουν να κερδίσουν την εύνοια του κοινού.