Η Porsche 911 έχει τις καλύτερες πωλήσεις σπορ αυτοκίνητων στον κόσμο εδώ και δεκαετίες. Τώρα, η νέα γενιά έρχεται για να επεκτείνει περαιτέρω αυτό το προβάδισμα. Με καινοτόμους Turbo κινητήρες, προηγμένο σασί και με μεγαλύτερη απόδοση και άνεση η νέα 911 Carrera είναι εδώ για να δείξει πως η γερμανική εταιρεία δε σταματά ποτέ την εξέλιξη. Αυτό αποδείχτηκε και με το νέο ρεκόρ γύρου που έκανε η 911 στην πίστα του Nurburgring, ο οποίος σημειώθηκε σε 7:30”. Οι νέοι προβολείς με τα φώτα ημέρας, το επανασχεδιασμένο πίσω μέρος, οι λαβές των θυρών, οι κάθετες γρίλιες και τα πίσω φωτιστικά σώματα είναι αυτά που αποτελούν τις ποιο σημαντικές αλλαγές του μοντέλου.
Μηχανικά οι νέες Porsche 911 Carrera τροφοδοτούνται από το νέους κινητήρες Bi – Turbo κινητήρες χωρητικότητας 3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 370 ίππους και τους 420 η Carrera S. Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει μια αύξηση ιπποδύναμης 20 ίππους. Η μέγιστη ροπή για την Carrera είναι 45,8 κιλά, ενώ για την Carrera S, φτάνει τα 50,9 κιλά. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή η 911 Carrera με το PDK κιβώτιο ταχυτήτων έχει μέση κατανάλωση 7,4 λίτρα/100χλμ, ενώ η Carrera S έχει 7,7 λίτρα/100χλμ. Το 0 – 100 για την Carrera επιτυγχάνεται σε 4,2”, ενώ για την Carrera S μόλις σε 3,9”, με την τελική ταχύτητα να είναι 295 και 308 χλμ/ώρα αντίστοιχα.
Τέσσερις διαφορετικοί τρόποι οδήγησης (Normal, Sport, Sport Plus και Atomic) συνθέτουν το πάζλ της οδήγησης, ενώ με το τελευταίο ο οδηγός μπορεί να σετάρει όπως επιθυμεί ο ίδιος το επίπεδο οδήγησης που επιθυμεί. Οι νέες αναρτήσεις έχουν χαμηλώσει κατά 10 χιλιοστά το αμάξωμα, ενώ υπάρχουν νέες ζάντες αλουμινίου, με νέα ελαστικά αντίστασης κύλισης. Ο πίσω άξονας, ο οποίος είναι ο ίδιος με την 911 GT3, ενισχύει περισσότερο την άριστη συμπεριφορά του αμαξώματος στις στροφές.
Το Adaptive Cruise Control λειτουργεί σε συνδυασμό με τη μετάδοση του PDK κιβωτίου προσφέροντας εξοικονόμηση καυσίμου, ενώ ταυτόχρονα η μπαταρία τροφοδοτείται με ρεύμα. Το σύστημα αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας χρησιμοποιεί λάμπες LED στο αριστερό και το δεξί τρίγωνο του καθρέφτη προειδοποιώντας τον οδηγό για οχήματα που πλησιάζουν στο τυφλό σημείο. Επιπλέον υπάρχει και το αυτόματο σύστημα πέδησης για αποφυγή σύγκρουσης. Τέλος, υπάρχει και στο σύστημα αυτόματου ελέγχου της ταχύτητας, το οποίο ενεργοποιείται όταν ο οδηγός βρίσκεται σε κατηφορικό σημείο και χάνει το έλεγχο της ταχύτητας.
Το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης περιλαμβάνει την οθόνη αφής μεγέθους 7 “, σύστημα πλοήγησης και ελέγχου φωνής, WiFi, καθώς λειτουργία με Smartphone. Επιπλέον παρέχεται και το σύστημα της Apple CarPlay, για τη σύνδεση με iPhone. Οι πληροφορίες για την κυκλοφορία είναι σε πραγματικό χρόνο, δίνοντας στον οδηγό μια γρήγορη επισκόπηση της κατάστασης της κυκλοφορίας. Το Google Earth και το Google Street View έχουν ενσωματωθεί για πρώτη φορά, έτσι ώστε να προσφέρουν τον καλύτερο προσανατολισμό.
Η νέα Porsche 911 Carrera και 911 Carrera S είμαστε σίγουροι πως θα οδηγήσει τους λάτρεις της Porsche σε νέα μονοπάτια, εξερευνώντας κάθε πτυχή της. Σύμφωνα με τους Γερμανούς τη νέα 911 Carrera αναμένεται να τη δούμε στην παραγωγή μέσα στο 2016, χωρίς όμως ακόμα να γνωρίζουμε την τιμολογιακή πολιτική της. Όσοι ήδη αρχίσατε να λιγουρεύεστε να βρεθείτε πίσω από τιμόνι μιας 911 Carrera δε χρειάζεται τίποτα παραπάνω από το να κάνετε λίγη υπομονή.