Η νέα BMW M4 CS

ByXenofwntas

30/05/2024 , , ,

Η BMW αποκάλυψε τη νέα M4 CS, με την οποία αναμένεται να καλυφθεί η απόσταση μεταξύ των τετρακίνητων M2, M3 και M5. Το νέο Sports Car υπόσχεται άνεση, ασφάλεια και φυσικά επιδόσεις. Το νέο μοντέλο είναι ικανό τόσο στην οδήγηση της καθημερινότητας, αλλά ταυτόχρονα όταν βρεθεί στην πίστα μπορεί να προσφέρει στον οδηγό το κάτι παραπάνω.

Εμφανισιακά το νέο μοντέλο δε διαφέρει και πολύ από τις άλλες M. Μπροστά ξεχωρίζει η μεγάλη διπλή μάσκα με το κόκκινο πλαίσιο, που συνδυάζεται με τα LED φωτιστικά σώματα και τα LED φώτα ημέρας. Οι νευρώσεις στο καπό την κάνουν να φαίνεται ακόμη πιο άγρια, ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα LED φωτιστικά σώματα, η πολύ λεπτή αεροτομή, ο διαχύτης και η εξάτμιση από τιτάνιο με τις τέσσερις απολήξεις. Το αμάξωμα ολοκληρώνεται με τις σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος M σε αποκλειστική σχεδίαση ακτινών σχήματος V, με ματ φινίρισμα Gold Bronze ή ματ Black διαμέτρου 19” μπροστά και 20” πίσω, ενώ συνδυάζονται με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 διαστάσεων 275/35 μπροστά και 285/30 πίσω.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν αμέσως τα μαύρα-κόκκινα bucket M Carbon καθίσματα από δέρμα Merino. Επιπλέον, υπάρχει η κυρτή ψηφιακή οθόνη, η οποία χωρίζεται σε δύο κομμάτια, μια για τον πίνακα οργάνων μεγέθους 12,3” και μια μεγέθους 14,9”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια, ο δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων και τα πεντάλ αλουμινίου ανεβάζουν τον πήχη της πολυτέλειας, ενώ πίσω από τα τιμόνι υπάρχουν τα paddle shift για πιο γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων.

Μηχανικά η νέα BMW M4 CS τροφοδοτείται από τον κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 550 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 66,2 κιλά. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε μόλις 3,4”, το 0-200 σε 11,1”, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 302 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο M Steptronic, με την κίνηση να μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς.

Για να επιτευχθούν τα παραπάνω αποτελέσματα είχαμε αλλαγές στη μονάδα ελέγχου, ενώ αυξήθηκε και η πίεση των δύο υπερσυμπιεστών από τα 1,7 στα 2,1 bar. Επιπλέον, αναβαθμίσεις έγιναν στο σύστημα ψύξης, ενώ τοποθετήθηκαν και νέες βάσεις στον κινητήρα. Παράλληλα, η τροφοδοσία λαδιού του συμπλέκτη έχει βελτιστοποιηθεί, με αποτέλεσμα το σύστημα τετρακίνησης να λειτουργεί αποτελεσματικά ακόμα και στις πιο απαιτητικές συνθήκες οδήγησης. Όποιος θέλει μπορεί να απενεργοποιήσει πλήρως το σύστημα DSC, ενεργοποιώντας τη λειτουργία 2WD, με τη ροπή να μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.

Αλλαγές έχουν γίνει και στην ανάρτηση με τις ειδικές ρυθμίσεις, συμπεριλαμβανομένων των αντιστρεπτικών δοκών, ενώ νέες ρυθμίσεις έχουν γίνει στο set-up του συστήματος ελέγχου ευστάθειας και του M Traction Control, το οποίο μπορεί να ρυθμιστεί σε 10 διαφορετικές σκάλες. Παράλληλα, υπάρχει και το πακέτο M Drive Professional με M Drift Analyzer και M Laptimer.

Η νέα BMW M4 CS υπόσχεται έντονες συγκινήσεις στον οδηγό και στους επιβάτες, με το μεγάλο της όπλο να είναι η διαμόρφωση για να κινηθεί στην πίστα. Εκεί μπορεί να δείξει ακόμη περισσότερο τις δυνατότητες της, αφού γίνεται ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο από αυτά της καθημερινότητας. Για όποιον ενδιαφέρεται θα πρέπει να γνωρίζει πως οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν στο τέλος Μαΐου, ενώ οι πρώτες παραδόσεις είναι προγραμματισμένες για το φθινόπωρο.