Η Aston Martin παρουσίασε επίσημα τη νέα DB12. Με την πρώτη ματιά μπορεί να πει κανείς πως δεν έχει τεράστιες διαφορές με τη DB11, όμως από όποια πλευρά και να τη δει κανείς το μόνο που μπορεί να πει είναι πως το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό. Φυσικά, όπως φαίνεται το βρετανικό στιλ της δεν αλλάζει, με την παράδοση να συνεχίζεται από τη DB1, η οποία ξεκίνησε το 1948.
Η Coupe εμφάνιση συνεχίζεται και στη DB12. Μπροστά ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα με το κίτρινο πλαίσιο, ενώ το ανανεωμένο λογότυπο παραμένει επάνω στο καπό. Τα μεγάλα LED φωτιστικά σώματα μαζί με τα LED φώτα ημέρας δένουν αρμονικά, ενώ οι νευρώσεις στο καπό την κάνουν ακόμη πιο επιθετική. Στο πίσω μέρος το αεροδυναμικό σχήμα είναι έντονο, ενώ υπάρχουν τα LED φωτιστικά σώματα και η διπλή απόληξη της εξάτμισης. Η πανοραμική οροφή προσφέρει μια διαφορετική όψη, ενώ το αμάξωμα ολοκληρώνεται με τις σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 21”, οι οποίες θα διαθέτουν τα ειδικά ελαστικά AML της Michelin διαστάσεων 275/35 μπροστά και 315/30 πίσω.
Μπαίνοντας στο εσωτερικό αμέσως ξεχωρίζουν τα δερμάτινα καθίσματα από Alcantara που είναι σε μαύρο, καφέ, κόκκινο ή πορτοκαλί χρώμα. Τα ίδια χρώματα συνεχίζονται τόσο στις πόρτες, όσο και στο δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια. Φυσικά, απουσιάζει ο επιλογέας ταχυτήτων όπως τον έχουμε μάθει, αφού στη θέση του έχει τοποθετηθεί απλά ένα κουμπί που επιλέγει ο οδηγός είτε αυτόματα, είτε χειροκίνητα τη σχέση που θέλει στο κιβώτιο.
Επιπλέον, υπάρχουν οι δύο ψηφιακές οθόνες μια για τον πίνακα οργάνων και μια αφής μεγέθους 10,25”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Παράλληλα υπάρχουν τα συστήματα Apple CarPlay και Android Auto, σύνδεση 4G, σύστημα πλοήγησης, ενώ μπορούν να γίνουν αναβαθμίσεις μέσω over-the-air. Το βασικό ηχοσύστημα διαθέτει 11 ηχεία, ενώ προαιρετικά υπάρχει το ηχοσύστημα της Bowers & Wilkins, με τα 15 ηχεία.
Μηχανικά η νέα DB12 τροφοδοτείται από το V8 Twin-Turbo κινητήρα χωρητικότητας 4 λίτρων της Mercedes-AMG, με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 680 ίππους και τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 81,5 κιλά. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε μόλις 3,5”, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 325 χλμ/ώρα. Για να επιτευχθούν όλα τα παραπάνω υπάρχουν οι μεγαλύτερες τουρμπίνες και το επανασχεδιασμένο σύστημα ψύξης. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, ενώ διαθέτει το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Για να σταματήσει η νέα DB12 χρησιμοποιούνται οι δίσκοι των 400 χιλιοστών μπροστά και των 360 χιλιοστών πίσω. Φυσικά, για όσους δεν αρκούνται σε αυτό υπάρχουν και οι κεραμικοί δίσκοι που είναι 27 κιλά ελαφρύτεροι. Παράλληλα υπάρχει και η νέα ανάρτηση, ενώ ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προφίλ οδήγησης που είναι τα GT, Sport και Sport+.
Για όσους ενδιαφέρονται θα χρειαστεί να περιμένουν λίγο, αφού οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν από το φθινόπωρο και μετά, έτσι ώστε να συμπληρωθούν ακριβώς τα 110 χρόνια της βρετανικής φίρμας για να τα γιορταστεί με διπλό τρόπο. Όσο για την τιμή; Σύμφωνα με τις πληροφορίες αναμένεται να ξεπεράσει τις 200.000£. Σίγουρα, δεν είναι για όλα τα βαλάντια, όμως όποιος την αποκτήσει θα έχει ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο που μόνο απαρατήρητο δεν πρόκειται να περάσει.