34 πληρώματα θα αναμετρηθούν στις Ειδικές Διαδρομές του 42ου Rally Κένταυρος 2025 στο Πήλιο, στις 12 και 13 Απριλίου για τη πρεμιέρα του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Rally Ασφάλτου. Ο εναρκτήριος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Rally Ασφάλτου, αποτελείται από τρεις επαναλαμβανόμενες διαδρομές 80 αγωνιστικών χιλιομέτρων που θα προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης στα 34 πληρώματα και τους θεατές που θα βρεθούν σε κλασικές διαδρομές στις γραφικές πλαγιές του Πηλίου.

Τη διοργάνωση του αγώνα έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου (Λ.Α. Βόλου) έχοντας τη στήριξη της Περιφερειακής Ενότητας Μαγνησίας, του Δήμου Βόλου καθώς και του Δήμου Νοτίου Πηλίου, οι οποίοι βρίσκονται πάντα στο πλευρό της Λέσχης και αποτελούν εχέγγυο για την άρτια προετοιμασία και διεξαγωγή του αγώνα στη περιοχή της Μαγνησίας. Μεταξύ των συνδυασμών που θα λάβουν μέρος στον αγώνα βρίσκονται συμμετέχοντες από το εξωτερικό, Πρωταθλητές και Κυπελλούχοι προηγούμενων ετών καθώς και πληρώματα με νέα αγωνιστικά.

Αναλυτικότερα, με αριθμό ρεκόρ στα αυτοκίνητα της μεγάλης κατηγορίας Rally2 σε διοργάνωση της Λ.Α.Βόλου, θα διεξαχθεί το 42ο Rally Κένταυρος 2025 καθώς 6 αυτοκίνητα της κατηγορίας θα βρεθούν στον αγώνα που ανοίγει την αυλαία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Rally Ασφάλτου.

Μετά από απουσία ενός έτους από το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Rally Ασφάλτου, οι Γιώργος Αναπολιοτάκης-Θανάσης Τσιούκας επιστρέφουν στο βουνό των Κενταύρων έπειτα από μια τετραετία για να συμμετάσχουν για 6η φορά στον αγώνα. Με όπλο τους, ένα Ford Fiesta R5, οι 5ακις πρωταθλητές Rally Ασφάλτου θα επιδιώξουν να ανέβουν για 5η φορά στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου και να ξεκινήσουν νικηφόρα στο φετινό πρωτάθλημα.

Απέναντι τους, θα βρεθεί ο φιναλίστ της βαθμολογίας του πρωταθλήματος 2024, Στάθης Κουκέας, ο οποίος μαζί με τον πολύπειρο Νίκο Πετρόπουλο που θα τον καθοδηγεί από το δεξί κάθισμα του Ford Fiesta R5, θα πραγματοποιήσουν τη παρθενική τους εμφάνιση στις γραφικές διαδρομές του Πηλίου.

Από τη γειτονική Βουλγαρία έρχονται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο Rally Κένταυρος οι Anton Titov-Alexander Spirov. Ο συνδυασμός που είχε συμμετάσχει το 2024, με ένα Skoda Fabia R5 ολοκληρώνοντας στη τέταρτη θέση, επιστρέφει και φέτος στο Πήλιο όπου θα βρεθεί πίσω από τα πηδάλια ενός Hyundai i20N Rally2. Το πλήρωμα που έλαβε μέρος σε αρκετούς αγώνες στη χώρα μας το 2024, θέλει να δώσει συνέχεια στα θετικά του αποτελέσματα λίγους μήνες μετά από τη νίκη του στο Rally Παλάδιο.

Την πρώτη του ραλλυτζίδικη εμφάνιση πίσω από τα πηδάλια ενός Skoda Fabia R5 θα πραγματοποιήσει στο 42ο Rally Κένταυρος 2025 ο Γιώργος Αργυρίου. Μετά τα αναγνωριστικά χιλιόμετρα που πραγματοποίησε στην Ανάβαση Ριτσώνας όπου και κατέκτησε τη δεύτερη θέση κατηγορία του, ο Πρωταθλητής της ομάδας Ν, και νικητής της κατηγορίας στο Rally Κένταυρος το 2023, θα έχει για ακόμα μια φορά στο πλευρό του τον Δημήτρη Πάσχο, και μαζί θα κυνηγήσουν τη διάκριση και μια θέση στο βάθρο.

