Τον τελευταίο καιρό η ηλεκτροκίνηση κερδίζει συνεχώς έδαφος στην αυτοκίνηση, με τους περισσότερους να λένε πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης φτάνουν στο τέλος τους. Από όσο φαίνεται όμως η Renault έχει διαφορετική άποψη, αφού προχώρησε σε μια στρατηγική συνεργασία με την PUNCH Torino, η οποία εξειδικεύεται στους κινητήρες. Πιο συγκεκριμένα Renault και PUNCH Torino θα συνεργαστούν για τη δημιουργία νέων 4κύλινδρων κινητήρων πετρελαίου με χαμηλές εκπομπές ρύπων για ελαφρά επαγγελματικά οχήματα.
Οι πληροφορίες λένε πως η PUNCH Torino θα έχει δικαίωμα να αγοράζει, να χρησιμοποιεί και να πουλά τους σημερινούς, αλλά και τους μελλοντικούς κινητήρες Diesel της Renault. Στο πλαίσιο της συνεργασίας οι μηχανικοί της Renault θα συνεχίσουν να δημιουργούν κινητήρες πετρελαίου με χαμηλές εκπομπές ρύπων Euro 6 και Euro 7, ενώ θα συνεργάζονται με την PUNCH engineering. Οι κινητήρες θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Cleon του Ομίλου της Renault στη Νορμανδία της Γαλλίας.
Μέσω αυτής της συμφωνίας, η PUNCH θα επωφεληθεί από τη μακροχρόνια εμπειρία του Ομίλου της Renault στην παραγωγή κινητήρων και τις τεχνικές δεξιότητες των ομάδων του εργοστασίου της Cleon, παρέχοντας τους καλύτερους κινητήρες πετρελαίου στην κατηγορία τους που πληρούν τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς για τις ανάγκες των πελατών. Από την πλευρά του, ο Όμιλος Renault θα επωφεληθεί από την εκτεταμένη μηχανική ικανότητα της PUNCH Torino στην ανάπτυξη κινητήρων, που υπάρχει παραπάνω από 15 χρόνια.
Όπως φαίνεται η συνεργασία των Renault και PUNCH Torino μπορεί να φέρει αποτελέσματα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης με υδρογόνο, για τους οποίους η θυγατρική PUNCH Hydrocells, διαθέτει σημαντική τεχνογνωσία. Το θέμα είναι αν όλα τα παραπάνω θα παραμείνουν μόνο στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα ή θα συμπεριλάβουν και τα αυτοκίνητα για την καθημερινή μας χρήση.