Είναι δυνατό μια αυτοκινητοβιομηχανία να πληρώνει τους πελάτης της; Και όμως γίνεται και αυτό. Η Subaru θα αναγκαστεί να πληρώσει κάποιους πελάτης της, αφού δέχθηκε μήνυση και έχασε στο δικαστήριο από ανθρώπους που της είχαν κάνει μήνυση σχετικά με καταναλώσεις υπερβολικής ποσότητας λαδιού. Όπως αποκαλύφθηκε στο δικαστήριο η ιαπωνική εταιρεία γνώριζε το πρόβλημα και δεν έκανε απολύτως τίποτα για να το διορθώσει.

subaru impreza 1Το πρόβλημα αφορούσε σε οχήματα Forester, Legacy, Outback παραγωγής από το 2011 έως 2014, με το κινητήρα χωρητικότητας 2,5 λίτρων και τα Impreza και XV Crosstrek παραγωγής 2012 και 2013, με τον δίλιτρο κινητήρα. Σύμφωνα με την απόφαση η Subaru θα αναγκαστεί να πληρώσει όλες τις δαπάνες για τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν εξαιτίας της υπερβολικής κατανάλωσης λαδιού, ενώ θα αναγκαστεί να επεκτείνει την εγγύηση τους.

Η μήνυση στηρίχτηκε στα ελαττωματικά ελατήρια των πιστονιών, τα οποία είχαν σαν αποτέλεσμα, οι κινητήρες να καίνε επιπλέον λάδι. Έτσι η Subaru εκτός της επιστροφή χρημάτων που θα κάνει αναγκάζεται να επεκτείνει την εγγύηση από 5 έτη ή 100.000 χιλιόμετρα, σε 8 έτη ή 160.000 χιλιόμετρα.