Πριν λίγο καιρό η BMW παρουσίασε τη νέα M5. Το γερμανικό μοντέλο μπήκε στη 7η γενιά του και υπόσχεται έντονες συγκινήσεις πατώντας το γκάζι, όμως παράλληλα είναι και απόλυτα ασφαλές, αφού διαθέτει όλα τα νέα συστήματα ασφαλείας. Η μεγαλύτερη διαφορά όμως έρχεται πλέον στον κινητήρα, αφού για πρώτη φορά στην ιστορία της διαθέτει υβριδικό σύστημα κίνησης.
Εξωτερικά ξεχωρίζει η μεγάλη διπλή μαύρη μάσκα με το λογότυπο “M” να βρίσκεται στη δεξιά πλευρά όπως κοιτάμε το αυτοκίνητο. Τα LED φωτιστικά σώματα μαζί με τα φώτα ημέρας δένουν αρμονικά, ενώ οι νευρώσεις στο καπό την κάνουν να φαίνεται ακόμη πιο επιθετική. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν και εδώ τα LED φωτιστικά σώματα, ενώ υπάρχει η πολύ λεπτή μαύρη αεροτομή, ο διαχύτης και η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης. Η μαύρη οροφή και τα μαύρα καπάκια των καθρεπτών δημιουργούν αντίθεση κάνοντας την εμφάνιση ακόμη πιο εντυπωσιακή. Το αμάξωμα ολοκληρώνεται με τις ζάντες αλουμινίου M μεγέθους 20” μπροστά και 21” πίσω, με διαστάσεις ελαστικών 285/40 μπροστά και 295/35 πίσω.
Στο εσωτερικό δεσπόζουν τα σπορ δερμάτινα και θερμαινόμενα καθίσματα από δέρμα Merino, ενώ υπάρχει το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια και τα paddle shift, ο στρογγυλός επιλογέας ταχυτήτων και τα πεντάλ αλουμινίου. Οι δύο ψηφιακές οθόνες μια για τον πίνακα οργάνων και μια αφής με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας κάνουν πιο εύκολη τη ζωή του οδηγού. Παράλληλα, υπάρχει και η Head-up display οθόνη για να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού από το δρόμο. Στον εξοπλισμό υπάρχει ο κλιματισμός τεσσάρων ζωνών, το ηχοσύστημα της Bowers & Wilkins, η βάση ασύρματης φόρτισης και η πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή.
Από μηχανικής πλευράς η νέα BMW M5 τροφοδοτείται από το υβριδικό σύστημα που αποτελείται από το V8 M TwinPower Turbo κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 4,4 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 585 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 76,4 κιλά, καθώς και έναν ηλεκτροκινητήρα, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 197 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 28,5 κιλά. Η συνδυαστική ισχύ και των δύο κινητήρων αγγίζει τους 727 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει τα 101,9 κιλά.
Το 0-100 επιτυγχάνεται σε μόλις 3,5”, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Για όσους δεν αρκούνται σε αυτό υπάρχει το πακέτο M Driver’s Package, το οποίο ανεβάζει την τελική ταχύτητα στα 305 χλμ/ώρα. Μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα μπορεί να διανύσει μια απόσταση 69 χιλιομέτρων με μια πλήρη φόρτιση, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 140 χλμ/ώρα. Για μια πλήρη φόρτιση του ηλεκτροκινητήρα με το φορτιστή των 7,4 kW χρειάζονται 3:15’.
Το υβριδικό σύστημα διαθέτει το κουμπί M Hybrid, το οποίο δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ των λειτουργιών Hybrid και Electric κερδίζοντας τη μέγιστη απόδοση του αυτοκινήτου, αλλά παράλληλα έχοντας και τη μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Η νέα BMW M5 συνδυάζεται με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με την κίνηση μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος M xDrive, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα της κίνησης στους πίσω τροχούς αλλάζοντας τα δεδομένα.
Παράλληλα, υπάρχει ο άξονας με τα διπλά ψαλίδια εμπρός και τους 5 συνδέσμους πίσω, καθώς και τα νέα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ της Bilstein. Όλα τα παραπάνω συνθέτουν τη νέα BMW M5, η οποία υπόσχεται έντονες συγκινήσεις σε όσους βρεθούν στο τιμόνι της. Όσο για την τιμή; Η νέα BMW M5 στην ελληνική αγορά κοστολογείται από τα 150.000€. Μπορεί η τιμή να μην είναι για όλους, όμως όποιος την αποκτήσει είναι σίγουρο πως θα την απολαύσει και με το παραπάνω.