Η Peugeot πριν λίγο καιρό αποκάλυψε το νέο αμιγώς ηλεκτρικό e-3008. Πρόκειται για ένα ακόμη γαλλικό μοντέλο που εμπλουτίζει την κατηγορία των SUV οχημάτων. Το νέο μοντέλο έχει μήκος 4,54 μέτρα, πλάτος 1,89 μέτρα και ύψος 1,64 μέτρα. Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο έχει άπλετους χώρους για τους επιβάτες, ενώ είναι απόλυτα ασφαλές, αφού περιλαμβάνει όλα τα νέα συστήματα ασφαλείας.

Εξωτερικά υπάρχει η μεγάλη κλειστή μάσκα της Peugeot, με το νέο λογότυπο. Τα LED φωτιστικά σώματα μαζί με τα φώτα ημέρας που θυμίζουν νύχια γάτας δένουν αρμονικά, ενώ οι νευρώσεις στο καπό θέλουν να το κάνουν πιο επιθετικό. Βλέποντας κάποιος το e-3008 από τα πλάγια καταλαβαίνει αμέσως την Coupe σχεδίαση του, ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα LED φωτιστικά σώματα και η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής.  

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει αμέσως το νέο i-Cockpit, το οποίο περιλαμβάνει μια κυρτή οθόνη μεγέθους 21”. Σε αυτή την οθόνη υπάρχει τόσο ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, όσο και το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Παράλληλα, υπάρχει και η head-up display Οθόνη για να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού από το δρόμο. Τα μαύρα δερμάτινα καθίσματα με τις λευκές ραφές και τα πεντάλ αλουμινίου ανεβάζουν τον πήχη της πολυτέλειας.

Στην έκδοση Allure του e-3008, το νέο Peugeot i-Cockpit αποτελείται στάνταρ από δύο ψηφιακές οθόνες μεγέθους 10”, οι οποίες ενσωματώνονται σε ένα ενιαίο πάνελ στην πανοραμική οθόνη, δίνοντας το ίδιο αιωρούμενο αποτέλεσμα με το πάνελ των 21”. Αντίθετα στην έκδοση GT υπάρχει στον εξοπλισμό η οθόνη των 21”. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 540 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων ο χώρος μεγαλώνει αρκετά.

Από μηχανικής πλευράς το e-3008 θα έχει τρεις διαφορετικές εκδόσεις. Η βασική έκδοση θα είναι με έναν ηλεκτροκινητήρα, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 210 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 34,9 κιλά. Ο κινητήρας συνδυάζεται με τη μπαταρία ιόντων λιθίου μεγέθους 73 kWh, ενώ η μέγιστη αυτονομία με μια πλήρη φόρτιση θα είναι 525 χιλιόμετρα. Η δεύτερη έκδοση θα είναι με τον ίδιο κινητήρα, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 230 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 34,9 κιλά. Εδώ θα υπάρχει η μπαταρία των 98 kWh, με τη μέγιστη αυτονομία να φτάνει τα 700 χιλιόμετρα.

Εκτός από τις δύο παραπάνω εκδόσεις θα υπάρχει και η τετρακίνητη έκδοση, η οποία αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 320 ίππους. Σε αυτή την περίπτωση υπάρχει η μπαταρία ιόντων λιθίου των 73 kWh, με τη μέγιστη αυτονομία να φτάνει τα 525 χιλιόμετρα. Όσον αφορά στην φόρτιση υπάρχει ο τριφασικός φορτιστής των 11 kW, ενώ προαιρετικά διατίθενται και ο τριφασικός φορτιστής των 22 kW. Παράλληλα, με έναν ταχυφορτιστή η μπαταρία από το 20% για να φτάσει στο 80% θέλει μόλις 30’.

Ο οδηγός έχει στη διάθεση του τέσσερα προγράμματα οδήγησης που είναι τα Normal, Eco, Sport και 4WD. Στη Normal λειτουργία μειώνονται ελαφρώς η ισχύς και η ροπή, ενώ στην Eco υπάρχει μια πιο ομαλή οδήγηση και μειωμένη κατανάλωση ενέργειας. Στη λειτουργία Sport υπάρχουν ειδικές ρυθμίσεις για το γκάζι και το υδραυλικό τιμόνι, ενώ η λειτουργία 4WD είναι διαθέσιμη σε ταχύτητες έως 135 χλμ/ώρα, κατανέμοντας την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς όταν το οδόστρωμα γίνεται ολισθηρό (χιόνι, λάσπη κ.λπ.).

Το νέο Peugeot e-3008 θέλει να επαναπροσδιορίσει τη θέση της γαλλικής εταιρείας στην κατηγορία των SUV. Το αν κατά πόσο θα το καταφέρει θα φανεί με την πάροδο του χρόνου. Πάντως είναι ένα ευρύχωρο, ασφαλές και δυνατό αυτοκίνητο, το οποίο μπορεί να οδηγηθεί σε όλες τις επιφάνειές ακόμα και αν είναι δύσκολες. Όσο για την τιμή του; Αυτή θα είναι σίγουρα ακριβότερη από τα 33.300€ που έχει στη χώρα μας το Peugeot 3008.