Το Grand Prix του Μεξικού μας επιφύλασσε μια αλλαγή στην κορυφή της βαθμολογίας. Ο Lando Norris είχε το 10 το καλό, αφού η 10η νίκη της καριέρας του, που σημείωσε στο Mexico GP τον έφερε στην κορυφή της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος Οδηγών. Ο Βρετανός οδηγός της McLaren έφτασε άνετα στη νίκη μένοντας από την αρχή στην κορυφή, αφού σε κανένα σημείο του αγώνα δεν απειλήθηκε από κανέναν. Παράλληλα, όλα δούλεψαν υπέρ του, αφού τόσο ο Max Verstappen δεν πέρασε τον Leclerc στο τέλος, αλλά ούτε και ο Piastri τον Bearman. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Leclerc, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Verstappen.
Σβήνοντας τα 5 κόκκινα φώτα ο Norris έφυγε μπροστά και πίσω ακολούθησε ένας μικρός χαμός. Ο Verstappen πετάχτηκε από την εξωτερική, αλλά δεν μπόρεσε να περάσει τις δύο Ferrari και βρέθηκε εκτός πίστας. Παράλληλα, οι Russell και Antonelli βγήκαν και αυτοί εκτός πίστας. Ο Verstappen γυρνώντας στην πίστα ανέβηκε τέταρτος, ο Bearman από 9ος ανέβηκε 6ος, ενώ ο Piastri έπεσε στην 11η θέση. Ο Αυστραλός οδηγός της McLaren ανέβηκε δύο θέσεις αμέσως, ενώ πιο πίσω η επαφή του Lawson με τον Stroll είχε αποτέλεσμα να πληγωθεί η αεροτομή του πρώτου και να κάνει τετακέ ο δεύτερος.
Στον 3ο γύρο ο Lawson μπήκε στα pit, ενώ στον 6ο γύρο ο Verstappen είχε επαφή με τον Hamilton, με αποτέλεσμα ο Hamilton να μένει στην τρίτη θέση, τον Bearman να ανεβαίνει τέταρτος και τον Verstappen να πέφτει 5ος. Στον 7ο γύρο ο Lawson Μπήκε στα pit για να εγκαταλείψει. Στον 11ο γύρο ο Piastri πέρασε τον Tsunonda ανεβαίνοντας στην 8η θέση. Στον 16ο γύρο ο Hamilton δέχθηκε ποινή 10” για την επαφή που είχε νωρίτερα την επαφή με τον Verstappen.
Στον 21ο γύρο μπήκε στα pit ο Alonso, για να ακολουθήσουν στον 23ο γύρο ο Antonelli, στον 24ο γύρο ο Hamilton και στον 25ο γύρο οι Piastri και Bearman. Στον 26ο γύρο ο Russell μπήκε στα pit, ενώ την ίδια ώρα ο Piastri πέρασε τον Albon ανεβαίνοντας στην 12η θέση. Στον ίδιο γύρο ο Hulkenberg μπήκε στα pit για να εγκαταλείψει. Στον 27ο ο Stroll μπήκε στα pit, ενώ ο Hamilton πέρασε τον Albon ανεβαίνοντας στην 12η θέση. Στον 28ο γύρο ο Ocon μπήκε στα pit, ενώ την ίδια ώρα ο Antonelli πέρασε τον Hadjar ανεβαίνοντας στην 6η θέση. Στον 30ο γύρο οι Russell και Piastri πέρασαν τον Hadjar ανεβαίνοντας στην 7η και 8η θέση αντίστοιχα.
Στον ίδιο γύρο ο Sainz δέχθηκε ποινή 5” για την ταχύτητα στο pit lane. Στον 31ο γύρο ο Hamilton πέρασε τον Hadjar ανεβαίνοντας στην 9η θέση, ενώ στον 32ο γύρο ο Leclerc μπήκε στα pit και ο Bearman πέρασε τον Tsunonda ανεβαίνοντας στην τέταρτη θέση. Στον 33ο γύρο ο Antonelli και ο Russell πέρασαν τον Tsunonda ανεβαίνοντας στην 5η και στην 6η αντίστοιχα. Στον 34ο γύρο ο Piastri πέρασε τον Tsunonda ανεβαίνοντας στην 7η θέση, ενώ στον 35ο γύρο μπήκαν στα pit ο Norris, ο Gasly, ο Hadjar και ο Alonso που εγκατέλειψε.
