Το Kia XCeed ανανεώθηκε και πραγματικά εντυπωσιάζει παρά τις μικρές αλλαγές που έγιναν. Το κορεάτικο μοντέλο όσο περνάει ο καιρός προσελκύει όλο και περισσότερους υποψήφιους αγοραστές ανεβάζοντας συνεχώς τα νούμερα των πωλήσεων. Για όσους δε θέλουν να μετακυλήσουν για τους δικούς τους λόγους στην υβριδική εποχή το ανανεωμένο Kia XCeed προσφέρει ακόμα κινητήρες βενζίνης που δε συνδυάζονται με υβριδικό σύστημα.
Οι μεγαλύτερες αλλαγές έρχονται στο εμπρόσθιο μέρος του αυτοκινήτου με τη νέα μάσκα, το νέο προφυλακτήρα, τα τριπλά κάθετα φώτα ημέρας και τους νέους προβολείς. Φυσικά, όλες οι λάμπες στα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED, ενώ οι προβολείς ομίχλης είναι πλέον ενσωματωμένοι στα φωτιστικά σώματα. Στο πίσω μέρος δεσπόζουν και εδώ τα LED φωτιστικά σώματα, ο επανασχεδιασμένος προφυλακτήρας και η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής. Τα μαύρα καπάκια στους καθρέπτες δημιουργούν αντίθεση.
Για όσους ενδιαφέρονται για το κάτι παραπάνω υπάρχει η έκδοση GT-Line, με τις λεπτομέρειες χρωμίου και τα διαφορετικά πίσω φωτιστικά σώματα. Ο χρωματισμός του GT-Line είναι ένα έντονο πράσινο, ενώ θα υπάρχουν και άλλα χρώματα στην παλέτα. Επιπλέον, ξεχωρίζουν και οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18”, με τα ελαστικά της Continental και διαστάσεις 235/45.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές δεν είναι μεγάλες. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός με την οθόνη μεγέθους 12,3”, ενώ υπάρχει και η οθόνη αφής μεγέθους 10,25”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Φυσικά, η έκδοση GT-Line προσφέρει περισσότερα όπως τα μαύρα σπορ καθίσματα, με τις λευκές ραφές, το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια και το λογότυπο GT-Line, το δερμάτινο επιλογέα ταχυτήτων και τα πεντάλ αλουμινίου. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 426 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων ανεβαίνει στα 1.378 λίτρα.
Μηχανικά υπάρχουν εκδόσεις βενζίνης, πετρελαίου, ήπια υβριδικά συστήματα και φυσικά η έκδοση Plug-in Hybrid. Η βασική έκδοση βενζίνης είναι με τον κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 160 ίππους, ενώ υπάρχει και ο ίδιος κινητήρας με το ήπιο υβριδικό σύστημα. Η πιο ισχυρή έκδοση είναι με τον κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 204 ίππους.
Από πλευράς πετρελαίου υπάρχει η έκδοση με τον κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρων και το ήπιο υβριδικό σύστημα, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 136 ίππους. Αργότερα αναμένεται και η υβριδική έκδοση με τους 141 ίππους. Ο κινητήρας βενζίνης με τους 160 ίππους συνδυάζεται με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ οι υπόλοιποι με το iMT ή το αυτόματο κιβώτιο των 7 σχέσεων.
Στον εξοπλισμό προσφέρονται οι θύρες γρήγορης φόρτισης USB–C, ενώ υπάρχουν και τα συστήματα Highway Driving Assist, Safe Exit Assist, Rear Cross-Traffic Collision Assist, Blind Spot Collision Avoidance Assist και Smart Parking Assist. Για όσους ενδιαφέρονται το αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο για παραγγελία στη χώρα μας, ενώ οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται στο τέλος Σεπτεμβρίου.