Η Isuzu λίγο πριν φέρει στην παραγωγή το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, δημιούργησε μια νέα ήπια υβριδική έκδοση με κινητήρα πετρελαίου. Το επαγγελματικό μοντέλο πλέον γίνεται άμεσος ανταγωνιστής του Toyota Hilux, το οποίο εδώ και καιρό λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο. Μπορεί η εν λόγω έκδοση να είναι για την αγορά της Ταϊλάνδης, όμως όπως δείχνουν τα πράγματα θα το δούμε και σε άλλες χώρες, όπως αυτές τις Ευρώπης.
Ο νέος Turbodiesel κινητήρας είναι χωρητικότητας 2,2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 161 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 40,7 κιλά. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το νέο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων, ενώ η κίνηση μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς. Οι Ιάπωνες ανέφεραν πως ο νέος κινητήρας προσφέρει βελτιωμένες επιδόσεις και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου χωρίς όμως να δώσουν τα ακριβή στοιχεία, ενώ δεν αποκάλυψαν ούτε τις προδιαγραφές του ηλεκτροκινητήρα.
Στο μόνο που αναφέρθηκαν ήταν πως ο νέος κινητήρας είναι πιο αθόρυβος με βελτιωμένη καύση και μεταβλητό στροβιλοσυμπιεστή, ενώ η ροπή είναι αυξημένη κατά 56% και η κατανάλωση καυσίμου μειωμένη κατά 10%, σε σχέση με το μοντέλο που κυκλοφορεί. Για όσους δε θυμούνται η δε γνωρίζουν το Isuzu D-Max διαθέτει και δύο ακόμα κινητήρες χωρητικότητας 1,9 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 148 ίππους και 3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 187 ίππους.
Οι πωλήσεις με το νέο ήπιο υβριδικό σύστημα πετρελαίου ξεκίνησαν από στις 28 Νοεμβρίου, ενώ σύμφωνα με τις πληροφορίες οι τιμές θα ξεκινούν από 17.200$ και φτάνουν στην ακριβότερη έκδοση τα 27.000$. Οι τιμές σε σχέση με τα ελληνικά δεδομένα είναι αρκετά δελεαστικές, όμως όταν έρθει στην ελληνική αγορά θα είναι αρκετά πιο τσιμπημένες.