Ποιος δε θυμάται το θρυλικό Subaru Impreza 22B STI; Η Prodrive θέλοντας να τιμήσει το πρώτο Impreza World Rally Car δημιούργησε μια ανακατασκευή δίνοντας την ονομασία P25. Μπορεί να πέρασαν 25 ολόκληρα χρόνια, αλλά κανείς δε μπορεί να ξεχάσει ένα τέτοιο μοντέλο. Φυσικά, το αυτοκίνητο είναι για χρήση στο δρόμο και όχι σε αγώνες, αλλά αυτό για κάποιους μπορεί να είναι ακόμη πιο σημαντικό.
Η Prodrive φρόντισε το συγκεκριμένο μοντέλο να είναι ελαφρύτερο, αλλά και πιο ισχυρό μηχανικά. Το βάρος είναι λιγότερο από 1.200 κιλά, χάρη στη χρήση ανθρακονημάτων. Φυσικά, η εμφάνιση είναι ίδια με το πρώτο 22B, αλλά με καινούργια υλικά. Το δίθυρο μοντέλο διαθέτει το κλασσικό μπλε χρώμα της Subaru που γνωρίζουμε όλοι, αλλά και τη μεγάλη πίσω αεροτομή. Οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 19” συνδυάζονται με τα ελαστικά Bridgestone Potenza, με διαστάσεις 235/35.
Μηχανικά κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός Boxer κινητήρας χωρητικότητας 2,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 400 ίππους και τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 61,1 κιλά. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε λιγότερο από 3,5”, ενώ ο κινητήρας συνδυάζεται με το ημιαυτόματο κιβώτιο των 6 σχέσεων, με την κίνηση να μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς. Επιπλέον, υπάρχει το σύστημα anti-lag και το Launch Control.
Η Prodrive έχει βάλει για τα καλά το χέρι της βάζοντας νέα χιτώνια κυλίνδρων, διαφορετικά έμβολα και νέο σύστημα χρονισμού των βαλβίδων. Ο υπερσυμπιεστής είναι της Garrett, ενώ υπάρχει το νέο πιο εξελιγμένο Intercooler, καθώς και το αγωνιστικό σύστημα εξάτμισης από τιτάνιο και ανοξείδωτο ατσάλι της Akrapovic. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι σειριακού τύπου με ελικοειδή γρανάζια και ημιαυτόματη αλλαγή ταχυτήτων μέσω ενός κουπιού στην κολόνα του τιμονιού, με τις αλλαγές να γίνονται μέσα σε 80 χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Η ανάρτηση παραμένει με τα γόνατα McPherson, ενώ υπάρχουν και τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Bilstein. Παράλληλα διαθέτει ρυθμιζόμενο ενεργό κεντρικό διαφορικό και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης εμπρός και πίσω. Τα φρένα της AP Racing αποτελούνται από τις 6πίστονες δαγκάνες με τους αεριζόμενους δίσκους των 380 χιλιοστών μπροστά και τις 4πίστονες δαγκάνες με τους αεριζόμενους δίσκους των 350 χιλιοστών πίσω.
Για όσους ενδιαφέρονται ίσως θα πρέπει να ψάξουν να βρουν κάτι άλλο, αφού όπως ανακοινώθηκε από την Prodrive θα κυκλοφορήσουν μόλις 25 κομμάτια όπου το κάθε ένα από αυτά θα κοστίζει 535.000€ χωρίς τους φόρους και το ΦΠΑ. Τέλος, η κατασκευή τους θα γίνει στις εγκαταστάσεις της Prodrive στο Banbury της Μεγάλης Βρετανίας. Η τιμή είναι απλησίαστη, όμως είμαστε σίγουροι πως όποιος το αποκτήσει θα έχει στη διάθεση του ένα συλλεκτικό κομμάτι, το οποίο άμεσα θα γίνει ανάρπαστο. Όπως και να έχει εμείς θα το θέλαμε. Εσείς;