Η Mercedes-Benz παρουσίασε επίσημα τη νέα C-Class, η οποία υπόσχεται πως θα είναι καλύτερη από όλες τις προηγούμενες και φυσικά η ασφαλέστερη, αφού περιλαμβάνει όλα τα νέα συστήματα ασφαλείας. Η νέα C-Class διαθέτει δύο είδη αμαξωμάτων τη Sedan και την Estate, ενώ έχει μήκος 4,75 μέτρα, πλάτος 1,82 μέτρα, ύψος 1,43 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 2,86 μέτρα.

Όπως βλέπουμε η 5η γενιά δεν έχει τεράστιες διαφορές, με την ήδη υπάρχουσα τουλάχιστον οπτικά. Η μάσκα με το αστέρι της Mercedes στη μέση και τη λωρίδα χρωμίου, τα νέα LED φωτιστικά σώματα, η απουσία των προβολέων ομίχλης και οι νευρώσεις στο καπό δείχνουν μια πιο επιθετική όψη. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα LED φωτιστικά σώματα και η διπλή απόληξη της εξάτμισης. Στην Estate έκδοση υπάρχει και η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής.

Στο εσωτερικό υπάρχουν δύο ψηφιακές οθόνες. Η μια είναι για τον πίνακα οργάνων μεγέθους 9,5” ή 11,9” και η δεύτερη αφής που είναι κάθετη μεγέθους 10,2” ή 12,3”, με το MBUX σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας δεύτερης γενιάς. Τα δερμάτινα καθίσματα, το σπορ δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια και τα πεντάλ αλουμινίου θέλουν ανεβάζουν τον πήχη της πολυτέλειας. Οι αεραγωγοί είναι 5, αφού στη μέση υπάρχουν τρεις στη σειρά θέλοντας να εξασφαλίσουν την ψύξη και τη θέρμανση για τους επιβάτες όσο ακριβώς χρειάζεται ανάλογα τις εξωτερικές συνθήκες.

Η διχρωμία στο εσωτερικό θέλει να κάνει αντίθεση δημιουργώντας ένα πιο ευχάριστο περιβάλλον για τον οδηγό και τους επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 360 λίτρα στην υβριδική έκδοση, αλλά στις υπόλοιπες φτάνει τα 455 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων ανεβαίνει στα 1.375 λίτρα. Αντίθετα στην έκδοση Estate ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 490 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων ανεβαίνει στα 1.510 λίτρα.

Μηχανικά η νέα Mercedes-Benz C-Class θα διαθέτει μόνο 4κύλινδρους ήπιους υβριδικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, ενώ θα υπάρχουν και οι Plug-in υβριδικές εκδόσεις. Ακόμα και η δυνατή C63 AMG θα τροφοδοτηθεί από ένα Plug-in υβριδικό σύστημα με 4κύλιδρο κινητήρα. Από πλευράς βενζίνης η C 180 θα τροφοδοτείται με τον κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 170 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 25,4 κιλά.

Η C 200 θα είναι με τον ίδιο κινητήρα, αλλά τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 204 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 30,5 κιλά. Για τη C 300 κάτω από το καπό θα υπάρχει ο κινητήρας χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 258 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 40,7 κιλά, ενώ η κίνηση θα μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς. Όσον αφορά στους κινητήρες πετρελαίου θα υπάρχει ο κινητήρας χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να είναι 200 ή 265 ίππους και τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 44,8 και τα 56 κιλά αντίστοιχα.

Η Plug-in υβριδική έκδοση θα αποτελείται από τον κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 2 λίτρων και από έναν ηλεκτροκινητήρα, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 129 ίππους. Η συνδυαστική ισχύς και των δύο κινητήρων φτάνει τους 313 ίππους και τα 56 κιλά ροπής. Ο ηλεκτροκινητήρας συνδυάζεται με τη μπαταρία ιόντων λιθίου των 25,4 kWh, με την ηλεκτρική αυτονομία να είναι 100 χιλιόμετρα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 140 χλμ/ώρα.

Για τη νέα C-Class η Mercedes-Benz σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες θα ξεκινήσει να δέχεται παραγγελίες στις 30 Μαρτίου, ενώ οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται μέσα στο καλοκαίρι. Το μόνο που μένει είναι να μάθουμε την τιμολογιακή πολιτική.