Οι Ιάπωνες της Honda αποκάλυψαν τη Hatchback έκδοση του Civic, το οποίο προορίζεται να ξεκινήσει τις πωλήσεις του, από τη Βόρεια Αμερική μέσα στο Σεπτέμβριο. Η 10η γενιά του Honda Civic συνδυάζει την εντυπωσιακή εμφάνιση μαζί με την ευελιξία και την τεχνολογία άμεσου ψεκασμού του νέου Turbo κινητήρα της Honda. Το νέο μοντέλο είναι χτισμένο πάνω στην ίδια πλατφόρμα που έχουν τα Sedan και Coupe μοντέλα, προσφέροντας ένα ελκυστικό συνδυασμό με τη σπορ εμφάνιση, την αποδοτικότητα, το εσωτερικό και τα Premium χαρακτηριστικά.

honda civic hatchback 2Το Honda Civic Hatchback διαθέτει πιο άκαμπτο και ελαφρύ αμάξωμα, το οποίο διαθέτει ένα πλήρως ανεξάρτητο σύστημα ανάρτησης. Επιπλέον, το τιμόνι έχει όλες τις ηλεκτροϋδρυλικές βοήθειες, ενώ υπάρχουν 4 δισκόφρενα αντιμπλοκαρίσματος με την κατανομή της πέδησης να γίνεται ανάλογα με το που τη χρειάζεται το αμάξωμα, διαθέτοντας και το σύστημα υποβοήθησης στην ανηφόρα.

Αυτό όμως που είναι το πιο σημαντικό είναι νέος Turbo κινητήρας της ιαπωνικής εταιρείας χωρητικότητας 1,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 174 και 180 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 22,3 κιλά. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας θα προσφέρεται είτε με το σπορ CVT κιβώτιο, είτε με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ η μέση κατανάλωση με βάση τον κατασκευαστή είναι 8,3 λίτρα/100χλμ.

honda civic hatchback 3Τα συστήματα ασφαλείας που προσφέρει η Hatchback έκδοση είναι τα Collision Mitigation Braking System, Forward Collision Warning, Lane Keeping Assist, Road Departure Mitigation, Lane Departure Warning και Adaptive Cruise Control. Άλλες διαθέσιμες λειτουργίες που περιλαμβάνονται είναι οι LED προβολείς, η οθόνη αφής και το ηχοσύστημα, το οποίο συνδέεται με το Apple CarPlay και Android Auto και τα θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα μαζί με τους θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες.

Το νέο μοντέλο της Honda στην Ευρώπη, αναμένεται να παρουσιαστεί στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι, ενώ θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Swindon στη Μεγάλη Βρετανία. Εκτός της Βόρειας Αμερικής θα διατίθεται στην Ιαπωνία και την Ευρώπη, μεταξύ τον οποίων θα είναι και η χώρα μας. Πάντως στην ελληνική αγορά αναμένεται να βρεθεί με τον 3κύλινδρο Turbo κινητήρα βενζίνης 1.000 κ.εκ., και τον i – DTEC Turbodiesel κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρων.