Η Kia τα τελευταία χρόνια εξελίσσεται συνεχώς. Αν συνδυάσει κανείς ότι η ηλεκτροκίνηση κερδίζει συνεχώς έδαφος, τότε το αποτέλεσμα για τους Κορεάτες είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό EV6. Το νέο μοντέλο βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP και έχει μήκος 4,68 μέτρα, πλάτος 1,88 μέτρα, ύψος 1,55 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο του φτάνει τα 2,99 μέτρα.

Η εξωτερική εμφάνιση προσπαθεί να του δώσει μια πιο επιθετική μορφή. Η κλειστή μάσκα με το νέο σήμα της Kia, τα LED φωτιστικά σώματα και οι νευρώσεις στο καπό, το κάνουν αρκετά εντυπωσιακό. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα LED φωτιστικά σώματα, τα οποία είναι ενιαία από τη μια άκρη στην άλλη με μια κόκκινη λωρίδα και η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής, ενώ η Coupe μορφή του το δείχνει ακόμη πιο όμορφο.

Το μεταξόνιο δημιουργεί ένα πολύ ευρύχωρο εσωτερικό με το πιο δυνατό του στοιχείο να είναι οι δύο ψηφιακές οθόνες μεγέθους 12”, μια για τον πίνακα οργάνων και μια αφής, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Το Kia Connect επιτρέπει ασύρματες ενημερώσεις (over-the-air) και υπηρεσίες σε πραγματικό χρόνο. Το τιμόνι είναι δύο ακτινών με τα χειριστήρια κάνουν πιο εύκολη τη ζωή του οδηγού, ενώ τα κουμπιά του κλιματισμού είναι 3D touch.

Επιπλέον, υπάρχει και το ηχοσύστημα της Meridian, με τα 14 ηχεία και την τεχνολογία Active Sound Design, η οποία μπορεί να προσαρμόσει την ένταση ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος και τους εξωτερικούς θορύβους. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 520 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων ανεβαίνει στα 1.300 λίτρα. Επιπλέον, υπάρχει αποθηκευτικός χώρος άλλα 52 λίτρα, τα οποία βρίσκονται κάτω από το καπό, αφού απουσιάζει ο κινητήρας εσωτερικής καύσης. Αν στην περίπτωση το αυτοκίνητο είναι τετρακίνητο τότε αυτός ο χώρος μειώνεται στα 20 λίτρα.

Η γκάμα του ηλεκτροκινητήρα και των μπαταριών είναι αρκετά ικανοποιητική, αφού υπάρχουν τέσσερις διαφορετικές επιλογές. Η πρώτη είναι με τη μπαταρία ιόντων λιθίου των 58 kWh, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 170 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 35,6 κιλά. Η αμέσως επόμενη επιλογή είναι με την ίδια μπαταρία, αλλά τη μέγιστη ισχύ να ανεβαίνει στους 235 ίππους και τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 61,6 κιλά.

Επιπλέον, υπάρχει και η μεγαλύτερη μπαταρία των 77,4 kWh, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 229 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 35,6 κιλά. Η τετρακίνητη έκδοση ανεβαίνει στους 325 ίππους και στα 61,6 κιλά ροπής, ενώ η αυτονομία ξεπερνά τα 510 χιλιόμετρα. Για όσους δεν αρκούνται στα παραπάνω υπάρχει και το EV6 GT, το οποίο αγγίζει τους 585 ίππους και τα 75,4 κιλά ροπής. Η μέγιστη αυτονομία φτάνει τα 405 χιλιόμετρα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 260 χλμ/ώρα.

Το νέο Kia EV6 μπορεί να φορτίσει από το 10% στο 80% σε μόλις 18’, ενώ όπως αναφέρει η Kia με τον ταχυφορτιστή των 800 Volt μόλις σε 4:30” αποκτά 100 χιλιόμετρα αυτονομίας, κάτι που είναι πάρα πολύ γρήγορο για τα δεδομένα που γνωρίζουμε. Επιπλέον, το Kia EV6 είναι εξοπλισμένο με όλα τα νέα συστήματα ασφαλείας. Μεταξύ αυτών βρίσκουμε τα Cruise Control, Lane Follow Assist, Safe Exit Assist, Remote Smart Parking Assist και Highway Driving Assist 2.

Για όσους ενδιαφέρονται θα πρέπει να γνωρίζουν πως η Kia ήδη δέχεται παραγγελίες για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα της, αλλά στις αγορές και στους δρόμους αναμένεται να βρεθεί στο δεύτερο 6μηνο του έτους. Σίγουρα, με την κίνηση αυτή η Kia δείχνει πως το μέλλον της ανήκει, αφού τα βήματα προόδου που έχει κάνει είναι τεράστια. Άλλωστε όλα δείχνουν πως η ηλεκτροκίνηση σε λίγα χρόνια θα είναι στην κορυφή.