Απέναντι τους, με το νέο του αγωνιστικό, θα τεθεί αντιμέτωπος στο 42ο Rally Κένταυρος 2025 ο Τίτος Τιτάκης. Ο Κρητικός οδηγός απέκτησε πρόσφατα το Skoda Fabia R5, με το οποίο οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Μιχάλης Χατζηδάκης κατέκτησαν το τίτλο το 2024 και μαζί με το συνοδηγό του Αλέξανδρο Χαλκιαδάκη θέλουν να ξεκινήσουν με το δεξί τις υποχρεώσεις τους στον εναρκτήριο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Rally Ασφάλτου.

Με ένα Mitsubishi Lancer 8ης γενιάς θα συμμετάσχουν οι νικητές της προηγούμενης έκδοσης του αγώνα, Αποστόλης Βλάχος-Νίκος Λεγαντής, οι οποίοι θέλουν να εκμεταλλευτούν την εντοπιότητα τους και να μπουν ανάμεσα στα “R” της κορυφής. Το βουλγάρικο δίδυμο των Nikola Mishev-Angel Bashkehayov λίγους μήνες μετά τη παρθενική τους εμφάνιση σε ελληνικό αγώνα, επιστρέφει στη χώρα μας όπου θα βρεθεί για δεύτερη φορά πίσω από τα πηδάλια του Skoda Fabia Rally2 Evo και έχει ως σκοπό ένα καλό αποτέλεσμα παράλληλα με τη συλλογή χρήσιμων αγωνιστικών δεδομένων.

Την τέταρτη διαδοχική νίκη τους σε ισάριθμες συμμετοχές επιθυμούν να σημειώσουν στη δικίνητη κατηγορία της F2E, οι μόνιμοι Πρωταθλητές στα δικίνητα την τελευταία 5ετία, Δημήτρης και Μάνος Κτιστάκης που συμμετέχουν για ακόμα μια χρονιά με το Peugeot 306, ο ήχος του οποίου αναμένεται να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν το διήμερο στις διαδρομές του Πηλίου. Απόντων των Πρωταθλητών της F2, Κωνσταντινίδη-Κυπαρισσά, τη μάχη για τη επικράτηση θα δώσουν πλήθος δικίνητων συνδυασμών που ξεκινούν το Πρωτάθλημα Ασφάλτου με το βλέμμα στο τίτλο.

Μετά την δεύτερη θέση γενικής που σημείωσαν στη πρεμιέρα του νέου τους αγωνιστικού στο Rally Sprint Μπράλου οι Χρήστος Αυγερόπουλος-Στράτος Γιαβάσης θα δεθούν στα bucket του Peugeot 208 Rally4, κυνηγώντας τη νίκη στην F2. Μαζί τους θα αναμετρηθούν, οι δύο φορές Κυπελλούχοι Rally Βορείου Ελλάδος, Θανάσης Στεργιάδης-Παναγιώτης Γαζγάζης που ανεβαίνουν κατηγορία για να συνεχίσουν την αγωνιστική του εξέλιξη συμμετέχοντας με το νέο τους Citroen DS3 R3T.

Παράλληλα, θα τεθούν αντιμέτωποι και με το Renault Clio R3T με πλήρωμα τους Γιώργο Γεροδήμο-Θωμά Παπαθωμά οι οποίοι έχουν αποδείξει ότι μπορούν να κινηθούν ταχύτατα στις διαδρομές του Rally Κένταυρος. Για 15η φορά δίνει το παρών στον αγώνα ο Δημήτρης Μίχος, με ένα Peugeot 208 Rally4 και τον Κωνσταντίνο Χειράκη δίπλα του, οι οποίοι θα επιδιώξουν να επαναλάβουν την επίδοση του 2023, όταν και είχαν τερματίσει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου της F2.

Να δυσκολέψουν το έργο των υπερτροφοδοτούμενων συνδυασμών θα επιδιώξουν με το 1600αρι Peugeot 106 τους, οι φιναλίστ της F2 το 2024, Γιάννης Καφετζάκης-Νίκος Ξανθός που θα αγωνιστούν για πρώτη φορά στον αγώνα, ενώ να σπάσουν τη κατάρα των εγκαταλείψεων και να δουν τη σημαία του τερματισμού σε Rally Κένταυρος θέλουν, στη τέταρτη συμμετοχή τους στον αγώνα, οι Νίκος Κομνός-Νίκος Κόντος, που θα λάβουν μέρος για πρώτη φορά με το νέο τους Citroen Saxo.

