Πριν λίγο καιρό η Nissan παρουσίασε το νέο Juke και όπως αναμενόταν ακολούθησε η γρηγορότερη έκδοση του μοντέλου το Juke RS. Το μικρό compact crossover της ιαπωνικής εταιρείας υπόσχεται πως δε θα αφήσει κανέναν ασυγκίνητο και κυρίως αυτούς που θα βρεθούν πίσω από το τιμόνι του. Το νέο μοντέλο προσφέρεται σε τρείς διαφορετικούς χρωματισμούς White Pearl, Black Metallic και Silver Grey. Διατίθεται με κίνηση είτε στους δύο, είτε και στους τέσσερις τροχούς, ενώ προσφέρεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Προαιρετικά υπάρχει και το αυτόματο κιβώτιο Xtronic των 8 σχέσεων της Nissan.
Εξωτερικά ξεχωρίζουν αμέσως τα κόκκινα καλύμματα των καθρεπτών καθώς και η χαρακτηριστική κόκκινη ρίγα που περιβάλλει το κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Από το νέο μοντέλο δε θα μπορούσαν να λείπουν τα νέα φώτα ημέρας LED, ενώ το αμάξωμα ολοκληρώνεται με τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18”. Επιπλέον προσφέρεται και το βελτιωμένο αεροδυναμικό πακέτο, το οποίο περιλαμβάνει χαμηλωμένους προφυλακτήρες, φαρδύτερα φτερά και ποδιές στα μαρσπιέ, τη μάσκα τύπου V από μαύρο χρώμιο και σπόιλερ.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζει το λογότυπο RS στο στροφόμετρο, μαζί με τη σουέτ επένδυση του πίνακα οργάνων. Επιπλέον υπάρχει το υπέροχο ανάγλυφο στον επιλογέα ταχυτήτων, όπως και τα bucket καθίσματα της Recaro με alcantara, ενώ υπάρχουν όλα τα απαραίτητα συστήματα ασφαλείας που προστατεύουν οδηγό και επιβάτες. Τα κυριότερα από αυτά είναι τα συστήματα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας, Προειδοποίησης Τυφλού Σημείου και Ανίχνευσης Κινούμενων Εμποδίων. Όλα αυτά αποτυπώνονται στη μεγάλη οθόνη αφής κάνοντας ακόμα πιο εύκολη τη ζωή του οδηγού.
Μηχανικά το Juke RS προσφέρεται με τον DIG turbo κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 218 ίππους, και τη μέγιστη ροπή να είναι 28,5 κιλά. Το νέο μοντέλο όμως για να είστε σίγουροι την ώρα της οδήγησης διαθέτει ειδικά ρυθμισμένη ανάρτηση, ενισχυμένα φρένα, καθώς και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στους εμπρός τροχούς.
Από πλευράς εξοπλισμού όσοι διαλέξουν την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο, προστίθεται επιπλέον τα paddle shifts πίσω από το τιμόνι για ακόμα πιο γρήγορες αλλαγές. Επίσης υπάρχει και το σύστημα εξάτμισης της NISMO, όπου μαζί με το νέο διαχύτη προσφέρει διαφορετικό επίπεδο ήχου από τα όλα τα υπόλοιπα Juke. Φυσικά προσεγμένο είναι και το σύστημα φρένων , το οποίο αποτελείται από τις κόκκινες δαγκάνες, τα αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός και πίσω, με τη διάμετρο να φτάνουν τα 320 χιλιοστά.
Η τιμή εκκίνησης για όποιον ενδιαφέρεται ορίστηκε στην ελληνική αγορά από τον επίσημο αντιπρόσωπο της Nissan στα 25.950€ για τη δικίνητη έκδοση και στα 29.450€ για την τετρακίνητη, συμπεριλαμβανομένου και της απόσυρσης. Από την τιμή μπορεί να διαπιστώσει κάποιος πως το νέο Juke RS είναι αρκετά οικονομικό για όλα αυτά που προσφέρει, αφού δεν είναι ένα απλό μοντέλο προσφέροντας πάρα πολλά περισσότερα από όσα θα περίμενε κανείς. Η τελική απόφαση είναι δική σας.