Ο Christian von Koenigsegg και η παρέα του είναι κυρίως απασχολημένοι με το να επαναπροσδιορίζουν τα Super Cars, ενώ παράλληλα έχουν αναλάβει να αναπτύξουν καινοτόμες τεχνολογίες για αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται καθημερινά από τους περισσότερους ανθρώπους. Η Freevalve, θυγατρική εταιρεία της Koenigsegg, αναπτύσσει έναν καινούργιο κινητήρα χωρίς εκκεντροφόρους, αφού οι βαλβίδες θα ανοίγουν με πεπιεσμένο αέρα, με παράλληλη βοήθεια ενεργοποιητών, ενώ θα κλείνουν με υποβοήθηση ελατηρίων ή αέρα.
Ο Koenigsegg μπορεί να μην αποκαλύπτει πάρα πολλές λεπτομέρειες σχετικά με τον κινητήρα, αλλά ανέφερε ότι είναι σχεδιασμένος πάνω στα ίδια στοιχεία, όπως οι κινητήρες στα Agera και Regera. Ένας από τους μεγαλύτερους στόχους που έχει θέσει η ομάδα του Koenigsegg είναι να μειώσουν την απαγωγή θερμότητας στον κινητήρα, γεγονός που αποτελεί πρόκληση σε ένα κινητήρα μικρότερου κυβισμού.
Ο Koenigsegg υποστηρίζει ότι η προσθήκη της τεχνολογίας της Freevalve στον κινητήρα θα αυξήσει την αποδοτικότητα κατά 3% έως 4%, ενώ χωρίς να το ξεκαθαρίζει απόλυτα, αφήνει να εννοηθεί ότι ο κινητήρας θα είναι υπερτροφοδοτούμενος, όπως συμβαίνει με όλες τις μηχανές του. Το συναρπαστικότερο όλων όμως είναι ότι δυνητικά, η συγκεκριμένη τεχνολογία της Koenigsegg, μπορεί να γίνει η επικρατούσα τάση. Πολύ λίγοι από εμάς θα οδηγήσουν ποτέ ένα One:1, αλλά τα μελλοντικά μας αυτοκίνητα μπορεί να έχουν ορισμένα μηχανολογικά χαρακτηριστικά από αυτά που τώρα κατασκευάζονται.