Η Renault Sport ήταν η ομάδα μηχανικών που πρόσθετε το κάτι παραπάνω στη συνταγή των αυτοκινήτων της γαλλικής φίρμας. Δυστυχώς όμως όπως όλα τα ωραία κάποτε έχουν ένα τέλος έτσι και η Renault Sport ολοκλήρωσε τον κύκλο της, αφήνοντας όμως την καλύτερη παρακαταθήκη για το μέλλον. Η Renault Sport έγινε το συνώνυμο όσων ήθελαν να οδηγήσουν ένα σπορ αυτοκίνητο που θα μπορούσε να προσφέρει το κάτι παραπάνω.
Για όσους δε θυμούνται η Renault Sport ξεκίνησε το 1976 ύστερα από τη συνγχώνευση της Alpine με τη Gordini. Το 1995 δημιούργησε το περίφημο Clio Williams, ενώ ακολούθησε το Clio II R.S., το οποίο προσέφερε πολλά περισσότερο από το Clio Williams. Μπορεί το Clio R.S. να είχε εκδόσεις τόσο στο Clio III, όσο και στο Clio IV, όμως αυτό που τάραξε τα νερά ήταν το Clio V6, το οποίο κυκλοφόρησε το 2000 και έφτανε τους 230 ίππους. Φυσικά, αυτό το αυτοκίνητο έγινε πολύ γρήγορα συλλεκτικό και όποιος το πουλήσει σήμερα γεμίζει με αρκετά χρήματα το πορτοφόλι του, αφού δεν πωλείται λιγότερο από 100.000€.
Περνώντας τα χρόνια η γαλλική φίρμα άρχισε να δημιουργεί και τα Megane R.S. προσπαθώντας να το τονώσει ακόμη περισσότερο το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού. Λίγο πριν την έλευση του Megane IV R.S. υπήρξε το R26R. Για όσους δε θυμούνται ήταν εκείνο το περίφημο αγωνιστικό με το σκούρο γκρι χρώμα και τις κόκκινες ζάντες αλουμινίου. Μετά από αυτό το εγχείρημα εμφανίστηκε το Megane ΙV Trophy-R.
Το τελευταίο δημιούργημα της Renault Sport ήταν το Megane R.S. Ultime, το οποίο ήταν και αυτό που μας αποχαιρέτησε ως Renault Sport, με την Alpine πλέον να αναλαμβάνει τη συγκεκριμένη ομάδα δίνοντας έμφαση στα ηλεκτρικά μοντέλα. Η έκδοση Ultime του Megane R.S. προσφέρεται σε τέσσερα χρώματα που είναι τα Star Black, Pearl White, Sirius Yellow και Tonic Orange. Τα φτερά είναι πιο φαρδιά, ενώ η απόληξη της εξάτμισης βρίσκεται στο κέντρο. Παράλληλα, υπάρχουν και οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 19”, με τα ελαστικά Potenza S007 της Bridgestone και τα φρένα της Brembo.
Στο εσωτερικά υπάρχουν τα bucket καθίσματα της Recaro με Alcantara, ενώ υπάρχει και το ειδικό ταμπελάκι με την αρίθμηση του, αφού κυκλοφόρησε σε μόλις 1.976 κομμάτια. Από μηχανική πλευράς τροφοδοτείται από τον κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,8 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 300 ίππους και τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 42,8 κιλά. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 5,7”. Μπορεί η Renault Sport να αποτελεί παρελθόν, όμως η ιστορία της θα συνεχιστεί μέσω της Alpine. Το μόνο που μένει πλέον είναι να δούμε αν τα αυτοκίνητα της Alpine θα προσφέρουν τις συγκινήσεις που μας προσέφεραν όλα τα αυτοκίνητα της Renault Sport.