Καθώς το A6 τείνει να έρθει κοντά στο τέλος του κύκλου ζωής του, η Audi έχει ήδη το διάδοχο του στα σκαριά. Προκειμένου να ανταγωνιστεί τους ομοίους του Mercedes – Benz E – Class, BMW Series 5 και Volvo S90, το premium μοντέλο μεσαίου μεγέθους αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο επόμενο έτος και σύμφωνα με τις πηγές, θα κινηθεί διαφορετικά σε σχέση με τα συνηθισμένα γερμανικά δεδομένα.

Η απόφαση φέρεται να έχει ήδη ληφθεί, ενώ υπεύθυνος για την επικείμενη αλλαγή του Audi A6 είναι ο νέος επικεφαλής σχεδιασμού της εταιρείας, Marc Lichte, τον οποίο θυμόμαστε από το εκπληκτικό Prologue Concept πριν από δύο χρόνια. Από όσο φαίνεται, ακόμα πιο ισχυρά χαρακτηριστικά αναμένεται να ενταχθούν στο επόμενης γενιάς A6, μαζί με μια ανανεωμένη έκδοση των φωτιστικών σωμάτων, με την υπογραφή της εταιρείας DRL, αλλά και μερικά χρωμιομένα τμήματα.

Οι φήμες λένε ότι η Audi ετοιμάζεται να εισάγει περισσότερα κουμπιά στην καμπίνα, καθώς οι λειτουργίες τους μπορούν να ελεγχθούν μέσω των δύο οθονών που θα ενσωματωθούν στην κεντρική κονσόλα, η οποία κατά πάσα πιθανότητα θα επωφεληθεί από την κιναισθητική τεχνολογία. Επιπλέον, παρά το γεγονός ότι φαίνεται διαφορετικό από το επόμενης γενιάς A8, το επερχόμενο A6 αναμένεται να δανείζεται μερικά από τα αυτόνομα συστήματα ασφαλείας, που θα εισαχθούν στη ναυαρχίδα της γερμανικής εταιρείας.

Κοιτάζοντας πίσω από τα προφανή, κάποιος μπορεί να διαπιστώσει την MLB αρχιτεκτονική της Volkswagen, η οποία συνδυάζει CFRP, αλουμίνιο και ατσάλι υψηλής αντοχής, προκειμένου να εξοικονομήσει βάρος σε σύγκριση με το τρέχον μοντέλο. Επιπλέον, το αυτοκίνητο αναμένεται να υιοθετήσει το ηλεκτρικό Turbo από to SQ7 και το πιο πιθανό είναι να τροφοδοτείται με τον τετρακύλινδρο Diesel κινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων. Οι υπόλοιποι κινητήρες που αναμένεται να ενταχθούν στο lineup είναι οι συνήθεις βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες, 4 και 6 κυλίνδρων, ενώ θα υπάρξει και η έκδοση PHEV e – tron.

Μόλις το τετράθυρο Audi A6 κάνει το ντεμπούτο του τον επόμενο χρόνο, οι Γερμανοί θα ολοκληρώσουν την οικογένεια με το πεντάθυρο Avant, καθώς και το πιο άγριο Allroad και όλα αυτά, λίγο πριν χρησιμοποιήσουν την ίδια βάση για να δημιουργήσουν το επόμενο A7.