Το ανανεωμένο Jeep Wrangler διατηρεί πρωταγωνιστικό ρόλο στην γκάμα της Jeep επιτυγχάνοντας σημαντική αναβάθμιση στους τομείς της τεχνολογίας, της άνεσης και της ασφάλειας, χωρίς συμβιβασμό στις κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες ή την προσήλωση στον εταιρικό στόχο του Zero Emission Freedom. Η ανανεωμένη γενιά είναι πιο ικανή σε κάθε τομέα, τιμώντας ταυτόχρονα στο έπακρο τη συνταγή που έχτισε το θρύλο του πιο ικανού και αναγνωρίσιμου εκτός δρόμου μοντέλου που υπάρχει. Όλα τα Jeep Wrangler έχουν τη σφραγίδα “Trail Rated”, ένα αδιαπραγμάτευτο ισοδύναμο με τις κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες οι οποίες υποστηρίζονται από τεχνικά χαρακτηριστικά που εγγυώνται μοναδική αντοχή στη σκληρή χρήση.

Ο πήχης ανεβαίνει ακόμα περισσότερο στη σκληροτράχηλη έκδοση Rubicon που διαθέτει “πλευστό” πίσω άξονα Dana 44 HD. Η συγκεκριμένη διάταξη σημαίνει πως η πλήμνη του τροχού είναι ξεχωριστή από το ημιαξόνιο, εξασφαλίζοντας απόλυτη αξιοπιστία και αντοχή, πολύ καλά χαρακτηριστικά απόδοσης και εύκολη συντήρηση. Το βασικό όφελος του συγκεκριμένου τύπου άξονα είναι ότι δε μεταφέρονται στα ημιαξόνια φορτία που σχετίζονται με το βάρος του αυτοκινήτου, παρά μόνο οι δυνάμεις στρέψης που περιστρέφουν τον τροχό.

Χρησιμοποιώντας ένα ξεχωριστό πλαίσιο ως βάση απόλυτης αντοχής, το Wrangler είναι ικανότερο από ποτέ σε κάθε έδαφος, επωφελούμενο από τις βελτιωμένες ρυθμίσεις στην ανάρτηση. Παράλληλα, η χρήση αλουμινίου υψηλής αντοχής στις πόρτες και τους μεντεσέδες τους, στο καπό, στα φρύδια των φτερών και στο πλαίσιο του παρμπρίζ μαζί με την πίσω πόρτα από μαγνήσιο, φροντίζουν για αξιοσημείωτη ελάττωση του βάρους που με τη σειρά της έχει ευεργετικά αποτελέσματα στην μείωση της κατανάλωσης.

Η υποβοήθηση της οδήγησης και η συνολική ασφάλεια έπαιξαν πρωταγωνιστικό ρόλο στην εξέλιξη του ανανεωμένου Wrangler. Γι’ αυτό και όλα τα ανανεωμένα Wrangler θα έχουν στο βασικό εξοπλισμό τους αερόσακους οροφής και για πρώτη φορά οι δύο πλευρικές θέσεις του πίσω καθίσματος θα διαθέτουν ζώνες ασφαλείας με προεντατήρες και περιοριστή δύναμης. Ιδιαίτερη σημασία έχουν και οι δομικές βελτιώσεις που εξασφαλίζουν καλύτερη συμπεριφορά και απορρόφηση δυνάμεων στις πλευρικές συγκρούσεις.

Σε ό,τι να κάνει με τα συστήματα ADAS και την υποβοήθηση του οδηγού, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει προειδοποίηση μετωπικής σύγκρουσης και ενεργό Cruise Control που φρενάρει το αυτοκίνητο μέχρι τη στάση, επιτήρηση τυφλού σημείου που αναγνωρίζει και διασταυρούμενο όχημα κατά την όπισθεν, το νέο σύστημα ανίχνευσης κόπωσης οδηγού Drowsy Driver Alert, Lane Departure Warning και αναγνώριση των σημάτων κυκλοφορίας.

Η άμεσα αναγνωρίσιμη αισθητική του Jeep Wrangler είναι αναβαθμισμένη με νέα μάσκα που έχει μαύρα και πιο λεπτά στελέχη. Πρόκειται για μια αλλαγή που εκτός από αισθητικό έχει και λειτουργικό αποτύπωμα, αφού βοηθάει στην καλύτερη λειτουργία του κυκλώματος ψύξης διοχετεύοντας περισσότερο φρέσκο αέρα. Η κεραία είναι πλέον ενσωματωμένη στο παρμπρίζ προκειμένου να προστατεύεται από κλαδιά και κάθε άλλο κίνδυνο στην εκτός δρόμου οδήγηση, ενώ οι ζάντες που έχουν διάμετρο από 17” έως και 20”, βάζουν τη δική τους πινελιά στο φρεσκάρισμα του Wrangler, μαζί με την νέα απόχρωση Anvil.

Για την οροφή υπάρχουν διαθέσιμα δύο hardtop εκ των οποίων το ένα είναι μαύρο και το άλλο βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος. Είναι επίσης διαθέσιμο το Sky One-Touch που ανοίγει ηλεκτρικά και το hardtop με Sunrider, ενώ παραμένουν βέβαια οι διαιρούμενες πόρτες που δίνουν άφθονες διαθέσιμες επιλογές σε όποιον αναζητά την ελευθερία της οδήγησης χωρίς οροφή, παρμπρίζ αλλά και πόρτες, προκειμένου να αισθάνεται ένα με τη φύση. Η καμπίνα του νέου Wrangler έχει αποκτήσει premium στοιχεία και υψηλή τεχνολογία, επικουρικά στην ευχρηστία και την πρακτικότητα που χαρακτηρίζει κάθε Jeep. Η κεντρική κονσόλα είναι λιτή και με έντονο ανάγλυφο, σε αρμονία με την οριζόντια γραμμή του ταμπλό και τον πίνακα οργάνων που περιβάλλεται από μαλακά υλικά, ύφασμα ή πολυουρεθάνη, με εμφανείς ραφές.

