Το ARKANA της Renault ήδη έχει αρχίσει να χαράσσει το δικό του δρόμο στην αυτοκίνηση και με το νέο μοντέλο οι Γάλλοι ελπίζουν πως θα ανέβουν και με τις πωλήσεις του Coupe SUV. Έτσι μετά τις συμβατικές εκδόσεις βενζίνης η Renault παρουσίασε την υβριδική έκδοση με την ονομασία E-Tech 145. Επιπλέον, υπάρχει και η νέα έκδοση βενζίνης 1.3 TCe με το ήπιο υβριδικό σύστημα.

Ουσιαστικά η υβριδική έκδοση έχει τον ίδιο κινητήρα με αυτό του Clio. Πρόκειται για τον κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,6 λίτρων και δύο ηλεκτροκινητήρες με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 145 ίππους. Οι ηλεκτροκινητήρες συνδυάζονται με τη μπαταρία ιόντων λιθίου μεγέθους 1,2 kWh, ενώ η μέση κατανάλωση με βάση τον κατασκευαστή είναι 4,8 λίτρα/100χλμ, με τις εκπομπές ρύπων να ανέρχονται σε 108 γρ/χλμ.

Επιπλέον, όπως ανακοίνωσε η Renault στη γκάμα θα υπάρχει και η ήπια υβριδική έκδοση με τον TCe κινητήρα χωρητικότητας 1,3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 160 ίππους. Η μέση κατανάλωση με βάση τον κατασκευαστή είναι 5,7 λίτρα/100χλμ, ενώ οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται σε 130 γρ/χλμ. Αυτό σημαίνει πως υπάρχει μείωση στην κατανάλωση καυσίμου κατά 8%, ενώ οι εκπομπές ρύπων μειώθηκαν κατά 8,5%.

Όπως όλα δείχνουν η ηλεκτροκίνηση κινείται ραγδαία, κάτι που κάνει τις εταιρείες της αυτοκίνησης να στρέφονται προς αυτή είτε το θέλουν, είτε όχι. Πάντως όπως φαίνεται το ARKANA θέλει να προσφέρει καινούργια πράγματα στους υποψήφιους αγοραστές και αυτό το καταφέρνει και με το παραπάνω. Βέβαια, η τελική απόφαση είναι δική σας.