Η Ford Mustang Bullitt στην Ευρώπη

Η Ford Mustang Bullitt στην Ευρώπη

Η Ford στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκίνητου της Γενεύης παρουσίασε τη Mustang Bullitt. Το μοντέλο ειδικής έκδοσης που δημιουργήθηκε για την ομώνυμη ταινία θα διατίθεται σε Shadow Black ή το κλασικό Dark Highland Green χρώμα, με ζάντες αλουμινίου Torq Thrust μεγέθους 19” και κόκκινες δαγκάνες της Brembo.

Το νέο μοντέλο αποτελεί φόρο τιμής στο θρυλικό Mustang GT Fastback που παρουσιάστηκε στην ταινία Bullitt με τον ηθοποιό Steve McQueen το 1968. Η τρίτη γενιά Mustang Bullitt ακολουθεί τα βήματα των δύο προηγούμενων εκδόσεων του 2001 και του 2008, τα οποία προσέφεραν και ισχυρότερους κινητήρες, ζάντες της Torq Thrust, και περιορισμένους χρωματισμούς όπως το Dark Highland Green.

Στο εσωτερικό υπάρχει η μεγάλη ψηφιακή οθόνη μεγέθους 12” για τον πίνακα οργάνων, ενώ προσφέρονται και τα σπορ καθίσματα της Recaro. Το σύστημα ήχου είναι της Bang & Olufsen και διαθέτει 12 ηχεία με τα συνολικά Watt να φτάνουν τα 1.000. Επιπλέον, υπάρχει και η αριθμημένη πλάκα με τον αριθμό του μοντέλου στο ταμπλό, η οποία κάνει αυτόματα το μοντέλο σε συλλεκτικό.

Ο κινητήρας είναι ο γνωστός V8 χωρητικότητας 5 λίτρων και έχει εξελιχθεί φτάνοντας τη μέγιστη ισχύ στους 464 ίππους και τη μέγιστη ροπή στα 53,9 κιλά. Η νέα αναβαθμισμένη τεχνολογία για την επίτευξη ομαλότερων αλλαγών ταχυτήτων και το ενισχυμένο σύστημα εισαγωγής ανοικτού αέρα και η πολλαπλή εισαγωγής κάνουν το συγκεκριμένο μοντέλο ακόμα πιο εντυπωσιακό.

Η νέα Ford Mustang Bullitt διαθέτει 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, το οποίο είναι εξοπλισμένο με τη νέα τεχνολογία ανατροφοδότησης της Ford, που χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου του κινητήρα για να σκληρύνει το γκάζι, με το οδηγό να παίρνει αυτό που θέλει με τις αλλαγές να είναι όσο πιο ομαλές γίνονται.

Η νέα Ford Mustang Bullitt θα είναι για λίγους, αφού αναμένεται να κυκλοφορήσει σε περιορισμένο αριθμό κομματιών, τα οποία θα είναι και συλλεκτικά. Στην Ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να βρεθεί τον Ιούνιο για όσους επιθυμούν να την αποκτήσουν. Όπως και να χει θα θέλαμε να βρισκόμασταν πίσω από το τιμόνι της.