• Home »
  • BMW »
  • Οι νέες BMW M8 Competition Coupe και M8 Competition Convertible
Οι νέες BMW M8 Competition Coupe και  M8 Competition Convertible

Οι νέες BMW M8 Competition Coupe και M8 Competition Convertible

Η BMW M GmbH παρουσίασε τα δύο νέα ισχυρά M8 Competition Coupe και M8 Competition Convertible. Τα δύο γερμανικά μοντέλα υπόσχονται υψηλές επιδόσεις, απολαυστική οδήγηση και φυσικά απόλυτη ασφάλεια. Οι μηχανικοί της γερμανικής φίρμας έδωσαν ιδιαίτερο βάρος στην κατασκευή. Το ελαχιστοποιημένο βάρος, το χαμηλό κέντρο βάρους, το ιδανικό μέγεθος για το μεταξόνιο και η εξαιρετική στρεπτική ακαμψία από το σασί M, εξασφαλίζουν στα δύο νέα μοντέλα μοναδικότητα και καθαρή οδηγική απόλαυση.

Το μήκος φτάνει 4,86 μέτρα, το πλάτος τα 1,90 μέτρα, το ύψος τα 1,36 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο είναι 2,82 μέτρα. Η δυναμική εμφάνιση φαίνεται από τη χαμηλή κλίση, από τα λεπτά παράθυρα και την οροφή, η οποία έχει κλήση προς τα πίσω. Χαρακτηριστικό είναι στο Coupe πως η οροφή θυμίζει περισσότερο κλασσικό αγωνιστικό αυτοκίνητο. Στην Convertible έκδοση η οροφή ανοίγει και κλείνει σε 15” με το πάτημα ενός κουμπιού, ενώ ο ηλεκτρικός μηχανισμός μπορεί να ενεργοποιηθεί κατά την οδήγηση έως και 50 χλμ/ώρα.

Η μάσκα παραμένει όπως σε όλα τα BMW με το διπλό κομμάτι, αλλά διαθέτει και το λογότυπο M8 σε μαύρο γυαλιστερό. Τα νέα LED φωτιστικά σώματα δένουν αρμονικά με τη μπροστινή όψη, ενώ προαιρετικά υπάρχουν και τα Laserlight φωτιστικά σώματα, όπου προσφέρουν καλύτερο φωτισμό. Οι εξωτερικοί καθρέπτες είναι βαμμένοι σε μαύρο γυαλιστερό, ενώ πηγαίνοντας στο πίσω μέρος διακρίνεται η λεπτή αεροτομή, τα LED φωτιστικά σώματα και η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης. Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους 20” και διαστάσεις ελαστικών 275/35 μπροστά και 285/35 πίσω.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα κόκκινα κουμπιά M στο τιμόνι καθώς και αυτό της εκκίνησης του κινητήρα, ο οποίος βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα. Φυσικά, το τιμόνι είναι δερμάτινο, όπως και ο καινούργιος επιλογέας ταχυτήτων με το διακόπτη Drivelogic. Τα δερμάτινα θερμαινόμενα σπορ καθίσματα έχουν έντονα πλευρικά στηρίγματα και ενσωματωμένα προσκέφαλα. Το δέρμα Merino και το δέρμα Alcantara είναι στο βασικό εξοπλισμό χωρίς να χρειάζονται κάτι περισσότερο.

Το BMW Live Cockpit Professional φέρνει στον οδηγό και τους επιβάτες όλα τα οφέλη του νέου λειτουργικού συστήματος BMW 7.0. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια ψηφιακή οθόνη μεγέθους 12,3”, ενώ το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας αποτελείται από μια δεύτερη ψηφιακή οθόνη μεγέθους 10,2”. Όλα αυτά ελέγχονται από το τιμόνι ή μέσω φωνητικών εντολών. Επιπλέον, η οθόνη Head-Up Display προβάλλει πληροφορίες σχετικά με την οδήγηση στο παρμπρίζ και απευθείας στο οπτικό πεδίο του οδηγού.

