Η BMW παρουσίασε τη νέα X3, ή οποία μπαίνει αισίως στην τέταρτη γενιά της. Μια από τις αλλαγές που κάνουν αίσθηση είναι ότι η διπλή μάσκα της γερμανικής φίρμας, δε διαθέτει μόνο τις κάθετες γρίλιες που είχαμε συνηθίσει, αλλά πλέον υπάρχουν και διαγώνιες αλλάζοντας την οπτική. Εκτός όμως από τις αλλαγές οι Γερμανοί άλλαξαν και τον αεροδυναμικό συντελεστή της οπισθέλκουσας, από 0,29 Cd σε 0,27 Cd, με αποτέλεσμα εκτός της εμφάνισης να βελτιώνεται και η οικονομία καυσίμου.

Το συνολικό μήκος φτάνει τα 4,75 μέτρα, το πλάτος τα 1,92 μέτρα και το ύψος τα 1,66 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 2,86 μέτρα. Τα LED φωτιστικά σώματα είναι σε σχήμα L, ενώ υπάρχουν και τα LED φώτα ημέρας. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν και εδώ τα LED φωτιστικά σώματα, ενώ υπάρχει και η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής. Το αμάξωμα ολοκληρώνεται με τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους 19”, ενώ υπάρχουν προαιρετικά αυτές των 20” και 21”.

Στο εσωτερικό υπάρχουν τα νέα υλικά και η νέα σχεδίαση. Υπάρχει η νέα κυρτή οθόνη μεγέθους 14,9”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας iDrive 9, ενώ υπάρχει και η ψηφιακή οθόνη μεγέθους 12,3” για τον πίνακα οργάνων. Το δερμάτινο τιμόνι των δύο ακτινών, με τα χειριστήρια κάνει πιο εύκολή τη ζωή του οδηγού, ενώ υπάρχει και ο στρογγυλός επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 570 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων ανεβαίνει στα 1.700 λίτρα.

Εκτός όμως από την απλή έκδοση υπάρχει και η X3 M50, η οποία έχει διαφορετική σχεδίαση στη μάσκα, έχοντας το λογότυπο “M”, ενώ υπάρχουν τα φρένα M και η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης. Στο εσωτερικό δεσπόζουν τα καφέ δερμάτινα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα σπορ καθίσματα, το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια, καθώς και ο φωτισμός κόκκινο-μπλε που δίνει μια άλλη αίσθηση.

Από μηχανικής πλευράς υπάρχουν τα ήπια υβριδικά συστήματα που συνδυάζονται με βενζίνη, μια έκδοση πετρελαίου και μια Plug-in Hybrid έκδοση. Η βασική έκδοση βενζίνης είναι με τον κινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 208 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 33,6 κιλά. Φυσικά, υπάρχει και η ισχυρή X3 M50, η οποία τροφοδοτείται από τον M TwinPower Turbo κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 398 ίππους και τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 59,1 κιλά.

Από πλευράς πετρελαίου υπάρχει η έκδοση με τον κινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 197 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 40,7 κιλά. Τέλος, η Plug-in Hybrid έκδοση αποτελείται από τον κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 190 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 31,6 κιλά, καθώς και έναν ηλεκτροκινητήρα, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 184 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 25,4 κιλά. Η συνδυαστική ισχύς και των δύο κινητήρων φτάνει τους 299 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή είναι 45,8 κιλά. Με τη χρήση μόνο του ηλεκτροκινητήρα μπορεί να διανύσει από 81 έως 90 χιλιόμετρα, ενώ μια πλήρη φόρτιση με το φορτιστή των 11 kW χρειάζεται 2:15’.

Η BMW X3 παραμένει ένα από τα δυνατά και ασφαλή SUV της γερμανικής φίρμας προσπαθώντας να προσελκύσει όχι μόνο οικογενειάρχες, αλλά και αυτούς που ζητούν το κάτι παραπάνω από ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Σίγουρα, οι τιμές θα είναι υψηλές, όμως αυτοί που θα το αποκτήσουν θα έχουν ένα νέο δυνατό, ασφαλή, αλλά και οικονομικό στην κατανάλωση μοντέλο.