Το Nissan GT-R είναι ένα Sports Car που όλοι θα θέλαμε, αλλά δυστυχώς λίγοι είναι αυτοί που το αποκτούν. Οι Ιάπωνες ανανέωσαν το GT-R, το όποιο όπως είναι γνωστό προσφέρεται σε δύο εκδόσεις. Πρόκειται για την Premium και φυσικά την ισχυρή NISMO, από τις οποίες βέβαια καμία δε θα έρθει στην Ευρώπη λόγω ρύπων. Η επιθετική σχεδίαση παραμένει, με τους Ιάπωνες να προσέχουν ακόμη περισσότερο την αεροδυναμική του μοντέλου.
Το κομψό σχήμα του διαθέτει μια ευρεία χαμηλή στάση, επιθετική μπροστινή σχεδίαση με αεραγωγούς, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει η αεροτομή που το κάνει ακόμη πιο σταθερό. Τα LED φωτιστικά σώματα έχουν ανανεωθεί με τα LED φώτα ημέρας, ενώ στο πίσω μέρος παραμένουν τα τέσσερα κυκλικά LED φωτιστικά σώματα. Η αεροδυναμική αντίσταση είναι μόλις 0,26 Cd.
Στο εσωτερικό δεσπόζουν τα κόκκινα δερμάτινα καθίσματα της Recaro από Nappa. Το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι από Alcantara με τα χειριστήρια, ο δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων και τα πεντάλ αλουμινίου ανεβάζουν τον πήχη της πολυτέλειας. Παράλληλα υπάρχει η οθόνη αφής μεγέθους 8”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας NissanConnect. Επιπλέον, υπάρχουν τα Apple CarPlay, Bluetooth, ραδιόφωνο HD, Traffic, SiriusXM και το Travel Link, το οποίο δίνει πληροφορίες για τον καιρό, τις τιμές καυσίμων, τις καταχωρίσεις ταινιών, τις πληροφορίες μετοχών, καθώς και ειδήσεις για διάφορα αθλήματα.
Εκτός του ταχύμετρου και του στροφόμετρου, τα οποία παραμένουν αναλογικά υπάρχουν ενδείξεις για τη θερμοκρασία του ψυκτικού και του λαδιού, η επιλογή ταχυτήτων μετάδοσης g-forces, η ένδειξη για το στροβυλοσυμπιεστή και ένα χρονόμετρο για όταν το αυτοκίνητο βρεθεί στην πίστα για χρονομετρημένες δοκιμές. Το ανανεωμένο GT-R διαθέτει παράλληλα τον αυτόματο έλεγχο κλιματισμού δύο ζωνών, τα θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, τους αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω και το ηχοσύστημα της Bose με τα 11 ηχεία.
Μηχανικά όπως αναφέραμε το GT-R θα έχει δύο εκδόσεις. Η βασική έκδοση με την ονομασία Premium τροφοδοτείται από το V8 Twin-Turbo κινητήρα χωρητικότητας 3,8 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 565 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 64,4 κιλά. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων διπλού συμπλέκτη, με την κίνηση να μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος ATTESA ET-S.
Η δυναμική οδήγηση και η οδική συμπεριφορά του GT-R ζωντανεύουν χάρη στις άρτια ρυθμισμένες ανεξάρτητες αναρτήσεις με διπλά ψαλίδια εμπρός και των πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Τα αμορτισέρ DampTronic της Bilstein προσφέρουν τρεις ρυθμίσεις που είναι οι Normal, Comfort και R. Για την πέδηση του GT-R υπάρχει το σύστημα της Brembo, με τις δαγκάνες 6 εμβόλων μπροστά και τις τετραπίστονες πίσω. Αυτά συνδυάζονται με τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους 20”, ενώ υπάρχει και η εξάτμιση τιτανίου.
Εκτός όμως την Premium έκδοση υπάρχει και η GT-R NISMO, η οποία ουσιαστικά προσφέρει ένα αυτοκίνητο έτοιμο για πίστα. Το ανανεωμένο NISMO διαθέτει νέους υπερσυμπιεστές, βελτιωμένο έλεγχο αλλαγής κιβωτίου ταχυτήτων, ελαφρύτερα εξαρτήματα από ανθρακονήματα, βελτιωμένη συγκόλληση αμαξώματος για αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας, μειωμένη συνολική μάζα και αναβαθμίσεις στα φρένα, τις ζάντες και τα ελαστικά.
Έτσι η μέγιστη ισχύς έχει ανέβει στους 600 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει τα 66,4 κιλά. Παράλληλα για να σταματάει υπάρχουν τα φρένα της Brembo με διευρυμένους ρότορες από κεραμικό άνθρακα, διαστάσεων 16,1” μπροστά και 15,3” πίσω. Οι ίδιοι οι ρότορες εξοικονομούν 36 κιλά βάρους, ενώ οι δαγκάνες υψηλής αντοχής και τα τακάκια φρένων υψηλής τριβής συμβάλλουν σε μια πιο σταθερή αίσθηση του πεντάλ φρένου.
Το Nissan GT-R είναι ένα αυτοκίνητο για αυτούς που θέλουν το κάτι παραπάνω από τα συνηθισμένα. Μπορεί να μην το πολύ βλέπουμε, αλλά όταν περάσει από μπροστά σου σίγουρα δε μπορείς να μη γυρίσεις να το κοιτάξεις. Όσο για την τιμή του; Στην αμερικάνικη αγορά η έκδοση Premium κοστολογείται στα 113.540$ (114.110€), ενώ έκδοση NISMO ανεβαίνει στα 210.740$ (211.798€).