Η Skoda παρουσίασε μια νέα έκδοση του αμιγώς ηλεκτρικού Enyaq. Πιο συγκεκριμένα πρόκειται για το Skoda Enyaq Sportline iV, η οποία έχει κάποιες διαφορές από τις άλλες εκδόσεις. Οι αλλαγές εστιάζονται στις μαύρες γυαλιστερές λεπτομέρειες της μάσκας, στους πλαϊνούς καθρέπτες, στις ράγες οροφής, στα πλαίσια των παραθύρων και στα λογότυπα που συνοδεύουν την έκδοση.

Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους 20 ή 21”, ενώ υπάρχουν και οι πιο χαμηλές αναρτήσεις. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα σπορ καθίσματα, το κοφτό τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια, τα νέα διακοσμητικά, τα πεντάλ αλουμινίου και τα νέα πατάκια.

Μηχανικά το Skoda Enyaq Sportline iV προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις (60, 80 και 80X), με την πρώτη να αποδίδει 180 ίππους και 31,6 κιλά ροπής. Ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από τη μπαταρία ιόντων λιθίου 62 kWh, με τη μέγιστη αυτονομία να φτάνει τα 400 χιλιόμετρα. Η έκδοση 80 διαθέτει τον ηλεκτροκινητήρα των 204 ίππων και των 31,6 κιλών ροπής και λειτουργεί με την μπαταρία ιόντων λιθίου των 82 kWh, με τη μέγιστη αυτονομία να ανεβαίνει στα 520 χιλιόμετρα.

Η πιο ισχυρή έκδοση είναι η 80X, η οποία διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες με τη μέγιστη ισχύ να ανεβαίνει στους 265 ίππους και τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 43,3 κιλά. Οι δυο ηλεκτροκινητήρες συνδυάζονται με τη μπαταρία ιόντων λιθίου 82 kWh, με τη μέγιστη αυτονομία να φτάνει τα 500 χιλιόμετρα. Τέλος, και οι τρεις εκδόσεις έχουν τελική ταχύτητα 160 χλμ/ώρα.

Μπορεί το Skoda Enyaq Sportline iV να μην έχει μηχανικές διαφορές σε σχέση με τις απλές εκδόσεις, όμως η εξωτερική εμφάνιση σε συνδυασμό με την εσωτερική προσφέρουν ένα διαφορετικό αποτέλεσμα. Το μόνο σίγουρο είναι πως αξίζει να το αγοράσει κάποιος μόνο αν κινείται συνέχεια, αφού σε αντίθετη περίπτωση η απόσβεση θα είναι χρονοβόρα.