Η Scuderia Ferrari ανακοίνωσε την πολυετή συνεργασία της με την IBM. Ο αμερικάνικος κολοσσός θα αναλύει τα δεδομένα, κάτι που σίγουρα θα βοηθήσει την ιταλική ομάδα στους αγώνες της. Παράλληλα, οι δύο εταιρείες θα αναπτύξουν μια εφαρμογή για κινητά που θα παρουσιαστεί τη σεζόν 2025. Οι δύο εταιρείες θα αξιοποιήσουν τις τεχνολογίες και την τεχνογνωσία της IBM, καθώς και όλα τα στοιχεία των αγώνων στη Formula 1 που έχει η Ferrari.
Ο Jonathan Adashek, Επικεφαλής Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της IBM δήλωσε: “Στη Formula 1, τα δευτερόλεπτα έχουν αξία τόσο εντός, όσο και εκτός πίστας. Η ικανότητα της Scuderia Ferrari να παρέχει άμεσα πληροφορίες υψηλού επιπέδου, οι οποίες προκύπτουν από την πληθώρα των δεδομένων, είναι εφικτή μόνο μέσω της τεχνολογίας. Συνδυάζοντας την αφοσίωση των φιλάθλων, την ιστορική της καταξίωση και τις καινοτόμες λύσεις δεδομένων και ανάλυσης, προσφέρεται μια μοναδική ευκαιρία για την Scuderia Ferrari, ώστε να ενισχύσει τη συμμετοχή και παράλληλα να εκσυγχρονίσει και να κλιμακώσει τις ψηφιακές της λειτουργίες”.
Ο Lorenzo Giorgetti, Επικεφαλής Εσόδων Αγωνιστικού Τμήματος της Ferrari δήλωσε: “Είμαστε περήφανοι για την έναρξη αυτής της συνεργασίας με την IBM, μια από τις κορυφαίες εταιρείες παγκοσμίως, στον τομέα της τεχνολογίας και της συμβουλευτικής. Οι δύο εταιρείες μας μοιράζονται κοινές αξίες, όπως η προσήλωση στην αριστεία και η επιθυμία να συνεχίσουμε να υπερβαίνουμε τα όρια στους τομείς δραστηριοποίησης, συνδυάζοντας την τεχνολογία και τις δεξιότητές μας για την επίτευξη κορυφαίας ποιότητας και τεχνολογικής ανάπτυξης”.
“Η IBM, όπως και η Ferrari, αναζητά ταλαντούχους ανθρώπους για να μεγαλώσει την ομάδα της και επομένως είναι ο ιδανικός συνεργάτης για να προσφέρει μια νέα διάσταση στους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού και συγκεκριμένα στους πιστούς φιλάθλους της ομάδας μας, σε μια εποχή που η Formula 1 δεν ήταν ποτέ τόσο δημοφιλής στους νέους. Η σύμπραξή μας με την IBM θα μας βοηθήσει να προσφέρουμε στους θαυμαστές της Scuderia Ferrari πρωτόγνωρες εμπειρίες που θα ανοίξουν τις πόρτες της Scuderia στον έξω κόσμο, καθώς και να συνεργαστούμε από κοινού σε πολλά άλλα μέτωπα για την ανάπτυξη δράσεων που θα δημιουργήσουν αξία και για τις δύο εταιρίες”.