Στον 37ο γύρο ο Tsunonda μπήκε στα pit, για να ακολουθήσουν στον 38ο γύρο ο Verstappen και ο Bortoleto. Στον 41ο γύρο ο Russell πέρασε τον Antonelli με εντολή της ομάδας ανεβαίνοντας στην τέταρτη θέση, ενώ στον 42ο γύρο μπήκε στα pit ο Albon. Στον 47ο γύρο μπήκε στα pit ο Sainz, ενώ την ίδια ώρα ο Verstappen πέρασε τον Hamilton ανεβαίνοντας στην 7η θέση. Στον 48ο γύρο μπήκαν στα pit οι Hamilton, Antonelli και Piastri, ενώ στον 49ο γύρο ακολούθησαν οι Russell και Bearman. Στον 50ο γύρο ο Piastri πέρασε τον Ocon ανεβαίνοντας στην 6η θέση, ενώ το ίδιο έκαναν και οι Antonelli-Hamilton ανεβαίνοντας στην 7η και 8η θέση.
Στον 57ο γύρο ο Sainz δέχθηκε ποινή διέλευσης από τα pit, κάτι που έκανε ένα γύρο αργότερα. Στον 60ο γύρο ο Piastri πέρασε τον Russell ανεβαίνοντας στην 5η θέση, ενώ στον 63ο γύρο ο Antonelli πέρασε τον Russell ανεβαίνοντας στην 6η θέση. Ο Verstappen ροκάνιζε συνέχεια τη διαφορά με αποτέλεσμα να φτάσει τον Leclerc στο DRS στον 69ο γύρο, αλλά το πρόβλημα του Sainz έβγαλε την ένδειξη του VSC στον 70 γύρο. Στον 71ο γύρο είχαμε και πάλι αγώνα χωρίς όμως να αλλάξει τίποτα.
Έτσι φτάσαμε στην καρό σημαία του Norris, με τον Leclerc δεύτερο και τον Verstappen να συμπληρώνει το βάθρο. Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Bearman, στην 5η θέση ήταν ο Piastri, στην 6η θέση ο Antonelli, στην 7η θέση ο Russell, ενώ στην 8η θέση τερμάτισε ο Hamilton. Η νίκη του Norris τον έφερε στην κορυφή του Πρωταθλήματος Οδηγών με 357 βαθμούς έναντι 356 του Piastri και τον Verstappen να καραδοκεί με 321, ενώ απομένουν μόλις τέσσερις αγώνες, με επόμενο αυτόν στη Βραζιλία το τριήμερο 7, 8 και 9 Νοεμβρίου.
Οι 10 πρώτοι του Mexico GP
| Θέση | Οδηγός | Αυτοκίνητο | Χρόνος |
|---|---|---|---|
| 1. | Lando Norris | McLaren-Mercedes | 1:37:58.574 |
| 2. | Charles Leclerc | Ferrari | +30.324 |
| 3. | Max Verstappen | Red Bull Racing-Honda RBPT | +31.049 |
| 4. | Oliver Bearman | Haas-Ferrari | +40.955 |
| 5. | Oscar Piastri | McLaren-Mercedes | +42.065 |
| 6. | Kimi Antonelli | Mercedes | +47.837 |
| 7. | George Russell | Mercedes | +50.287 |
| 8. | Lewis Hamilton | Ferrari | +56.446 |
| 9. | Esteban Ocon | Haas-Ferrari | +75.464 |
| 10. | Gabriel Bortoleto | Kick Sauber-Ferrari | +76.863 |
Η βαθμολογία της F1