Πλέον οι νέες M8 Competition Coupe και M8 Competition Convertible διαθέτουν κουμπί ρύθμισης για άμεση πρόσβαση στη διαμόρφωση όλων των συστημάτων κίνησης και πλαισίου. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει διαφορετικές ρυθμίσεις για τον κινητήρα, την ανάρτηση, το τιμόνι και το φρενάρισμα χρησιμοποιώντας το κουμπί Setup στην κεντρική κονσόλα. Επιπλέον, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει και την κατανομή της ισχύος μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών καθώς επίσης και να διαλέξει επίπεδο οδήγησης μεταξύ των Efficient, Comfort, Sport και Sport Plus.

Μηχανικά και τα δύο μοντέλα τροφοδοτούνται από το V8 TwinPower Turbo κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 4,4 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 625 ίππους και τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 76,4 κιλά. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε μόλις 3,2”, ενώ η ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Για όποιον θέλει μπορεί να αφαιρεθεί ο περιοριστής και η τελική ταχύτητα να ανέβει στα 305 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση με βάση τον κατασκευαστή είναι 9,3 λίτρα/100χλμ, ενώ οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται σε 253 γρ/χλμ.

Όλη η δύναμη επιτυγχάνεται χάρη στους δύο υπερσυμπιεστές, τις διασταυρωμένες πολλαπλές εξαγωγές, την άμεση έγχυση με αυξημένη πίεση, καθώς και τα συστήματα ψύξης και τροφοδοσίας λαδιού που έχουν σχεδιαστεί για οδήγηση στα όρια. ο κινητήρας συνδυάζεται άψογα με το 8τάχυτο M Steptronic αυτόματο κιβώτιο, με την κίνηση να μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς με το σύστημα M xDrive.

Το σύστημα φρένων με δυνατότητα ρύθμισης ειδικά για τη σειρά M είναι καινούργιο. Οι διάτρητοι, εσωτερικά αεριζόμενοι δίσκοι στους εμπρόσθιους τροχούς έχουν διάμετρο 395 χιλιοστά και διαθέτουν σταθερές δαγκάνες με 6 έμβολα. Οι πίσω τροχοί λειτουργούν με πτερύγια με ένα έμβολο και δίσκους 380 χιλιοστών. Τα προαιρετικά κεραμικά φρένα M με δίσκους 400 χιλιοστών στον μπροστινό άξονα και δίσκους 380 χιλιοστών πίσω, παρέχουν ακόμα μεγαλύτερη δύναμη σταματήματος, αντοχή σε εξασθένηση και θερμική σταθερότητα. Εκτός όμως από το νέο σύστημα των φρένων υπάρχουν τα συστήματα DSC (Dynamic Stability Control), ABS, CBC, DBC, ADB-X, η υποβοήθηση φρεναρίσματος, η λειτουργία ξηρής πέδησης το Parking Assistant Plus και ο βοηθός εκκίνησης.

Η λειτουργία M περιλαμβάνει το κουμπί M Mode που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα. Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να διαλέξει μια από τις ρυθμίσεις Road, Sport και Track. Όλες οι πληροφορίες παρουσιάζονται στις δύο οθόνες, ενώ μπορεί να παρέμβει και στα συστήματα ασφαλείας. Στην επιλογή Road ενεργοποιούνται όλα τα συστήματα, ενώ στην επιλογή Sport υπάρχουν διάφορες ειδοποιήσεις που φαίνονται στον πίνακα οργάνων όπως τα όρια ταχύτητας και η απαγόρευση προσπέρασης.

Τα δύο νέα μοντέλα BMW M8 Competition Coupe και M8 Competition Convertible αποτελούν ένα όνειρο για πολλούς. Το να αποκτήσει μια M8 κάποιος θα χρειαστεί να έχει αρκετά χρήματα στο πορτοφόλι του, αφού η τιμή τους φτάνει περίπου τα 145.000€. Η επιλογή δική σας.