Η BMW M5 CS από τη φύση της είναι ένα από τα γρήγορα και εντυπωσιακά αυτοκίνητα. Όταν όμως αναλαμβάνει η G-Power τότε γίνεται απλά θηριώδης. Ο γερμανικός οίκος βελτιώσεων ανέλαβε να αλλάξει μια M5 CS και όχι μόνο το έκανε, θα λέγαμε απλά ότι ξέφυγε κιόλας. Ουσιαστικά υπάρχουν 6 στάδια βελτίωσης, τα οποία αλλάζουν εντελώς την M5 CS.
Το πρώτο στάδιο ανεβάζει το V8 Twin-Turbo κινητήρα χωρητικότητας 4,4 λίτρων στους 700 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει τα 86,6 κιλά. Το δεύτερο στάδιο με μια νέα εξάτμιση και νέα εισαγωγή αέρα ανεβάζει τη μέγιστη ισχύ στους 740 ίππους και τη μέγιστη ροπή στα 91,7 κιλά. Το τρίτο στάδιο με ένα Downpipe φτάνει τη μέγιστη ισχύ στους 780 ίππους και στα 96,8 κιλά ροπής.
Το τέταρτο στάδιο με την αλλαγή του Turbo ανεβάζει τη μέγιστη ισχύ στους 820 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει τα 101,9 κιλά. Το προτελευταίο στάδιο φτάνει τη μέγιστη ισχύ στους 840 ίππους και τη μέγιστη ροπή στα 107 κιλά, ενώ διαθέτει σφυρήλατα πιστόνια και σφυρήλατες μπιέλες. Στο τελικό στάδιο η μέγιστη ισχύ εκτοξεύεται στους 900 ίππους, με τη μέγιστη ισχύ να παραμένει στα 107 κιλά, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 330 χλμ/ώρα.
Εκτός όμως από τις μηχανικές βελτιώσεις, υπάρχει το νέο καπό με τους αεραγωγούς, τα αμορτισέρ KW Variant 4 και οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 21” της G-Power, με τα ελαστικά της Michelin και διατάσεις 285/30 μπροστά και 295/30 πίσω. Στο εσωτερικό οι αλλαγές εστιάζονται στα καθίσματα από Alcantara.
Όσον αφορά στις τιμές για τους 700 ίππους το πακέτο κοστολογείται στα 2.495€, ενώ για τους 820 ίππους ανεβαίνει στα 23.640€. Τέλος, το κόστος αναβάθμισης για τους 840 ίππους κοστίζει 59.500€, ενώ για τους 900 ίππους το κόστος των βελτιώσεων ανεβαίνει στα 119.000€. Σίγουρα, όλα τα παραπάνω εξιτάρουν, αφού ακόμα και στο πρώτο στάδιο των 700 ίππων μπορεί κάποιος να πει πως μπαίνει στην κατηγορία των Super Car. Εμείς πάντως θα θέλαμε να είχαμε μια τέτοια έκδοση. Εσείς;