Νέα στοιχεία για το ατύχημα της De Villota

Πριν περίπου ένα μήνα είχε κλείσει ο φάκελος από την έρευνα για το αν έχει ευθύνες η Marussia για το δυστύχημα της Maria De Villota. Η οικογένεια της τότε είχε αναφέρει πως θα προσφύγει στη δικαιοσύνη για να ζητήσει τις ευθύνες σε όποιον αναλογούν και φαίνεται πως δικαιώνεται. Σύμφωνα με τη νέα έρευνα που διεξήχθη τελικά φαίνεται πως το λάθος δεν είναι μόνο ανθρώπινο, κάτι που δείχνει πως έχει ευθύνες και η Marussia.

f1 de villiota 2Το αποτέλεσμα της έρευνας έδειξαν πως η ανυψωτική μπάρα του φορτηγού ήταν μεγαλύτερη από το κανονικό και το ύψος της ήταν σ’ εξαιρετικά επικίνδυνο σημείο, ενώ η ομάδα δεν ενημέρωση της De Villota όταν έφτανε στο σημείο για το τι έπρεπε να κάνει. Η Ισπανίδα πιλότος κατά τη επιστροφή της στο γκαράζ, μπλόκαρε τον εμπρός άξονα κατά το φρενάρισμα, με αποτέλεσμα το κιβώτιο να κλειδώσει, καθώς ο κινητήρας σταμάτησε να λειτουργεί, αφού μπήκε σε κατάσταση ρελαντί. Η De Villota πίεζε συνεχώς τα paddles πίσω από το τιμόνι, για να πάρει τον έλεγχο του συμπλέκτη και του κιβωτίου και γενικότερα, αφού το κιβώτιο ήταν κολλημένο στη δεύτερη σχέση και δεν κατέβαινε στην πρώτη.

Αυτά τα προβλήματα είχαν ως αποτέλεσμα η Ισπανίδα να μη μπορεί να ελέγξει το μονοθέσιο, με αποτέλεσμα να καρφωθεί στο παρκαρισμένο γερανό. Αυτό αληθεύει και από την ενδοεπικοινωνία όπου η De Villota παραπονιόταν στους μηχανικούς πως υπάρχει πρόβλημα με το κιβώτιο και το τιμόνι. Οι άνθρωποι της Marussia, μετά την ανάκριση ανέφεραν πως δεν τις έδωσαν εντολές γιατί βασίστηκαν στην εμπειρία της. Τελικά φαίνεται πως οι οικογένεια της είχε βάσεις να στηρίζει την άποψη της και όπως όλα δείχνουν δικαστική η διαμάχη ανάμεσα τους θα είναι αναπόφευκτη.