Η ηλεκτροκίνηση συνεχώς κερδίζει έδαφος στην αγορά αυτοκινήτου και αυτό φαίνεται και από την κίνηση της Ford να σταματήσει τους κινητήρες που τροφοδοτούν αποκλειστικά με βενζίνη το Mondeo διατηρώντας μόνο τους υβριδικούς, αλλά και αυτούς του πετρελαίου. Έτσι οι κινητήρες βενζίνης θα αντικατασταθούν από το υβριδικό σύστημα που αποτελείται από τον κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 2 λίτρων και από έναν ηλεκτροκινητήρα που θα διαθέτει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 1,4 kWh.

Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 187 ίππους, ενώ ο κινητήρας θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων που δημιούργησε η αμερικάνικη εταιρεία, με σκοπό να υπάρχει μικρότερη κατανάλωση καυσίμου. Με βάση τον κατασκευαστή η μέση κατανάλωση είναι 5,5 λίτρα/100χλμ, ενώ οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται σε 126 γρ/χλμ. Με το φρενάρισμα θα μπορεί να γίνει ανάκτηση της ενέργειας στη μπαταρία έως και 90%.

Επιπλέον, οι ιθύνοντες της Ford ανακοίνωσαν πως η έκδοση πετρελαίου με τον EcoBlue χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 150 ίππους θα παραμείνει κανονικά στη γκάμα της εταιρείας. Σίγουρα, η κίνηση της Ford δείχνει ότι στο μέλλον ενδέχεται να γίνει το ίδιο πράγμα, τόσο στο Fiesta, όσο και στο Focus. Ίδωμεν.