Από τη Θεσσαλονίκη κατηφορίζουν οι Παύλος Μπαξεβανάκης-Σωτήρης Γεροθανάσης με το νορμάλ Honda Civic Type R που θα επιδιώξουν να ανέβουν για δεύτερη χρονιά στο βάθρο της δικίνητης κατηγορίας F2. Με ενδιαφέρον αναμένεται η επιστροφή του Γιώργου Παντελάκη στα bucket του ατμοσφαιρικού Renault Clio R3 Maxi, 9 μήνες μετά την επικράτηση του στη κατηγορία F2 στο Rally Sprint Ιωαννίνων. Στη φετινή έκδοση του 42ο Rally Κένταυρος 2025, θα συνεργαστεί με τον Πρωταθλητή F2 2018, Άλκη Ρέντη που θα σημειώσει την 9η συμμετοχή του στον εντός έδρας αγώνα της πόλης του.

Στην πρώτη τους εμφάνιση εκτός έδρας, οι Κυπελλούχοι Rally Κρήτης 2024, Δημήτρης Φραντζεσκάκης-Φραγκίσκος Κλαριδόπουλος θα δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους απέναντι στον ανταγωνισμό στο 42ο Rally Κένταυρος 2025. Το Χανιώτικο πλήρωμα, έπειτα από τη παρθενική του εμφάνιση με το νέο του Ford Fiesta Rally4 στο Rally Χανίων, όπου κατέκτησε τη τρίτη θέση γενικής έρχεται με ανεβασμένο ηθικό στη πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Rally.

Οι Σταμάτης Μιχαήλ-Γρηγόρης Κορίνθιος ξεκίνησαν τη χρονιά, με ένα τερματισμό στο βάθρο για το θεσμό του κυπέλλου, και θέλουν να το επαναλάβουν με το Peugeot 106, και στον εντός έδρας εναρκτήριο γύρο του Πρωταθλήματος. Δε θα μπορούσαν να απουσιάζουν από το 42ο Rally Κένταυρος 2025 οι τοπικοί Αποστόλης Βεργοζήσης-Στέφανος Κλόκας με Peugeot 106, που θα ριχτούν και φέτος στη μάχη της F2.

Οι Κυπελλούχοι της κλάσης C4 τα τρία τελευταία χρόνια, Ανδρέας Περάκης-Κώστας Κουρουγκιαούρης με Peugeot 206 θα επιδιώξουν στην 14η εμφάνιση τους στον αγώνα, να πραγματοποιήσουν το “3peat” στην κλάση, έπειτα από τις νίκες τους το 2021 και το 2023. Να δυσκολέψουν το έργο του προαναφερθέντος συνδυασμού θα προσπαθήσει, 10 χρόνια μετά την τελευταία του εμφάνιση σε αγώνα μακριά από το νησί του, ο Μιχάλης Ζερβάκης, ο οποίος μαζί με το Βαγγέλη Προβιδάκη ταξιδεύουν με το φουσκωτό Peugeot 106 τους από τη Κρήτη, προκειμένου να αγωνιστούν για πρώτη φορά στις πανέμορφες διαδρομές του βουνού των Κενταύρων.

Μακριά από προβλήματα που τους στέρησαν τη χαρά του τερματισμού στο ντεμπούτο του Peugeot 208 R2 τους, θέλουν να μείνουν οι Νίκος Τύρος-Γιώργος Λίλας στη δεύτερη συμμετοχή τους με το νέο τους απόκτημα. Με νέο αγωνιστικό θα βρεθεί στο Βόλο αυτό το Σαββατοκύριακο 12-13 Απριλίου, για τη πρεμιέρα του πρωταθλήματος o Στράτος Σταματάκης. Ο μοναδικός ΑΜΕΑ οδηγός αγώνων Rally της χώρας μας και δύο φορές Κυπελλούχος της κλάσης C6 αφήνει το ειδικά τροποποιημένο Peugeot 106 XSi, με το οποίο έλαβε μέρος τη προηγούμενη δεκαετία στις ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές και ανεβαίνει κατηγορία, αφού πλέον μαζί με το συνοδηγό του, Φίλιππο Φακουρέλη θα συμμετάσχουν με ένα Peugeot 106 Rallye S2 που διαμορφώθηκε κατάλληλα για τις ανάγκες του πληρώματος.

