Το Goodwood Festival of Speed αυτό τον καιρό είναι στο επίκεντρο όσων αγαπούν την αυτοκίνηση. Από εκεί περνάνε γρήγορα, ελκυστικά, αλλά και καινούργια μοντέλα. Η Mercedes επέλεξε το συγκεκριμένο φεστιβάλ για να παρουσιάσει τη νέα AMG GT 63 Pro 4MATIC+. Αυτό που διευκρίνισε η γερμανική φίρμα με την παρουσίαση είναι πως το εν λόγω μοντέλο εκτός από την καθημερινή χρήση μπορεί να οδηγηθεί και σε πίστα.
Εξωτερικά ξεχωρίζει αμέσως με την επιθετική όψη, αφού διαθέτει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, αλλά και πρόσθετα ανθρακονήματα. Παράλληλα, υπάρχει και το ενεργό σύστημα ελέγχου αέρα AirPanel, το οποίο συμβάλλει στη μείωση της αεροδυναμικής ανύψωσης στον εμπρόσθιο άξονα κατά 29,9 κιλά. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η αεροτομή από ανθρακονήματα, ενώ τα κομμάτια που βοηθούν να φεύγει κάτω από το αμάξωμα ο αέρας είναι ίδια με αυτά της AMG One.
Το αμάξωμα ολοκληρώνεται με τις σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 21” ιντσών που συνδυάζονται με τα ελαστικά Michelin Pilot Sport 5 ή Michelin Pilot Sport Cup 2 R. Παράλληλα, υπάρχουν και τα φρένα με τους κεραμικούς δίσκους 419 χιλιοστών μπροστά με τις δαγκάνες 6 εμβόλων και 320 χιλιοστών πίσω. Στο εσωτερικό υπάρχουν τα καθίσματα AMG Performance με τις κόκκινες ραφές, καθώς και το δερμάτινο σπορ τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια. Η ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνων μεγέθους 12,3” και η κάθετη οθόνη αφής μεγέθους 11,9”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας κάνουν πιο εύκολη τη ζωή του οδηγού.
Από μηχανικής πλευράς η AMG GT Coupe 63 Pro 4MATIC+ τροφοδοτείται από το V8 Twin-Turbo κινητήρα χωρητικότητας 4 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 603 ίππους και τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 86,5 κιλά. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε μόλις 3,1”, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 317 χλμ/ώρα. Για να επιτευχθεί η αύξηση των 26 ίππων και των 5 κιλών ροπής από την απλή GT 63 τοποθετήθηκε ένα επιπλέον ψυγείο στον χώρο του κινητήρα, ενώ υπάρχουν και οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αντλίες.
Η Mercedes-AMG GT 63 Pro 4MATIC+ είναι ένα από τα αυτοκίνητα που λίγοι θα το αποκτήσουν, όμως η ταχύτητα, οι επιδόσεις και η ασφάλεια που έχει είναι σίγουρο πως θα προσφέρουν το κάτι παραπάνω στον οδηγό. Αν βάλουμε και το πλεονέκτημα του στησίματος του αυτοκινήτου για οδήγηση στην πίστα τότε τα πράγματα αλλάζουν σημαντικά.