Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν έρθει για να αλλάξουν την αυτοκίνηση. Αυτό έκανε και η Porsche, η οποία θέλει να ταράξει τα νερά με τη νέα αμιγώς ηλεκτρική Taycan Turbo GT. Το γερμανικό μοντέλο είναι το πιο ισχυρό εργοστασιακό μοντέλο που δημιούργησε μέχρι σήμερα η Porsche και με το καλημέρα άλλαξε τα δεδομένα σημειώνοντας ρεκόρ πίστας στο Nurburgring και στη Laguna Seca. Το νέο μοντέλο έχει μήκος 4,96 μέτρα, πλάτος 1,99 μέτρα και ύψος 1,37 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 2,90 μέτρα.
Όπως μπορεί να διαπιστώσει κανείς οι αλλαγές με την απλή Taycan δεν είναι μεγάλες, με την πιο σημαντική να εστιάζεται στην πίσω μεγάλη αεροτομή. Τα LED φωτιστικά σώματα δένουν αρμονικά τόσο μπροστά, όσο και πίσω όπου διαθέτουν μια λεπτή κόκκινη γραμμή που τα ενώνει από τη μια άκρη στην άλλη. Οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 21”, συνδυάζονται με θερινά ελαστικά, ενώ το συνολικό βάρος είναι μειωμένο κατά 75 κιλά σε σχέση με την Taycan Turbo S.
Στο εσωτερικό δεσπόζουν τα bucket καθίσματα από ύφασμα και δέρμα. Οι τρεις ψηφιακές οθόνες, μια για τον πίνακα οργάνων, μια αφής, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και μια τρίτη στη θέση του συνοδηγού κάνουν πιο εύκολη τη ζωή του οδηγού και των επιβατών. Παράλληλα, υπάρχει και μια τέταρτη οθόνη στην κονσόλα όπου ρυθμίζεται ο κλιματισμός. Το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι και τα πεντάλ αλουμινίου μεγαλώνουν τον πήχη της πολυτέλειας.
Μηχανικά η νέα Porsche Taycan Turbo GT συνδυάζεται με το πακέτο Weissach, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 777 ίππους. Το Launch Control εκτοξεύει τη μέγιστη ισχύ στους 1.019 ίππους, ενώ για 2”, η μέγιστη ισχύ αγγίζει τους 1.108 ίππους, κάτι που δίνει στο νέο μοντέλο μια απίστευτη δύναμη, αφού η μέγιστη ροπή φτάνει τα 136,5 κιλά. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε μόλις 2,1”, ενώ το 0-200 επιτυγχάνεται σε 6,4”, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 305 χλμ/ώρα.
Για μια πλήρη φόρτιση σε μια απλή οικιακή πρίζα χρειάζονται 12:00’, ενώ με τον ταχυφορτιστή των 150 kW η μπαταρία από το 10% φτάνει στο 80% σε μόλις 33’. Φυσικά, για να σταματήσει η Porsche Taycan Turbo GT χρησιμοποιούνται οι κεραμικοί δίσκοι PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake), ενώ υπάρχει και η ειδικά σχεδιασμένη ανάρτηση.
Σίγουρα, η ισχύ είναι εξωπραγματική, αλλά όποιος αποκτήσει το εν λόγω μοντέλο θα έχει ένα υπερόπλο στα χέρια του. Όσο για την τιμή; Στο επίσημο site της Porsche στην αμερικανική αγορά έχουν ήδη αναρτήσει το νέο μοντέλο, με την τιμή της βασικής έκδοσης με το πακέτο Weissach να κοστολογείται στα 231.995$.