Να αντικρύσουν τη σημαία του τερματισμού θα επιδιώξουν οι Λάζαρος Σκουλαριώτης-Αποστόλης Μακάριος στη δεύτερη συμμετοχή τους στο αγώνα, με τους Αντώνη Δραγώνα-Ανδριάννα Κεχαγιά να επιστρέφουν 27 χρόνια μετά τη τελευταία τους εμφάνιση σε Rally Κένταυρος, με ένα Honda Civic Type R.

Με το τίτλο του φαβορί στη μικρότερη κλάσης της C6, θα αγωνιστούν στον εναρκτήριο γύρο του Πρωταθλήματος οι Κυπελλούχοι της Νορμάλ κατηγορίας Γιάννης Κουτσοδήμος-Σπύρος Βλάγκας. Το πλήρωμα του κίτρινου Peugeot 106 έχει κατακτήσει δυο νίκες σε ισάριθμες συμμετοχές και θέλει να επικρατήσει και τη φετινή χρονιά προκειμένου να ξεκινήσει νικηφόρα την υπεράσπιση των κεκτημένων τίτλων του. Απέναντι του, θα βρεθεί μια τετράδα Saxorallων που θα επιδιώξει να δυσκολέψει το έργο των δύο φορές Κυπελλούχων της κλάσης.

Ο κυπελλούχος αναβάσεων Ν2 για το 2024, Πανάγγελος Ρέκκας θα συμμετάσχει για πρώτη φορά ως οδηγός σε αγώνα Rally, ξεκινώντας μια νέα συνεργασία με τη Ντανιέλα Περάκη που θα τον καθοδηγήσει από το δεξί κάθισμα του ερυθρόλευκου Peugeot 106 στον πρώτο της πρωταθληματικό αγώνα. Οι Γιάννης Μόσιος-Κώστας Στέλλος με Citroen Saxo θέλουν να συνεχίσουν την αγωνιστική του βελτίωση και με όπλο τους ένα Citroen Saxo θα επιδιώξουν τη φετινή διάκριση στη τρίτη συμμετοχή τους στη διοργάνωση.

Αντίστοιχα, ο Βαγγέλης Μασιάλας, δύο χρόνια μετά την κατάκτηση του τίτλου της κλάσης C6, θα προσπαθήσει να επαναλάβει την παρουσία του στο βάθρο της κλάσης. Οικογενειακή υπόθεση τα bucket στο Citroen Saxo, αφού στο πλευρό του θα βρίσκεται ο πατέρας του, Ανδρέας. Από εκεί και πέρα ο Γιώργος Τζιγάς-Ζύγας Άγγελος Αλέκος, με Peugeot 106 θέλουν να κάνουν πολύτιμα αγωνιστικά χιλιόμετρα, μόλις στον δεύτερο αγώνα Rally του οδηγού.

Πίσω από τα πηδάλια του Peugeot 206, θα βρεθεί ο Δημήτρης Παρταλιός που θα πραγματοποιήσει την επανεμφάνιση του σε Rally Κένταυρος έπειτα από 21 χρόνια. “Η τέχνη δε ξεχνιέται” θέλει να επιβεβαιώσει ο Γιάννης Καφτάντζης που θα ξαναφορέσει το αγωνιστικό κράνος έπειτα από 18 χρόνια και θα βρίσκεται για πρώτη φορά δίπλα στο 45χρονο οδηγό προκειμένου να τον καθοδηγήσει στις διαδρομές του εναρκτήριου γύρου του Πρωταθλήματος.

Αντίστοιχα, ο νέος πρόεδρος του ΑΟΘ Βασίλης Φυγκιώρης με Opel Ascona θα λάβει μέρος για δεύτερη χρονιά στον αγώνα και θα έχει στο πλευρό του τον πολύπειρο Χρήστο Κίτσο, στον οποίο θα ξυπνήσουν μνήμες 40 ετών κατά τη διάρκεια των περασμάτων από τις “Μηλιές” που συμμετείχε για πρώτη φορά το 1986, ενώ να επιστρέψουν στα θετικά αποτελέσματα πραγματοποιώντας ένα απροβλημάτιστο αγώνα θα επιδιώξει ο Μάκης Αναστασίου με Renault Clio, με το νέο του συνοδηγό Στάθη Δαμασιώτη να επιστρέφει στο δεξί κάθισμα έπειτα από 9 χρόνια. Πολύτιμα χιλιόμετρα επιθυμούν να γράψουν οι Παναγιώτης Καραμπαμπάς-Στράτος Αφεντούλης με Citroen AX, στο μόλις δεύτερο αγώνα της καριέρας τους.

