Στο τελείωμα του περασμένου μήνα είχαμε αναφέρει πως είναι θέμα χρόνου να παρουσιάσει η Subaru νέα έκδοση για το BRZ, αλλά και για το WRX STI. Αυτό έγινε με τους Ιάπωνες να παρουσιάζουν επίσημα τις νέες εκδόσεις BRZ tS και WRX STI Type RA.

Στο BRZ tS δεν άλλαξαν πολλά πράγματα, με το κινητήρα να παραμένει ο γνωστός δίλιτρος Boxer της ιαπωνικής εταιρείας χωρία καμία αλλαγή. Οι αλλαγές εστιάζονται στις αναρτήσεις εμπρός και πίσω στα αμορτισέρ της Sachs, ενώ τα φρένα είναι της Brembo και συνδυάζονται με τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18”, με διαστάσεις ελαστικών 215/40. Επιπλέον, στο πίσω μέρος υπάρχει αεροτομή, η οποία ρυθμίζεται με το χέρι.

Στο εσωτερικό υπάρχει νέος σχεδιασμός για το ταχύμετρο, ενώ προσφέρονται δερμάτινα καθίσματα της Recaro, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέας ταχυτήτων, κόκκινες ζώνες ασφαλείας, ενώ το λογότυπο tS ξεχωρίζει μαζί με τις κόκκινες ραφές. Το νέο μοντέλο θα κυκλοφορήσει σε τρία χρώματα WR Blue Pearl, Crystal Black Silica και Crystal White Pearl, ενώ η παραγωγή θα περιοριστεί στις 500 μονάδες συνολικά.

Από την άλλη πλευρά το Subaru WRX STI Type RA είναι το μοντέλο που θα μπει στο Nurburgring με σκοπό να κάνει ρεκόρ στα τετράπορτα αυτοκίνητα. Το νέο μοντέλο έχει βελτιωθεί διαθέτοντας νέα ανάρτηση και αμορτισέρ της Bilstein, Carbon αεροτομή, φρένα της Brembo με ασημί δαγκάνες και ζάντες αλουμινίου της BBS μεγέθους 19”, οι οποίες συνδυάζονται με ελαστικά της Yokohama διαστάσεων 245/35.

Εσωτερικά ξεχωρίζουν τα bucket καθίσματα της Recaro, ενώ θα υπάρχει ειδικό ταμπελάκι με τον αριθμό του κάθε μοντέλου, αφού και εδώ θα κυκλοφορήσουν μόλις 500 κομμάτια. Μηχανικά το WRX STI Type RA, διαθέτει τον Turbo κινητήρα χωρητικότητας 2,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 310 ίππους, ενώ συνδυάζεται με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Όποιο από τα δύο μοντέλα αν προλάβετε να επιλέξετε (τα 1.000 κομμάτια αναμένεται να γίνουν ανάρπαστα) είναι σίγουρο πως θα διαθέτει την αξιοπιστία της Subaru, όμως εμείς θα προτιμούσαμε ως πιστοί με κλειστά ματιά το WRX STI Type RA, αφού είναι το αγαπημένος μας μοντέλο.