Η Porsche 911 είναι το αυτοκίνητο, με το οποίο η γερμανική φίρμα έγινε ευρέως γνωστή στο κοινό. Εδώ και 55 χρόνια έχει αφήσει το δικό της στίγμα στην αυτοκίνηση και κάθε φορά που βγάζει νέο μοντέλο δείχνει πως πάντα κινείται με γνώμονα την εξέλιξη, αλλά περισσότερο θέλει να ικανοποιεί στο έπακρο τους υποψήφιους αγοραστές της.

Το γερμανικό μοντέλο μπαίνει αισίως στην 8η γενιά του, όμως όπως φαίνεται δεν έχει μεγάλες αλλαγές σε σχέση με τους προκατόχους του. Η συνταγή πετυχημένη εδώ και χρόνια, με τα βασικά συστατικά να μην αλλοιώνονται. Το νέο μοντέλο έχει νέο πάτωμα από αλουμίνιο, ενώ έχει βελτιωθεί η ακαμψία του αυτοκινήτου, καθώς και το βάρος του, αφού ο κινητήρας βρίσκεται στο πίσω μέρος.

Στο εμπρόσθιο κομμάτι βλέπουμε να μην υπάρχει μάσκα, με το προφυλακτήρα να δένει απευθείας με το καπό, το οποίο διαθέτει διπλές νευρώσεις και φυσικά το σήμα της γερμανικής φίρμας που βρίσκεται όπως πάντα μπροστά και χαμηλά. Τα νέα Matrix LED φωτιστικά σώματα διατηρούν το κλασσικό σχήμα που έχουν εδώ και πολλά χρόνια. Στο πίσω μέρος αποκτά μια ιδιαίτερη σχεδίαση με τη λεπτή κόκκινη λωρίδα να ενώνει τα φωτιστικά σώματα, τα οποία και εδώ είναι LED. Το λογότυπο της Porsche και το 911 ξεχωρίζουν, ενώ η διπλή απόληξη της εξάτμισης δίνει μια άλλη αίσθηση.

Στο εσωτερικό υπάρχει άφθονη πολυτέλεια, η οποία καταλήγει στα Bucket δερμάτινα καθίσματα. Το τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι έχει ότι χρειάζεται ο οδηγός προκειμένου να μην αφαιρείται η προσοχή του από το δρόμο. Το ταμπλό ξεχωρίζει από το αναλογικό στροφόμετρο, αλλά και το ψηφιακό ταχύμετρο. Η οθόνη αφής μεγέθους 10,9”, μαζί με το σύστημα Porsche Communication Management κάνει τη ζωή του οδηγού παιχνίδι σχετικά με την κατάσταση του αυτοκινήτου, αλλά και την ψυχαγωγία.

Μηχανικά η Carrera S και η Carrera 4S θα διαθέτουν τον 6κύλινδρο Boxer κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 450 ίππους, 30 περισσότερους από την απερχόμενη. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 3,7”, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 308 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το μηχανικό κιβώτιο των 7 σχέσεων ή το PDK διπλού συμπλέκτη των 8 ταχυτήτων. Η πιο απλές Carrera και Carrera 4 αναμένονται μέσα στο 2019, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει γύρω στους 400 ίππους.

Φυσικά, από το γερμανικό μοντέλο δε θα μπορούσαν να λείπουν όλα τα νέα συστήματα ασφαλείας. Το πιο νέο σύστημα είναι το Wet Mode, το οποίο ανιχνεύει την ύπαρξη νερού στο δρόμο και προετοιμάζει κατάλληλα τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου για να περάσει χωρίς προβλήματα, ειδοποιώντας παράλληλα τον οδηγό με ένα ηχητικό σήμα. Επιπλέον, υπάρχει και το σύστημα υποβοήθησης οδήγησης Night Vision Assist, το οποίο λειτουργεί μέσω μιας θερμικής κάμερας, καθώς και η αυτόματη πέδηση και το ενεργό Cruise Control.

Η νέα Porsche 911 παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Los Angeles και σύμφωνα με τους Γερμανούς θα ξεκινήσει να διατίθεται στην Ευρώπη και την Αμερική μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2019. Το μόνο που μένει είναι να μάθουμε τις τιμές.