Όσον αφορά στο πρόγραμμα του αγώνα, την Παρασκευή 11 Απριλίου το μεσημέρι, ο χώρος του Service Park στο Πανθεσσαλικό Στάδιο, θα είναι έτοιμος να υποδεχθεί τα πληρώματα, τις ομάδες και τα αγωνιστικά τους, που θα λάβουν μέρος στη πρεμιέρα του Ασφάλτινου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Rally. Την ίδια ημέρα από τις 14:00 έως τις 17:00 θα διεξαχθεί ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος στο χώρο του Ι.ΚΤΕΟ Βόλου (4ο χιλιόμετρο Βόλου-Λάρισας), για όσα πληρώματα το επιθυμούν. Η διαδικασία θα επαναληφθεί και το πρωί του Σαββάτου 12 Απριλίου το διάστημα 08:00-12:00, στον ίδιο χώρο για τους υπόλοιπους συμμετέχοντες.

Η εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί από την παραλία Βόλου, το μεσημέρι του Σαββάτου στη 13:00, όπου το κοινό θα έχει την ευκαιρία να χειροκροτήσει και να φωτογραφηθεί από κοντά με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και τους πρωταγωνιστές του αγώνα. Έπειτα τα πληρώματα θα κατευθυνθούν στην πρώτη διαδρομή του αγώνα “Μελισσάτικα 1” (14.46 χιλιόμετρα), με το πρώτο αγωνιστικό να εκκινεί στις 13:48. Εν συνεχεία, οι συμμετέχοντες θα επιστρέψουν στο Πανθεσσαλικό στάδιο για το ενδιάμεσο Service προτού πραγματοποιήσουν το δεύτερο πέρασμα τους από τη διαδρομή “Μελισσάτικα 2” (16:31).

Το πρώτο αυτοκίνητο θα τερματίσει την πρώτη ημέρα του αγώνα στις 16:56 στο χώρο του Service Park. Το πρωί της Κυριακής 12 Απριλίου στις 09:00 και έπειτα από ένα 10λεπτο Service, τα πληρώματα θα εκκινήσουν το δεύτερο και μεγαλύτερο σκέλος του αγώνα από το Πανθεσσαλικό Στάδιο με τις Ειδικές Διαδρομές της ημέρας να αποτελούν συνδυασμό προηγούμενων εκδόσεων του αγώνα.

Πρώτη Ειδική Διαδρομή της ημέρας και τρίτη του αγώνα, είναι οι γραφικές “Μηλιές” (μήκος 16,40 χιλιόμετρα) που είναι και η μεγαλύτερη του αγώνα. Θα ακολουθήσει η κατηφορική Ειδική Διαδρομή, “Αλυκόπετρα” μήκους 9,30 χιλιομέτρων προτού τα αγωνιστικά επιστρέψουν στο Πανθεσσαλικό στάδιο για το τέλος του πρώτους σκέλους της δεύτερης ημέρας. Έπειτα από το 30λεπτο service, θα διέλθουν και πάλι από τις Ειδικές Διαδρομές “Μηλιές” & “Αλυκόπετρα” και θα τερματίσουν στη Παραλία Βόλου το μεσημέρι της Κυριακής στις 15:32.

Η απονομή των επάθλων θα πραγματοποιηθεί στη Παραλία Βόλου στις 16:30. Τα αγωνιστικά χιλιόμετρα του αγώνα είναι 80,12, ενώ το συνολικό μήκος του αγώνα ανέρχεται στα 308,14 χιλιόμετρα. Οι επιτρεπόμενες ημέρες και ώρες των αναγνωρίσεων για το 42ο Rally Κένταυρος 2025 είναι:

  • Παρασκευή 11 Απριλίου 2025, 09:00-18:00
  • Σάββατο 12 Απριλίου 2025, 08:00-11:00

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν για πληροφορίες στη Γραμματεία του αγώνα που λειτουργεί στα γραφεία της Λ.Α.Βόλου, Πανθεσσαλικό Στάδιο, Βόλος στα Τηλέφωνα επικοινωνίας: 24210-55339.

Οι συμμετοχές του 42ου Rally Κένταυρος 2025