Όταν ολοκληρώθηκε η έρευνα από το ατύχημα του Bianchi η FIA είχε δηλώσει επίσημα πως η δύναμη που δέχθηκε ο Γάλλος πιλότος ήταν 92G. Τελικά φαίνεται πως η δύναμη δεν είχε καμία σχέση με την αρχική εκτίμηση της έρευνας, μετά τη σύγκρουση που είχε ο Jules με το γερανοφόρο όχημα που βρισκόταν στην πίστα. Η FIA, μέσω της νεοσυσταθείσας παγκόσμιας βάσης δεδομένων που συγκεντρώνει για τα ατυχήματα, έχουν μαζέψει διάφορα ευρήματα για το συγκεκριμένο ατύχημα.

f1 jules bianchi 1Όταν Bianchi έχασε τον έλεγχο της Marussia η ταχύτητα του ήταν 213 χλμ/ώρα, ενώ όταν χτύπησε το μονοθέσιο στο γερανό η ταχύτητα είχε πέσει στα 126 χλμ/ώρα. Παρά το γεγονός ότι η δύναμη την ώρα της πρόσκρουσης του αυτοκινήτου ήταν γύρω στα 59G, οι αισθητήρες που βρίσκονταν στις ωτοασπίδες του Bianchi σημείωσαν τη δύναμη των 92G. Ωστόσο στη FIA πιστεύουν πως λόγω της απότομης επιβράδυνσης ο Γάλλος πιλότος δέχθηκε τη δύναμη των 254G.

Η επιτροπή για την ασφάλεια των ατυχημάτων και ο αντιπρόεδρος της FIA, Andy Mellor εξήγησε ότι η Marussia γλίστρησε κάτω από το γερανό και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα τους πολλαπλούς τραυματισμούς που δέχθηκε ο Bianchi. Όπως και να έχει ο Γάλλος πιλότος έφυγε άδικα, αφού ο γερανός δεν είχε καμία θέση σε εκείνο το σημείο με τόσο άσχημο καιρό. Ας ελπίσουμε ότι ο Bianchi θα είναι το τελευταίο θύμα που θρηνεί η Formula One.