Όλα τα Wrangler διαθέτουν αναβαθμισμένο σύστημα hands-free με βελτιωμένη αναγνώριση της φωνής, ενώ οι εκδόσεις Sahara και Rubicon έχουν ηχοαπορροφητικό παρμπρίζ, πιο παχιά μοκέτα και επιπρόσθετο ηχομονωτικό υλικό γύρω από το παρμπρίζ και στις μεσαίες κολόνες του αμαξώματος, για χαμηλότερο επίπεδο θορύβου. Η νέα οθόνη αφής με διαγώνιο 12,3” είναι η μεγαλύτερη που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Wrangler και υποστηρίζει την λειτουργία του συστήματος πολυμέσων Uconnect 5 που συνδέεται ασύρματα με Apple CarPlay και Android Auto. Είναι 5 φορές πιο γρήγορο από την προηγούμενη γενιά του συστήματος, ενώ χρησιμοποιεί λειτουργικό σύστημα Android και δέχεται αναβαθμίσεις over-the-air (OTA) που σε βάθος χρόνου θα διευρύνουν συνεχώς τις δυνατότητές του.

Για ακόμα πιο άνετη, εύκολη και σύγχρονη εμπειρία χρήστη, το ανανεωμένο Wrangler έχει αναβαθμισμένες συνδεδεμένες υπηρεσίες. Για παράδειγμα με την λειτουργία “Send&Go” μπορεί να αποσταλεί μια διαδρομή από το smartphone στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου και η καθοδήγηση να ξεκινήσει χωρίς να χρειάζεται άλλη ενέργεια. Επίσης, το On-Board Navigation κάνει την κάθε διαδρομή πιο άνετη και ασφαλή, ενημερώνοντας τον οδηγό και τους επιβάτες σε πραγματικό χρόνο για την κυκλοφορία, για απρόοπτα συμβάντα, ακόμα και για τις σταθερές κάμερες ταχύτητας που βρίσκονται εγκατεστημένες στο δρόμο.

Επιπλέον, μέσω της εφαρμογής Jeep app ο χρήστης μπορεί να ελέγχει απομακρυσμένα τη φόρτιση, να βλέπει πού βρίσκεται το αυτοκίνητο και εάν είναι κλειδωμένο, να ενεργοποιεί τα φώτα, τον κλιματισμό, αλλά και μέσω του Trip Report να βλέπει ανάλυση του οδηγικού στιλ προκειμένου να το βελτιώνει προς όφελος της πιο οικονομικής οδήγησης.

Με το πιο εξελιγμένο σύστημα κίνησης που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Jeep, το Wrangler 4xe Plug-In Hybrid αποδίδει 380 ίππους και 64,9 κιλά ροπή, πετυχαίνοντας έως 51 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης σε αστικό πεδίο (στοιχείο προς τελική έγκριση). Για το ανανεωμένο Wrangler μάλιστα, η μπαταρία (Li-NMC) των 17 kWh μπορεί να τροφοδοτεί εξωτερικές συσκευές όπως smartphone και tablet, μέσω του Jeep 4xe Power Box που περιλαμβάνει τέσσερις πρίζες 230 V.

Το σύστημα κίνησης διαθέτει τρία προφίλ λειτουργίας, χάρη στα οποία καλύπτει με την ίδια ευκολία τόσο τις καθημερινές μετακινήσεις όσο και την πιο απαιτητική εξερεύνηση στη φύση.

  • Hybrid: Είναι η προεπιλογή που συνδυάζει αυτόματα τον θερμικό κινητήρα με τους ηλεκτρικούς. Όσο η μπαταρία είναι επαρκώς φορτισμένη η κίνηση είναι ηλεκτρική και ο θερμικός κινητήρας εμπλέκεται όταν η φόρτιση πέσει κάτω από ένα προκαθορισμένο σημείο.
  • Electric: Το σύστημα λειτουργεί αμιγώς ηλεκτρικά και μόνο όταν η μπαταρία εκφορτιστεί ή οδηγός ζητήσει περισσότερη ισχύ από αυτή που μπορεί να δώσει ο ηλεκτροκινητήρας ενεργοποιείται ο κινητήρας βενζίνης.
  • eSave: Δίνει προτεραιότητα στον κινητήρα βενζίνης προκειμένου η ενέργεια της μπαταρίας να καταναλωθεί όταν χρειάζεται. Για παράδειγμα σε εκτός δρόμου οδήγηση ή σε αστικές περιοχές όπου οι θερμικοί κινητήρες είναι απαγορευμένοι. Υπάρχει επιλογή μεταξύ διατήρησης ενέργειας ή φόρτισης της μπαταρίας από το μενού του Uconnect.

Τα πρώτα Jeep Wrangler 2024 θα φτάσουν στο ευρωπαϊκό δίκτυο πωλήσεων μέσα στο πρώτο μισό του 2024, διαθέσιμα σε εκδόσεις Sahara και Rubicon.